Alışveriş Günlüğüm #2

Bir hafta aradan sonra bugün yine alışverişteydim. Asıl niyetim Watsons'a uğramak, diadermine bb kremleri incelemek ve bitmiş olan gliss saç onarıcı spreyden almaktı. Watsons mobil kullanıcılara özel diadermine bb kremlerde %50 indirim yapmış. Telefonunuza google play storedan ya da appstoredan Watsons TR uygulamasını indiriyorsunuz ardından bildirimler kısmında kuponunuzu görebilirsiniz.


Ben de o niyetle gittim 8.95tl'ye geliyordu bb kremin fiyatı ama malesef 5-6 tane kalmış ve hepsi de  koyu-orta tondu, açık renkleri bitmişti. İndirim 25 ağustosa kadar devam edecekmiş, yararlanmak isteyenler acele etsin..

Bakalım bugünkü alışverişimde neler almışım?? :)


Bio -oil hakkında hiçbir bilgim yoktu, dediğim gibi watsons'a bb krem almaya girmiştim ama rafta bu ürünü görünce dikkatimi çekti. Bacağımda yara izleri var, nerden çıktı o yara izleri derseniz komik bir hikayesi var. Bacağımda batıklar oluşmuştu 3-4 ay önce, ben de dayanamadım oynadım onlarla, yetmezmiş gibi internetten edindiğim aptal saptal bilgilerle ponza taşıyla o izleri kazımaya çalıştım sonuç bacağımda 2-3 yerde oluşan ve aylardır geçmeyen kahverengi yara izleri. Bacaklarım beyazken çok rahatsız oluyordum ama yaz döneminde bronzlaşmanın da etkisiyle daha az görünür oldular, tabii kesin olarak kurtulmak istiyorum bu izlerden ben de bu yağı denemeye karar verdim. Eve geldikten sonra biraz nette araştırma yaptım, olumlu yorumlar vardı hakkında 3 ay kullanımda önemli değişiklikler oluyormuş umarım ben de olumlu bir sonuç alırım. Ayrıca yüzdeki sivilce lekelerine de iyi geliyormuş ama insan yüzüne sürmeye çekiniyor biraz, tüylenme vs. yapabilir belki bilemiyorum. 

Ürün 60ml ve fiyatı 25tl. 


Watsons'tan sonraki durağım Koton'du. Özellikle outlet mağazalarında acayip uygun fiyatlar var, kesinlikle gidip bakın derim. Sezon fiyatı 100tlye yakın olan elbiseleri 15-20tl arası fiyatlara almak mümkün. Koton aksesuarları da hoşuma gidiyor, ne zamandır gözlüklerini deniyordum ama yüzüme göre bişey bulamamıştım, bu sefer buldum gibi o yüzden 2sini de aldım. Saat de çok şirin sade, ayrıca gece yatarken farkettim akrep yelkovan ve saniye çizgisinin üzeri fosforlu, gece karanlığında saatin kaç olduğunu görebiliyorsunuz yanii bence çok hoş bir detay bu :) 
Bu elbisenin rengi ve modeli de çok hoşuma gitti alıverdim ben de :) 

Son olarak ne zamandır istediğim gömleğime kavuştum, uzun zamandır farklı mağazalarda denemiştim ama istediğim gibi renkte ve görünüşte bir şey bulamamıştım. Lcwaikikiden kardeşime bişeyler aldıktan sonra tam çıkarken xside bölümünde gördüm bu gömleği yaka detayı ve rengi hoşuma gitti, xs bedenini denedim ve cuk oturdu üzerime daha sonra fiyatının düşeceğini bilsem de aldım yine de.. 


Bir sonraki postumda görüşmek üzere güzel ve bol alışverişli günler ;)

Özlemle Kelebeketkisi Blog

Yorumlar

Yorum Gönder