Alix Avien Eyeliner Pen sen ne güzel bişeysin :)


Eyeliner sürme olayına yeni yeni başlamış durumdayım daha öncesinde merak duymamıştım ya da gerek duymamıştım bilemiyorum ama anladım ki benim yaptığım aptallıkmış :p Eyeliner kullanmaya başladıktan sonra artık vazgeçemez oldum. Öncelikle instagramda birilerinin tavsiyesi üzerine watsonstan rimmel scandaleyes keçe uçlu eyelinerlardan almıştım hatta burada da tanıtmıştım o ürünü (bakınız), ilk kullandığım zamanlarda performansı fena değildi ama sonraki günlerde istediğim siyah rengi elde etmek için sürekli bastırmam gerekiyordu, yan tutmam gerekiyordu, önce bi pamuğa filan bastırıp rengin çıkmasını bekliyordum filan baya bi uğraştırmaya başlamıştı zamanla, sanırım içindeki boya kurumaya başladığından her geçen gün verdiği siyahlık da azaldı. Ben de yeni arayışlara başlamıştım, instagramda Alix Avien Eyeliner Pen uygulamalarını paylaşan ve çok memnun olduklarını söyleyen kişiler vardı, almaya niyetlenmiştim daha sonra blogger etkinliğimizde Alix Avien'in hediye ettiği pakette bu eyelinerı görünce çok sevindim tabii ki :)

Kalem şeklinde oluşu ve ince ucuyla uygulama kolaylığı sağlıyor. Verdiği siyahlık müthiş, sürmesi biraz zahmetli gelebilir aslında, pek hata kabul etmiyor itinayla sürmek gerekiyor. Ben bu konuda usta olmadığım için düzgün kuyruklar da yapamıyorum zaten, olduğu kadar artık :)

Gün içinde bozulmuyor, ben sabah 8'de yapıyorum makyajımı eve geliş saatim 15-16 arası, hala yeterince siyah ve güzel duruyor gözümde pek fazla bozulma olmuyor.


Tek kat sürmek benim için yeterli oluyor çünkü zaten güzel bi siyahlığı var, ayrıca şunu da söyliyim, öncelikle far sürdüğümden eyelinerı sonraya bırakıyorum. Scandaleyes kullandığım zaman farın üzerine onu sürebilmek ne mümkün, sürsem de zaten açık gri bir renk çıkıyordu ama Alix Avien'in bu cici eyelinerını farın üzerine uyguladığımda da simsiyah renk elde edebiliyorum.



Kısacası bittiğinde tekrar alıcağım ürünlerden oldu kendisi. Ürünü deneme şansı veren Alix Avien'e teşekkürler. Sosyal medya hesaplarını da inceleyip detaylı bilgi alabilirsiniz ;)


Kullananların yorumlarını aliyim hemen, herkes benim gibi beğenerek mi kullanıyor acaba??

Özlemle Kelebeketkisi Blog

Yorumlar

  1. Ben de çok memnun kaldım,severek kullanıyorum..

    YanıtlaSil
  2. Bende alacağım bir tane yalnız karar veremedim hangi marka olsun :(
    Güle güle kullan .

    YanıtlaSil
  3. Eyeliner konusunda aşırı beceriksizim ve denemeye bile üşeniyorum.
    Ama buna bakacağım! :)

    YanıtlaSil
  4. Bende hiç kullanmadım ve bir arkadaşım kesinlikle bununla başlamam gerektiğini söyledi. :)
    Aslında evde likit var ama yok kullanamıyorum. En kısa zamanda alıp deneyeceğim. Umarım o kuyruğu bende yapabilirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. likiti kullanması zor olur o yüzden bu kalem çok iyi, benimki bitti tekrar aldım..sen de yapabilirsin o kuyruğu bence ;)))

      Sil

Yorum Gönder