Wishlist hazırladım kendime :))

İlerleyen zamanlarda almayı planladığım ürünleri kolaj halinde bir araya getirerek bir wishlist hazırladım, bakalım kavuşma vaktimiz ne zaman :)) Ürünleri sıralarken en çok istediğimden en az istediğime göre vs. bi sıralama yapmadım, gelişigüzel sıraladım işte ;)


1- Flormar Glitter Oje 
2- Essence Far Bazı (Geçenlerde iki kez Gratisi ziyaret etmeme rağmen iki seferde de bu üründen yoktu, farların daha kalıcı olması için far bazı şart )
3- Gliss Yıpranmış Saçları Onarım Serisi Şampuan + Saç Kremi + Bakım Spreyi (2 aydır düzenli kullanıyorum ve sonuçları gayet güzel )
4- The Balm Put A Lid On It Far Bazı (2 ve 4 numaranın ikisini birden değil 1ini alıcam )
5- Stopever Acne Patch (Bunlardan Gratis indirimi zamanında 2 paket almıştım toplam 32 adet patch vardı içinde hepsini de bitirdim, hiç geçmeyen bir iki sivilcem var onlarla mücadele ediyorum, yılmak yok)
6- Beyaz Babet (Marka vs. farketmiyor sadece beyaz bir babet istiyorum işte :) )
7- The Balm Mary Lou Manizer Aydınlatıcı (indirim zamanı almadım diye kafamı taşlara vurdum resmen, bi daha ki indirimde hemen kapıcam bi tane)
8- The Balm Time Balm Face Primer Makyaj Bazı (indirim zamanı kalmamıştı gittiğim Gratis'te, bi dahaki indirime artık)
9- Garnier BB Krem (Şu an kullandığım ürün bittikten sonra hemen alıcam, diğer markalarla kıyaslama yaptım ve testerlarından denediklerime göre en iyisi bu gibi geldi )
10- Watsons Makyaj Süngeri (Bu ürün sayesinde yüzümdeki makyaj kalıntılarından kurtulmak çok kolay, aldığım günden beri severek kullanıyorum, elimdekiler kirlendiler değiştirme vakti geldi)
11- Flormar Wet Look Oje
12- L'oreal Glam Shine Balmy Gloss (pembe tonları çok güzel)
13- Alix Avien Golden Nails (içinde 24 ayar altın parçacıkları var müthiş bişey :) )
14- Galaxy S3 için yedek batarya ve sarj standı (şarj dayanmıyor başka çare yok)



Sevgiyle kalın ;)

Özlemle Kelebeketkisi Blog

Yorumlar

  1. Ben de not alıyorum gratis bayram indirimininden kapacağım artık :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder