SYAFRODİT Blogger Buluşması'na Katıldım Beeen :)

Geçtiğimiz haftasonu 24 Kasım pazar günü, hem mesleki açıdan değer verdiğim bir gün yani öğretmenler günüydü hem de sosyal medyada beğenerek takip ettiğim blogger arkadaşlarımla tanışma fırsatı bulduğum harika bir gündü. Bu tür blogger etkinlikleriyle dolu postları hep imrenerek okurdum, çünkü ortak zevklere sahip insanların bir araya gelip sohbet etmeleri hele ki konu kozmetik, makyajsa tadından yenmeyen harika birşeye dönüştüğü için acaba ben de bir gün bu tür bir etkinliğe davet edilir miyim diye düşünürken, Yasemin Kokulu Bir Hayat ve Sen De İncel bloglarının sevgili sahibeleri Yasemin (Biricit) ve Sevinç'ten SYAfrodit etkinliğine davet maili aldım. Seve seve kabul ettim tabii ki..Etkinlik İstanbul'da ben Tekirdağ'dayım nasıl giderim nasıl olur bulabilir miyim filan derken her şey sorunsuz geçti :) 
20 güzellik bloggerı Bakırköy Dejavu Cafe & Bistro'da buluştuk. 
Her şey kusursuzca düşünülmüştü, etkinlik için haftalarca uğraşan Sevinç ve Yasemin'e çok çok teşekkürler hem emekleri için hem de bu cici insanları bir araya getirdikleri için.


beautybysyln blogunun güzel sahibesi Selin ve daha bir çok güzel insanla sohbet etme şansım oldu, instagramdan da sürekli irtibat halindeyiz zaten :)

Bu arada etkinliğimizin sponsorları da vardı tabii ki, bu kadar pakedi görünce gözlerimize inanamadık, birbirinden değerli firmalar hediyeleriyle bizleri mutlu ettiler. Ürünleri denemeye başladım bile, ilerleyen günlerde blog paylaşımlarım da sizlerle olucak ;)

İsimlerimize özel cupcakelerle By IVAN Pastanesi günün sürprizini gerçekleştirdi bizim için, hem görünüş olarak hem de lezzet olarak harikaydı..
Ayrıca etkinliğin sonunda Biricit'in blogunun 2.yaşını da kutladık hem de yine By IVAN pastanesinin hazırladığı harika bir pastayla..

Şimdi de sponsor firmalarımızın bizler için hazırladıkları hediyelere bakalım..




www.saatiniyarat.com kendi tasarladığımız saatleri 3 gün içinde yolladı adreslerimize.














ismimize özel hazırlatmış ürünlerini yalnız hepimize farklı isimler denk geldi, aslında böylesi daha iyi oldu, hatıra gibi.. bana da istanbul kazan ben kepçe blogunun sahibesi  Büşra'nınki denk geldi :)




Blogger dostu Turuncu Kasa











Bir de Gözde'nin Masal Adası blogunun sahibesi Gözde'nin bizler için hazırladığı keçe tasarımlar var, bayıldık bu anahtarlığa hemen taktım zaten anahtarlığıma, teşekkürler Gözde ;)


www.mihera.com'un güzel sahibeleri de bizler için oradaydı, sitelerini tanıttılar, tasarım ürünlere ilgi duyanlar için harika bir site, göz atmayı unutmayın ;) 

Bakırköy basını da etkinliğimize ilgi gösterdi. Basında çıkan haberi okumak için tık tık :)
Bu etkiliğe katılmış olmaktan dolayı çok mutluyum. Davetleriyle beni onurlandıran Yasemin'e ve Sevinç'e tekrar teşekkür ediyorum..Başka etkinliklerde tekrar görüşmek üzere ;)

Özlemle Kelebeketkisi Blog

Yorumlar

  1. Tanıştığımıza memnun oldum sohbet edemedik sizinle ama olsun :))) bu arada ben hala ismim kimde göremedim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de memnun oldum, konuşamadık evet, bir dahaki sefere inşallah ;) gmailde mailleri kontrol et istersen orada herkes yazmıştı elinde hangi isimlerin olduğunu :))

      Sil
    2. Ben o maillerden en çok konuşanlardan biriyim bilirsin okuyordum da geleni ama herkes yazmadı ki yada yazanlar herkese göndermedi ben kimsenin adını yazdığını görmedim :)) Zaten eski yazışmaları sildim artık çok fazla kabardı mailller :))

      Sil
    3. o zaman ben twitterda gördüm ezgi'nin attığı bi tweete cevap olarak yazılmıştı isimler tabii herkes yazmamıştır, sen sor bakalım yine de twitterda elinde olan söyler sana :D

      Sil
    4. Twitter kullanmıyorum canım :))

      Sil
  2. Tanıştığımıza memnun oldum canım, umarım yine görüşme şansımız olur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de alice'im, çok çok memnun oldum, inşallah görüşürüz yine ;)

      Sil
  3. canım cok memnun oldum tanıstığımıza istanbula gelince haber ver kesin:) gulegule kullan opuyorum cok :) gorusuruz insallah yine:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de çok memnun oldum yasemincim, fazla konuşamadık ama umarım yine karşılaşırız ;)

      Sil
  4. Çok keyifli bir gündü :)

    YanıtlaSil
  5. senin tanıdığıma memnun oldum canım listede sanrım adımı göremedim :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayy tatlım kopyala yapıştırda sorun oldu herhalde hemen ekledim ;)

      Sil
  6. Seni tanidigima cok memnun oldum canım. Umarım tekrar görüşürüz:)

    YanıtlaSil
  7. Canım merhaba sponsorları kim ayarladı acaba ?

    YanıtlaSil
  8. çok keyifli görünüyorsunuz bayıldım :) bloguma beklerim http://hanesuscehersey.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

Yorum Gönder