Down Under Natural's Argan Oil Şampuan+Saç Kremi+Serum

 Merhabaaa, Down Under Natural's Argan Oil serisini kullanmaya başlayalı uzun zaman oldu, artık yorumlama vaktinin geldiğini düşündüğümden sizlerleyim :)

Benim saç tipim yağlı ve ince telli. Yağlandığı için her sabah yıkıyorum çok fena alıştırdım her gün yıkamak iyi değil aslında ama napiyim sabah temiz olsa bile gün içinde yine kirleniyor o yüzden sabah yıkamaktan başka çarem yok tertemiz olmalı saçlarım yoksa rahat edemiyorum. Senelerdir elidor'un yağlı saçlar için olan yeşil ambalajlı şampuanını kullandım, bi yere gittiğimde bile yanımda götürüyordum başka hiç bir şey iyi gelmiyordu sanki saçıma. Güzel arındırıyordu öyle hissediyordum. Hayatımda hiç saç kremi de kullanmadım, saça çok zararlı diye bir şey kalmış kulağımda, hiç yanaşmıyordum o yüzden.
Down Under Natural's Argan Oil serisiyle tanışmam bloglar sayesinde oldu. Saçlarımın uçlarından başlayıp yukarıya ortalara kadar uzanan bi kırık ordusu var saçımda, saçımı kestirmek istemiyorum biraz daha uzatmak istiyorum dedikçe kırıklar da artarak devam ettiler. Dışarıdan bakıldığında görünen manzara hiç hoş değil farkındaydım, saçlarımın uçlarında beyaz beyaz çatallı kırıklar.. arkadaşlarım artık kestir saçını diyip duruyorlardı.


Down Under serisi kolay kırılan saçlar için besleyici ve kırılma karşıtı bakım vaat ettiği için ben de denemek istedim.  Şampuanı bir kaç kullanım sonrasında bıraktım çünkü saçlarımı gün içinde daha çabuk yağlandırmaya başladı, saçlarımı ağırlaştırdı. Sabah saç yıkama rutinimde Gliss'in yağlı ve yıpranmış saçlar için olan şampuanını uyguluyorum önce saçıma, daha sonra uçlarına down under'ın saç kremini uyguluyorum..Saçımı duruladıktan sonra kurutuyorum ve hafif nemli durumdayken saç uçlarıma saç bakım serumunu uyguluyorum. Özellikle serum sayesinde saç uçlarımda inanılmaz değişimler oldu. Okuldaki arkadaşlarım bile saçlarımın ne kadar yumuşak göründüğünü, kırık görünümünün azaldığını, saçlarımın daha sağlıklı göründüğünü söylemeye başladılar. Benim tavsiyemle saç bakım serumunu satın alan arkadaşlarım da oldu. 
Down Under serisi paraben içermiyor, buna dikkat ediyorsanız eğer kesinlikle artı puan vereceğiniz bir marka. Saç kreminin diğer saç kremlerinden farkı var mı pek anlayamadım ama bakım serumunun çok iyi olduğunu üstüne basa basa söylüyorum. Eğer kırıklarınız varsa saç uçlarınız sağlıksız görünüyor, mat ve kuruysa bu ürünü denemenizi tavsiye ederim. 

Sizlerden bu ürünleri kullananlar var mı? Memnun musunuz?

Yorumlar

  1. Benim de denenecekler listemde canım, serumunu çok merak ediyorum sende serumdan çok memnun kalmışsın kesinlikle deneyeceğim

    YanıtlaSil
  2. merhaba, ben de kullandım şampuan ve saç kremini fakat en çok serumdan memnun kaldım, hala kullanıyorum serumu :))

    YanıtlaSil
  3. Saç kremi su gibi olduğu için nefret ettim... Kesinlikle kalın ve sert telli saçlara uygun bir saç kremi değil :(

    YanıtlaSil
  4. Serumu yeni bitirdim.Gerçekten başarılı.

    YanıtlaSil
  5. dün kendi kendime karar vermiştim güzel bi serum alıp saç uçlarımda kullanayım diye derken bloğun aklıma geldi baktım tamda istediğimi anlatan bi ürün deneyip paylaşmışsın eee bana da almak düşer artık:) öpüyorum canımmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım markanın adı değişti urban care oldu haberin olsun ;)

      Sil

Yorum Gönder