Gratis'te indirimin son saatlerini bile değerlendirdim desem :))

Salı günkü postumda Gratis alışverişimden bahsetmiştim sizlere, (buradan bakınız). The Balm allıkları almadığım için duyduğum pişmanlık yüzünden bugün soluğu Forum Ankara'da aldım :) Bu sefer allıklardan almalıydım, içeri girer girmez the balm standına yöneldim gözüm başka birşey görmedi :)


Instain allıkların 4 renk seçeneği olunca onu mu alsam bunu mu alsam kararsızlıkları yaşadım. Allık tonlarına buradan bakabilirsiniz. Bunlardan sadece 4ü Türkiye'de satılıyor; houndstooth, pinstripe, toile ve swiss dot.. o da yalnızca Gratis'te..




Hot Mama zaten almaya kesin karar verdiğim allıktı, bir de instain allıklardan almak istiyordum ama dediğim gibi tonlarına karar veremedim bir türlü, kaç dakika harcadım standın önünde bilemiyorum artık :)  pinstripe ve houndstooth tonları arasında seçim yaptım. Hot mama'yı zaten alıcaktım ve houndstoothla tonları benziyo gibi geldi, o yüzden mürdüm rengine benzeyen pinstripe son kararım oldu :) Fiyatları da %50 indirimli 13.5tl..


 Bu da meşhur Hot Mama..bloglarda hakkında fazlaca bahsedilen bir allık, şeftali tonlarında ve simli o yüzden çok beğendim. 


Soldaki pinstripe sağdaki hot mama


Bunlar da diğer aldıklarım. Geçen alışverişimde Benri makyaj pamuklarının oval olanlarını almıştım bu sefer kare olanını da aldım, oval olanlardan 2 tanesiyle göz makyajımı temizlerken, kare olanın 1 tanesi bunu yapmaya yetiyor, fiyatı da %40 indirimle 1,95tl sanırım..Akne patchlerini geçenlerde bir blogda görmüştüm, cepa avmdeki gratiste bulamayınca üzülmüştüm, forum ankarada vardı neyseki son 2 taneyi de ben aldım, 1 alana 1 bedava 6tl fiyatı. Denemeye başladım bile, etkisini gerçekten merak ediyorum. Kalmadığını öğrendiğim ve üzüldüğüm bir ürün vardı o da The Balm Time Balm makyaj bazı..o da başka indirim zamanına kaldı artık..




Herkese mutlu bayramlar diliyorum, sevgiyle kalın ;)

Yorumlar

  1. hahaaaaa ben sana yine gidersin demiştim :) bende bahçeliden diğer far paletini adım desem :)))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder