Watsons ve H&M Alışverişleriiiim --- Mentor Palmastro'ya da El Falı Baktırdım :p


İndirimleri kaçırmamak için bugün alışveriş listeme Watsons ve H&M'i de ekledim. Watsons'tan daha önce de aldığım ve hoşuma giden duş jelleri hala indirimdeyken 2 tane kendimize, 2 tane de tanıdıklara aldık.
Duş jellerinin de woodland(orman kokulu), gül ve lavanta kokulu olanlarından aldık 2 tanesi 7.99du sanırım. Daha önce de kavunlularından almıştım onlar da güzel kokuyor.



Bir de yüz maskelerini çok merak ediyordum, diğer blog sayfalarında görmüştüm denemek istedim, kayısı, salatalık ve beyaz çikolatalı olanlarından aldım, indirimli fiyatları 1.99tl..
Watsons'tan aldıklarım bu kadar. Daha sonra H&M'e gittim. Orada bu sıralar takılarda fazlaca indirim var şiddetle tavsiye ederim. Geçenlerde 2 tane yüzük almıştım (kaçırmış olanlar buradan bakabilir) bu sefer kozmetik ürünlerini inceledim şirin hoş ürünler fiyatları da uygun. Ben açık yazlık tonlardan oluşan bir far paleti aldım..memnun kalır mıyım bilemiyorum deneyip görücez :) onun dışında geçenlerde aldığım siyah tokaların bu sefer renklilerini aldım, çok şekerler :)

Far paleti 9.95tl, tokalar 1.95tl

Tam avmden çıkarken garip bi makineyle karşılaştık adı da mentor palmastro, parayı atıyosun, elini içine uzatıyosun, 15 sn sonra el falının çıktısını veriyor, çok hoşumuza gitti, çıkan sonuçların bazıları uymasa da özellikle son madde tam da beni yansıtıyor aslında. Mentor palmastroyla karşılaşanlar mutlaka denesinler, biz iroşumla çok eğlendik sonuçları okurken..sonuçlara bakılırsa aşk her zamanki  gibi yerlerde, neyse sağlık olsun :))



Bir sonraki postumda görüşene dek hoşça kalın ;)

Yorumlar

  1. hem de ne eğlendikkk yaaa aysimanın senden önce canavara! elini sokması o parayı ne ara elinden aldı attı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla ben de anlamadım, bi anda elimden alıp atıverdi parayı ahah :))

      Sil

Yorum Gönder