Yine bir kozmetik alışverişi :)

Geçenlerde iş çıkışı eve gitmek istemedi canım kendimi alışveriş merkezine attım. Kozmetik mağazalarını gezmek iyi geliyor bazen..Genelde ihtiyacım olan ürünleri almaya çalıştım ama kaçamaklarım da oldu tabii ki :)

Makyaj temizleme süngerim çok kötü olmuştu o yüzden yeniledim. Listerine ağız bakım suyunu ilk kez aldım, daha öncesinde colgate kullanıyordum. 2-3 gündür kullanıyorum etkisi gayet güzel. Yalnız ağzımda fazla tutamıyorum yakıcı bir etkisi var gerçekten. Zaten 30snden fazla da tutmamak gerekir diye düşünüyorum. Hayvar manikürü yazın bloglarda fazlaca görmüştüm ama beceremem diye almamıştım. Geçen akşam denedim uygulaması zor ama çıkan sonuç keyifliydi, bununla ilgili detayları yakında eklerim bloguma.. Essence french kalemi aldığımı yazmıştım bir önceki postumda (tık tık) , onun üzerine sürmek için flormar 319 numaraya ihtiyacım vardı, onu da aradan çıkarmış oldum. Alix avien'in mint yeşili ve dore renkleri de hoşuma gitti alıverdim..havyar manikürü uygulamak için bu ojeleri kullanırım diye düşündüm. bb kremin üzerine uygulamak için pudraya ihtiyacım vardı, Watsons markalarından Rimmel'in stay matte transparan pudrasını tercih ettim, 3-4 kez kullandım gayet memnunum, gün boyunca parlamayı biraz önlememe yardımcı oldu.

Saçlarımdaki kırıklardan ne zamandan beri bahsediyorum, kestirmek de istemiyordum.. Saçlarımın uçları kırılma ve yıpranmalardan dolayı beyaz beyaz ve çatallı bir görünümdeydi. Gliss bakım serisi işe yaramıştı aslında ama down under natural's o kadar çok methedildi ki denemeye karar verdim. 2 günlük deneme sonucunda inanmazsınız ama harika sonuçlar elde ettim, yakında bununla ilgili de yazı yazıcam. Saçlarımın uçlarında dışarıdan bakıldığında bariz farklar var okuldaki arkadaşlarım da aynı şeyi söylediler, geçen yıl hepsi şu kırıklarından kurtul artık diyip duruyorlardı, şu an kırık görünümünde önemli oranda azalma var çok mutluyum :) Kesinlikle ve kesinlikle favorim oldu bu set. Pudra aldım bari pudra fırçam da olsun dedim onu da alıverdim..Gratis markalarından Essence'in ürünleri son zamanlarda çok hoşuma gitmeye başladı, ojelerle ilgili hızlı kurutma, ıslak görünüm, jel görünüm vs. bir sürü ürünü var, ben bu ürünlerinden jel görünüm olan gel-look top coat aldım, yanına da flormar mat mor ojeyi ekleyiverdim. Bir kaç ay önce internetten makyaj temizleme suyu olarak Bioderma sensibio h2o almıştım ama malesef bana iyi gelmedi, kirpiklerimde dökülme sorunu oldu. Yani %98lik kesim memnunken ben memnun olmayan %2lik kısma filan girdim herhalde. Kirpiklerimi tamamen kaybetmeden başka ürün denemeye karar verdim. Yeni ürünlerden Loreal üç etkili makyaj temizleme suyunu aldım. İlk başlarda onda da dökülme problemi yaşadım, acaba sorun rimelden filan mı kaynaklanıyor acaba diye düşünürken son bi kaç gündür kirpiklerimdeki dökülme durdu. Umarım sorun çözülmüştür. Son olarak rimmel scandal eyes kalem eyeliner aldım. Daha önce avonun jel eyelinerını kullanıyodum, o da fena değildi ama siyahlığı istediğim gibi değildi. Likit olanlarda zorlanırım diye kalem şeklinde olanını tercih ettim. Sanki siyah keçeli kalem gibi sürümü de kolay, hoşuma gittiğini söyleyebilirim. Detaylı yazıları daha sonradan yazıcam. Sevgiler ;)

Özlemle Kelebeketkisi Blog

Yorumlar

  1. Aldıkların çok güzel ürünler bende watsonn a gitdim bir postda benden gelicek yakında :) gliss aldım bakalım benim kırıklar aşırı şekilde çok işe yarıyacak mı merak ediyorum ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de gliss kullanıyordum ama down under'dan sonra gliss hiç bişeymiş öyle diyebilirim sana ;) saç uçlarım yumuşacık ve kırık görünümünde %80 azalma sağladı..

      Sil

Yorum Gönder