En yalın haliyle, doğal olarak güzel..Koi Tokyo'yu yakından tanıyalım..

Koi Tokyo Cosmetics SYAfrodit eventinde tanıdığım bir marka, isminden de anlaşıldığı üzere bir Japon markası ve kendilerini şöyle tanıtıyorlar:

"Japon geleneğinin mirası ve doğanın bütün güçleri; yeşil çay bahçelerinin tazeliği, okyanusun derin mavisi, kiraz ağaçlarının esintisi, kamelya çiçeklerinin iyileştirici özleri sadece size özgü, gerçek güzelliğinizi bulmanız için, Koi Tokyo bakım ürünlerinde bir araya geliyor. 
Kendinizi doğal olarak güzel hissedin diye... "


Ürünleri sunuşlarına, paketlemeye, seçilen renklere bayıldım tam da Japon tarzını yansıtıyor, büyülü ve otantik:) Ürünlerle ilgili yorumlarıma geçmeden önce şunu da söyliyim ürünlerini 4 ana grupta toplamışlar. 
Sakura, Tsubaki, Green Tea ve Torafugu

SAKURA serisi Kiraz çiçeklerinin canlandırıcı özleriyle cildi yenilemek için ışıltısını kaybetmiş donuk ve hassas ciltlere uygun olarak tasarlanmış. Bu serinin su bazlı temizleme solüsyonu, yüz toniği, temizleme jeli ve nemlendirici kremi var.

TSUBAKI serisi Kamelya çiçeklerinin anti-oksidan özelliğiyle, hassas göz çevresini yaşlanma etkilerinden korumak için tasarlanmış. Bu serinin koyu renk halkalarına karşı göz kremi, nemlendirici göz kremi ve yorgunluk etkilerini giderici göz altı stick'i var.

GREEN TEA serisi Yeşil çay yapraklarının arındırıcı özleriyle cildi pürüssüzleştirmesi için akneye yatkın ve problemli ciltler için tasarlanmış. Bu serinin canlandırıcı yüz sabunu, temizleme solüsyonu, yüz toniği, temizleme jeli ve jel nemlendiricisi var.

TORAFUGU serisi Torafugu Balığı kolajeni ile cildin yaşlanma etkilerini azaltan kuru ve yıpranmış ciltlere esnekliğini yeniden kazandırmak için tasarlanmış. Bu serinin yaşlanma karşıtı su bazlı temizleme solüsyonu, yüz toniği, temizleme jeli, nemlendirici kremi var.

Ürünler çok cici ayrıca içinde kimyasal olarak üretilmiş hammaddelerden ziyade özellikle Japon coğrafyasının sunduğu doğal içerikler mevcutmuş ve şunu da unutmayalım Japonya kozmetik alanında dünyanın önde gelen 3 ülkesinden biri. Koi Tokyo Cosmetics ülkemizde çok çok yeni ama eminim ilerleyen zamanlarda çok sık duyacağız ismini.

Benim denediğim ürünler fotoğrafta da gördüğünüz gibi Green Tea Temizleme Jeli, Sakura Nemlendirici Krem ve Tsubaki Göz Altı Stick


Temizleme jelini makyajımı temizledikten sonra uyguladım, belli belirsiz bir kokusu var rahatsız etmiyor insanı, yüzüme sürdüğümde jel maske gibi yoğun bir kıvama gelmeye başladı, diğer kullandığım jellere benzemiyor hiç. Bir süre masaj yaparak cildime sürdüm ve bol ılık su ile duruladım. Her hangi bir yanma yapmadı yüzümde. Ardından Green Tea nemlendirici olmadığından Sakura nemlendiriciyi sürdüm. 


İlk başta yüzümde bir gerginlik hissettim ama bir kaç dakika sonrasında cildimdeki yumuşamayı hissettim. Hatta uygulayalı saatler oldu, şimdi de yüzüme dokunduğumda aynı yumuşaklığı hissediyorum. Etkisini beğendiğimi söyleyebilirim. 

En son Tsubaki yorgunluk etkilerini giderici göz altı stick'ini uyguladım tabi onun etkisiyle ilgili bir şey söylemem imkansız şu an. Belli bir süre kullanım sonrasında değişiklikler belki farkedilebilir. Kamelya özleri, soya özü, kuşburnu, avokado ve kayısı çekirdeği yağları içeren, stik formunda pratik uygulama şekli sayesinde, göz çevrenizde kuruluk hissettiğiniz her anda uygulanabilir.

Koi Tokyo Cosmetics Türkiye'de yeni olduğu için satış noktaları 3 yerde var. Meydan İstanbul AVM, Maltepe Park AVM ve Nişantaşı City's. Online satış yok kendi internet sitesinde ama online alışveriş sitelerinde satışları oluyor. Mesela ben bugün Morhipo'da gördüm. 


Kendi stantlarındaki satış fiyatları nedir bilmiyorum ama morhipo'da temizleme jeli 48.90tl, nemlendirici Krem 48.90tl, göz altı stick de 62.90tl olarak verilmiş.

Koi Tokyo Cosmetics'i sosyal medya hesaplarından da takip edip daha detaylı bilgi alabilir, sorularınızı yöneltebilirsiniz.

Herkese sevgilleeerrr ;)

Yorumlar

  1. Ben hiç uzakdoğu ülkelerin cilt ürünlerini denemedim .Nedendir bilmiyorum hem bir çekingenlik olmuştur.Aslında şans vermek istiyorum.Paketleme şekillerine hayran kaldım.Aklıma düşürdün şimdi :) Güle güle kullan canım

    YanıtlaSil
  2. Bende nemlendirici krem ve koyu halkalar icin goz alti kreminin oldugu farkli bir paket var canim ve su an goz alti kremini kullaniyorum. Gercekten bayildiim :) gule gule kullan tatliim :)

    YanıtlaSil
  3. doğal içerikli üstelik japon markası acilen online satışa başlamalılar. Güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  4. göz kreminin etkisini nasıl buldunuz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. açıkçası göz kremi kullanımı konusunda hiç emin olamıyorum ben..yani bir sürü ürün denedim etkili oldu mu olmadı mı emin olamıyorum..nemlendirmesi filan iyiydi onun dışında başka bir artı ya da eksi bir yönüyle karşılaşmadım..

      Sil

Yorum Gönder