Nivea Duşta Vücut Kremi

Nivea Duşta Vücut Kremimi dün almıştım ve bugün hemen denemek istedim, etkisini cidden merak ediyordum. Ürünün 2 çeşidi var, Mavi renkli olan kuru ciltler için ve badem yağı içeriyor, Beyaz olansa normal ciltler için ve deniz mineralleri içeriyor. Cildimde çok fazla kuruluk olmadığından beyaz olanını tercih ettim ben.

Nivea her zaman ilk olmayı sevmiştir, bu konuda da bir ilk yaratmış ve bizleri duş sonrası nemlendirici sürme, kıyafetlerimizi giymeden önce yapışkanlık hissinin geçmesini bekleme gibi dertlerden kurtarmış.

Bu ürün duşun tamamlayıcısı gibi bir şey, yani her zamanki yaptıklarınızı yapıyorsunuz, duştan çıkmadan önce de bu kremi vücudunuza uygulayıp, durulanıyorsunuz bu kadar :) Krem, duş jeli gibi değil, yani köpürmüyor, losyona benziyor. Ayrıca kokusuna da bayıldım, duştan çıktıktan sonra da bir süre üzerinizde kalıyor kokusu.

Ürün silikon ve renklendirici içermediği için cilde zararı yok diyebiliriz. Nemi ıslak cilde hapsetme konusunda da başarılı buldum ben.  Fiyatı da 12-13tl arasında değişiyor.

Yorumlar

Yorum Gönder