M.Asam Magic Finish Sihirli Fondöten

Merhaba arkadaşlar, size sihirli bir fondötenden bahsetmek istiyoruuum :)

M.Asam Magic Finish fondöten 2 hafta önce katıldığım SYAfrodit etkinliğinde bloggerlara hediye edilen ürünlerden biriydi.  .

Ürün fotoğrafta da gördüğünüz gibi parlak gri aynalı gibi görüntüsüyle çok şık. Almanya'dan ithal, 30ml ambalajıyla satılıyor.

Sıradan fondötenlere göre farklı bir yapısı var, köpük kıvamında hatta kakaolu krem şantiye benzettim ben :)

"İpeksi dokunuş" sloganıyla satılan ürün bu konuda hakkını veriyor kesinlikle. Sürerken hissedilen yumuşaklık hissi çok hoş.

Şimdi gelelim Magic Finish'in en önemli özelliğine, yani sihirli olan tarafına..Çok koyu bir renge sahip olmasına rağmen sürüldüğünde cildinizin rengini alıyor desem ne olurdu cevabınız, yok artık diyebilirsiniz ama tamamen doğru. Ben beyaz tenli olmasam bile açık tenli grubuna giriyorum, Magic Finish'i yüzüme sürdüğümde tenimle aynı rengi aldı ve şunu da söyliyim gün içinde makyajım sabit kaldı, fazla parlama da olmadı yüzümde.

Bu fondöten ciltte kesinlikle maske gibi ya da kalıp gibi durmuyor, cildiniz nefes alabiliyor. Yüzünüze dokunduğunuzda kadifemsi bir yumuşaklık hissediyorsunuz. Yüzümde az da olsa sivilce lekeleri var, bunların üzerinden 2 kat geçtim o şekilde kapattım, ürün tam kapatıcılık sağlamıyor kapatıcılığı orta derecede diyebiliriz. Her cilde uygun renk alma özelliğini nasıl yapmışlar o kısmı merak konusu ama sonuç çok eğlenceli. Tester bulursanız koşun deneyin hemen :)

Yıllardır Eczanelerde satılan M.Asam Magic Finish’i ve diğer M.Asam Cilt Bakım Ürünlerini Watsons ve Gratis mağazalarında da bulabilirsiniz.Ayrıca misspera vb. online sitelerde de mevcut. Satış fiyatı  80tlydi sanırım. Ben bu fondöteni çok sevdim, deneme fırsatı verdikleri için firmaya teşekkür ediyorum. Resmi web sitesi ve sosyal medya hesaplarına buradan ulaşabilirsiniz.
http://www.m-asam.com.tr
https://twitter.com/M_Asam_Turkiye
https://www.facebook.com/m.asam.turkiye 

Aranızda Magic Finish'i denemiş olanlar varsa yorumlarınızı merak ediyorum
öptüm hepinizi
                                                    

Özlemle Kelebeketkisi Blog

Yorumlar

  1. Çok değişik bir ürünmüş bu. :) İlk resimde rengini gördüğümde ne kadar koyu dedim ama açıklamalarını okuyunca ve ikinci resmi görünce ağzım açık kaldı. Çok ilginç gerçekten :)

    Bu arada blogumda yeni bir çekiliş var. Seni de beklerim :)

    sargitader.blogspot.com

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Fiyatı da güzel olsaymış keşke :) Güle güle kullan..

    YanıtlaSil
  3. Güle güle kullan canım :))

    YanıtlaSil
  4. ay sabırsızlıkla denemeyi bekliyorum..çekiliş kutusundan çıkan güzelliğim..yine yeniden tşkleeeer <3

    YanıtlaSil

Yorum Gönder