MİM : En Sevdiğin?

Merhaba arkadaşlar..internet sorunum nihayet çözüldüüüü çok mutluyum meğer benim 7 yıllık modemimdeymiş bütün sorun, sağolsun bir arkadaşım modem yolladı onun kurulumunu yaptım, ayarlarını filan ve ta taam işte karşınızdayım :)

Dün twitterda bi etkileşim gelmişti, baktım Makyaja Yeni Başlayan Kız blogunun sahibesi Ezgi'den gelmiş, artık internetim de varken hemen soruları cevapliyim o zaman :)

1 - En sevdiğin renk?
Siyah her ne kadar karamsarlığı ifade etse de seviyorum arkadaş :)

2 - En sevdiğin çiçek?
Sade ve sevimli papatyalar..

3 - En sevdiğin yemek/sebze/içecek?
Ben pek yemek ayırt etmediğim için her türlü yemeği seviyorum aslında. Yani bekar hayatı yaşayınca insan ister istemez ne bulursa yiyor ehe :) Sanırım yemekten keyif aldığım yemek köfte patates, en sevdiğim sebze taze fasülye, en sevdiğim içecek de son bir kaç aydır deli gibi tükettiğim, civardaki marketlerdeki tüm stokları tükettiğimi düşündüğüm Doğadan armutlu beyaz çay:)

4 - En sevdiğin yerli/yabancı şarkı?
Tek şarkı seçmek çoook zooor :/ 
Yabancı : Coldplay - Yellow
Yerli : Yıldız Tilbe - Vazgeçtim

5 - En sevdiğin komedyen?
Beyazıt ÖZTÜRK

6 - En sevdiğin kız/erkek ismi?
Öyle kesin bişey yok kafamda ama kız ismi olarak Nisan, erkek ismi olarak da Arda'yı beğeniyorum.

7 - En sevdiğin kitap?
Onun Parlak Işığı - Danielle Steel

8 - En sevdiğin yerli/yabancı oyuncu?
Yerli : Özgü Namal
Yabancı : Marion Cotillard
9 - En sevdiğin yerli/yabancı film?
Yerli: Selvi Boylum Al Yazmalım
Yabancı : Jeux D'enfants

10 - En sevdiğin yerli/yabancı dizi?
Yerli: Bugünün Saraylısı yeni başladı ama çok sardı beni hikayesi :)
Yabancı: Homeland

11 - En sevdiğin yerli/yabancı şehir?
Yerli: Tekirdağ dicem çünkü 7.5 yıldır buradayım ve buralı gibi oldum resmen. Küçük, sevimli bir şehir :)
Yabancı: Prag

12 - En sevdiğin gazete/gazeteci?
Milliyet ya da Hürriyet'in internet gazetelerini okuyorum genelde. 
Gazeteci olarak da Abbas Güçlü sevimli geliyor.

13 - En sevdiğin mevsim/gün/ay? 
İlkbaharı seviyorum ben..ne sıcak ne soğuk, ne üşüyosun ne terliyosun. En sevdiğim gün tabii ki Cumartesi, en sevdiğim ay da Nisan..

14 - En sevdiğin kıyafet/kıyafet tasarımcısı/takı?
Kıyafet tasarımcısı filan takip etmem ben. Tarzıma uygun kıyafetler genelde klasik kıyafetler yani spor tarz bana göre değil, spor ayakkabı giymeyi filan hiç sevmem, ara sıra converse giyerim kırk yılda bir..En sevdiğim kıyafet şu sıralar hırka ve tayt.. En sevdiğim takı da küpe, hem de altın sarısı :) Genelde takılarımı Koton ve h&m'den alıyorum.

15 - En sevdiğin makyaj malzemesi/bakım ürünü?
En sevdiğim makyaj malzemesi şu sıralar M.Asam Magic Finish Fondöten
En sevdiğim bakım ürünü de Nivea Duşta Vücut Kremi..

16 - En sevdiğin çizgi karakter?
Tom ve Jerry

17 - En sevdiğin anı?
Annem malesef hayatta değil o yüzden onunla geçirmiş olduğum her an benim en güzel anım..

18 - En sevdiğin özelliğin?
Yardımseverliğim

19 - En sevdiğin his?
.Minik kardeşimin kocaman gülen gözlerle gözlerime bakması, ablacııım demesi :)

20 - En sevdiğin canlı?
Valla en sevdiğim canlı olarak hayvanları söyleyemicem, çünkü ne kedi ne köpek uzaktan bakarım sadece özel bi sevgi filan besleyemiyorum sadece ayy çok şirinmiiş filan diyebiliyorum. En sevdiğim canlı yine insan :)


Okuduğunuz için teşekkür ederiiimm, ben de sevgili Alice'i ve Gözde'yi mimliyorum o zaman:)
Herkese sevgiler ;)

Yorumlar

  1. Bende bugün yaptım bu mimi. :)
    Özgü Namal'I bende çok severim :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder