Gratis Yeni Yıl İndiriminden Neler Alınmalı, Ben Neler Aldııımm :)

Merhaba kızlar, yine bir kozmetik alışverişi ile sizlerleyim..İndirim bugün başlar başlamaz iş çıkışı soluğu avmde aldım. Aslında haftasonu gidiyim diye düşünmüştüm ama The Balm standının talan edileceği korkusuyla bugün gitmeye karar verdim. Bilindiği üzere The Balm ürünleri ülkemizde sadece Gratis mağazalarında satılıyor ve high end dediğimiz üst kesim markalar arasında gösteriliyor. Hayvanlar üzerinde test yapmaması, far ve allıklarındaki pigmet yoğunluğu, parabensiz içerikleri nedeniyle benim de severek kullandığım markaların başında geliyor. İndirim zamanlarını bekleyip uygun fiyatlara The Balm'ın cici ürünlerine sahip olabilirsiniz. Mesela bayramlarda, özel günlerde, yeni yılda vs. Şu an ayın 31'ine kadar devam eden %40 indirim var. Benim severek kullandığım ve sizlere de önerdiğim ürünlere gelin birlikte bakalım. Yalnız fiyatlar konusunda emin değilim yuvarlak olarak yazdım, 1-2tl oynama olabilir :)

1) The Balm Time Balm Face Primer Makyaj Bazı
Makyajınızın gün boyu kalıcılığını sağlamak için kullanabileceğiniz güzel ürünlerden biri %40 indirimle şu an 20tl'ye geliyor olması lazım. Kokusu rahatsız edici değil, sürerken harika bi kadifemsi etkisi var, ambalajı da çok cici. Tekirdağ'daki Tekira Avm'de indirimin ilk gününde hemen tükenmiş bile, Tekirdağlılar kozmetikten anlıyorlar yahu :))

2) The Balm Mary Lou Manizer Aydınlatıcı
Yağ ve paraben içermeyen bu aydınlatıcıyı göz kapaklarınızda, yanaklarınızda, çenenizde kısacası aydınlatmak istediğiniz her yerde kullanabilirsiniz. Ben göz kapaklarıma ve kaş altlarıma sürüyorum, günlük makyaj rutinimin vazgeçilmezlerinden biri diyebilirim. İndirimli fiyatı 24tl olması lazım.

3) The Balm Hot Mama Allık
Paraben içermeyen bu şeftali tonlarındaki ışıltılı allık her makyajla uyum sağlıyor, biraz tozutma problemi var, ama pigmentasyonu ve kalıcılığı çok iyi diyebilirim. İndirimle 16-17tl civarında bi fiyata alabilirsiniz.

4) The Balm Instain Pinstripe ve Toile Allık
Instain allıklar The Balm'ın en son çıkardığı allıklar, bir kaç çeşidi daha var ama ben kendi kullandıklarımı göstermek istedim. Pinstripe mürdüm renginde fazla sürüldüğünde yumruk yemiş gibi görünebilirsiniz aman dikkat ehe :)) Toile de pembe ve turuncu karışımı birşey. İkisi de tozutuyor ama pigmentasyon ve kalıcılık müthiş. Sabahın 8inde sürdüğüm allık akşama kadar yüzümde kalıyor. İndirimli fiyatı yine 16-17 civarında sanırım.

5) The Balm Downboy Allık
Paraben içermeyen bebek pembesi mat allığı da çok severek kullanıyorum bunun fiyatı da instain allıklarla aynı olabilir 16 civarı tam hatırlamıyorum. 

6) The Balm Nude Tude Far Paleti
Pek far süren biri değilim aslında ama bunların ambalajları öyle şirin ki gel beni al diyor. Günlük hayatta kullanabileceğiniz yumuşak nude tonlarla gece makyajında kullanabileceğiniz iddialı renkler olmak üzere toplamda 12 renk seçeneği var. Ben açık renkleri aydınlatıcı olarak, sleek ve sophisticated renklerini de kaş doldurmada kullanıyorum. Siyah rengi eyeliner olarak da kullanılabilir, ön tarafında minik ama kullanışlı bir fırçası da var. Daha ne olsun :) Normal satış fiyatı 60tl olması lazım, indirimle 36 civarında oluyor herhalde.

7) The Balm Voyage Far Paleti
Bu da benim the balm aileme bugün katılan the balm'ın yeni ürünlerinden bir palet. hatta ülkemize geleli 1-2 hafta olmuştur henüz taptaze:) Daha denemedim ama çok beğeneceğime de eminim. 16 far ve 3 ruj var, rujlar yanakları renklendirmek için de kullanılabilir. Normal satış fiyatı 79.5tlydi, indirimle 48e geliyor.
Edit: Ürün inceleme yazısını da yazdım buradan okuyabiliirsinizzz.. tık tık:)

8) The Balm Sexy Mama Pudra
Temiz içerikli bir pudra arıyorsanız Sexy Mama pudrayı tercih edebilirsiniz. Paraben ve talc içermiyor. Ayrıca transparan olduğu için her cilde uyum sağlıyor. İçindeki küçük yağ emici taneciklerle gün içinde makyajın parlamasını en aza indiriyor. %50 indirimle 16tl civarında bir rakama satın alabilirsiniz. 

9) The Balm Put A Lid On It Far Bazı
Henüz kendisiyle tanışabilmiş değilim, hiç bir indirim döneminde yakalayamadığım bir ürün bu. Farın daha kalıcı olması için kullanılan bir ürün, herkes de çok memnun, görürseniz kaçırmayın bence :) Fiyatı 15-20 arası bişeydir herhalde.


11) The Balm Give Crease A Chance Far Fırçası

Bayılarak kullandığım çift taraflı far fırçasıdır kendisi. Sol taraftaki geniş tarafı far uygulama, sağdaki uzun kısım da dağıtma karıştırma tarafı. Ürün inceleme yazısını yazmıştım daha önce, buraya tıklayarak okuyabilirsiniz. Şu an %50 indirimle 14 civarı fiyatı var sanırım. Çok memnun kalacağınıza eminim;)


11) Benri Makyaj Pamukları
İndirim zamanı hiç kaçırmadığım stok yaptığım Gratis'in kendi markalarından olan Benri'nin pamuklarından çok memnunum. Özellikle kare ve disk olanları kullanıyorum ben. Kare olanlar indirimde 2,5tl, diskler de 1-2tl arası bişeydir.

Bugünkü alışverişimde The Balm ürünlerine ek olarak signal diş fırçası ve tırnak kütiküllerim için L'action Kütikül temizleme kalemi aldım bunlarda da indirim vardı. Kütikül kalemini ilk kez kullanıcam bakalım işe yarayacak mı..

Herkese mutlu alışverişler :))

Özlemle Kelebeketkisi Blog

Yorumlar

  1. Güle güle kullan hepsini canım. Voyage'ı aldım aşk yaşıyoruz :))

    YanıtlaSil
  2. Güle güle, güzel günlerde kullan canım:)) voyage i bulamadım ben ya, galiba her şubeye 1-2 tane filan getirmişler:/ Bugün tekrar bakcağm inş:)

    YanıtlaSil
  3. Güzel günlerde kullan canım
    http://nypdsena.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. merhaba bloğunuzu yeni keşfettim yazılarınız çok keyifli
    benim bloğuma da uğrarsan sevinirim
    http://prensesinfisiltilari.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  5. Ben makyaj yapmaya yeni yeni başlıyorum ve henüz hiç far paletim yok ilk önce the nude tude'u mu almalıyım sence yoksa balm voyage'yi mi ?

    YanıtlaSil
  6. Tavsiyeler için teşekkürler. Güle güle kullan aldıklarını!

    YanıtlaSil

Yorum Gönder