Watsons Apricot Exfoliating Mask (Kayısılı Arındırıcı Yüz Maskesi)

 Watsons'ın bayram öncesi yaptığı indirimlerde birkaç tane maske almıştım (buradan görebilirsiniz), bugün kayısılı olanı denedim. İçerisinde ceviz kabuğu ve kayısı tohumları var, ölü deriyi ciltten uzaklaştırarak yumuşak ve aydınlık bir cilde kavuşmayı vaat ediyor. Kayısı çekirdeği yağı ve nemlendirici aloe verayı da içinde bulunduran bu maske Watsons'ın İngiltere'den ithal ettiği özel maskelerden biri.

Maskenin,  kuru ve temizlenmiş cilde parmak uçlarıyla göz ve dudak bölgesine sürülmeden uygulanması gerekiyor. 10-15 dk bekledikten sonra yıkanması gerekiyor, ayrıca cildi çok hassas olanların önceden irritasyon testi uygulamasında fayda var.

Gelelim benim deneyimlerime..
Öncelikle maskeyi açtığımda güzel kayısı kokuları geldi burnuma. İçinde kil gibi minik minik tanecikler var. Ben pakedin tek kullanımlık olduğunu düşündüğümden  hepsini sürmeye çalıştım ama fazla geldi..Sizlere tavsiyem 2ye ayırın haftada 2 kez uygulayın daha mantıklı olur ;) Yüzüme sürmeye başladığım andan itibaren cildimdeki gerginliği hissetmeye başladım, sürme işlemini tamamladıktan sonra da bi 10dk bekleyip maske katılaştığında yıkadım yüzümü. Hoş bir yumuşaklık oldu cildimde, yani farkı hemen hissettim, tekrar kullanacağım maskelerden biri oldu kendisi..Ayrıca içerisinde zararlı paraben maddesi de yok, gönül rahatlığıyla kullanabiliriz :)


Sırada salatalık özlü ve beyaz çikolatalı maskeler var :)

Özlemle Kelebeketkisi Blog

Yorumlar

  1. Watsons'ın maskelerini çok merak ediyorum. Bir türlü de denk gelip alamadım :)

    YanıtlaSil
  2. Özlemcim meslektaşım :) cildin yağlı mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. meslektaş mıyız vaov ne öğretmenisin?? :) cildim yağlı evet..

      Sil

Yorum Gönder