Bayram sonrası kendimi yine alışverişe verdim :)

Bayram ertesi herkes yorgunluk atmaya çalışır ben de kendimi avmye attım ehe :)) Ankara'nın meşhur outleti Optimum'u herkes bilir, bugün oradaydım. Bayram sonrası tenha olur diye düşünürken yine arabaya zar zor park yeri buldum otoparkta, avmnin içi de oldukça yoğundu. Anlaşılan insanlarımızdaki alışveriş ve avm aşkı hiç bir zaman bitmeyecek. Hangi mağazalara uğradığıma neler aldığıma gelirsek; Mango, Defacto, Koton, Lcwaikiki ve Codentry mağazalarını gezdim. Koton'da güzel indirimler var..Bir kaç ay önce çok para verip aldığım renkli pantolonlar indirime girmiş bir bakın derim ;) Mango'yu talan ettim ama almaya değer birşey bulamadım, bir kaç elbise denedim istediğim gibi olmadı. Codentry'de de uzun zamandır güzel şeyler bulamıyorum. 

Bakalım neler almışım? :)



Koton elbise son bir tane vardı o da 34 beden tam benlik,  arkasında da çok hoş altın rengi fermuar detayı var, fiyatı 19.99tl 


Koton aksesuarlarına bayılıyorum bu küpeler de çok cici 12.99tl

Defacto'dan bu şirin cüzdanı aldım kırmızı gibi çıkmış aslında nar çiçeği, 9.90tl

Lcwaikiki çantaları her zamanki gibi favorim, bu siyah çanta da tam istediğim gibi, rugan ve altın sarı detayları var 34.90tl


Bunlar da minik kardeşime aldıklarım
cici sandalet 35.90tl

Pijama takımı 11.90


Bir alışveriş günüm daha böyle geçti, hepinize bol alışverişli mutlu günler ;)


Yorumlar