Bugün biraz tırnak bakımı yaptım ve geçenlerde aldığım Pastel ojemi denedim..

Tırnaklarıma öyle sürekli manikür yapan biri değilim,  gereken özeni göstermiyorum hatta tırnaklarıma çoğu zaman.. Bugün öyle bi esti biraz kenarlarını filan düzeltiyim dedim :)



Bu manikür setini kullandım. Tırnak kenarlarındaki etleri içine ittirme, etleri kesme aparatlarını ve törpüyü kullandım sadece, pek anlamıyorum bu işlerden sonuca bakarsak ehh işte diyebilirim sadece :)))



Pastel ojemi geçenlerde almıştım ilk kez sürdüm, açık şeftali mi yavru ağzı mı rengi tam çözemedim :)  içinde de simleri var tırnakta hoş duruyor, ayrıca golden rose a göre daha çabuk kurumasıyla benden geçer not aldı. 




Gri renkli olan da oriflame very me nail art.. pek düzgün kullanabildiğimi söyleyemicem nail art yapma sanatı bana göre değil sanırım :) 






















Bir sonraki postumda görüşmek üzere sevgiyle kalın ;)

Yorumlar