Oriflame Matte Control Fondöten ve Göz Çevresi Kapatıcısı


Senelerdir kapatıcı olarak kullandığım ve bir türlü vazgeçemediğim Golden Rose pata krem kullanımıma ara verdim. Biraz değişiklik yapmakta fayda var bence :) Oriflame ürünlerini kullanmadım şimdiye kadar diyerekten bu ürünleri denemeye karar verdim.
Gördüğünüz ürünler Matte Control Fondöten ve Göz Çevresi Kapatıcısı..

Fondötenin  porcelain, natural ivory, natural beige, sand ve honey amber olmak üzere 5 tonu var.
honey amber
Göz çevresi kapatıcısının ise pink ve gold olmak üzere 2 tonu var.
Fondöteni porcelain tonunda olanından aldım. Ten rengime göre biraz açık kaldı ama makyaj bittiğinde genele baktığımda hoşuma giden bir sonuç elde ettim,  kapatıcılığını beğendim diyebilirim. Göz çevresi kapatıcısını da pink tonunda aldım.. Pink elimde çok pembe gibi görünüyor olabilir ama göz çevresine sürünce o pembelikten pek de eser kalmıyor :) Eğer çok fazla beklentiniz yoksa, aman aman paralar da ödemek istemiyorsanız bu ürünleri deneyebilirsiniz, ben memnun kaldım ;)
Fondöten Porcelain tonu
Göz çevresi kapatıcısı Pink tonu

Yorumlar

  1. Ben Oriflame'in bu kapatıcısını hiç sevemedim, hiç kapatmıyor neredeyse. Aynı fondotenin Sand rengini kullanıyorum ve memnunum. Ama bir gözaltı kapatıcısı arayışı içerisindeyim. Bana da beklerim : http://kedininkaleminden.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. valla artık ben de kullanmıyorum bb krem mucizesini keşfettikten sonra bu tür ürünleri bi kenara kaldırdım :))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder