Imex Merhem ve Imex Syndet Sabun ile Akne Tedavisi..

Çok sivilce problemi yaşadığım söylenemez, ama nedendir bilmem çıkan sivilcelerim sivilceden çok yara görüntüsünde oluyor, özellikle çenemin altında çıkanların 3-4 ay boyunca yara gibi kaldığını ve izlerinin de kolay kolay geçmediğini bilirim. Ellerim rahat durmuyor onun da etkisi var tabii ki :( Geçen ay dermotologa gittim, imex merhem ve sabununu kullanmamı önerdi. 


 Ürünü 20 gündür kullanıyorum, sabah akşam sabunla yüzümü yıkıyorum ve ardından da merhemi   sürüyorum. Etkisini görmeden blogumda paylaşmak istememiştim. Çenemin alt tarafında boynuma inen bölgede 3-4 aydır yara şeklinde olan sivilceler hafif izleri kalmış olsa da nihayet geçtiler. Ayrıca yeni oluşmuş sivilceleri söndürme konusunda bu tedavinin çok başarılı olduğunu söyleyebilirim. 

Yüzünüzü sabunla yıkadıktan sonra merhemi nemlendirici krem gibi cildinize uygulayın, ben sadece sivilce olan bölümlere uyguluyorum, tüm yüze de uygulanabilir. Hem kapatıcı özelliği hem de sivilceleri kurutma özelliği var. 
Merhem çok açık renkli olduğundan açık renkli olmayan tenlerde sırıtabilir bu yüzden iyice yedirmek gerekiyor cilde. Ben sabah makyajdan yarım saat önce, gece de yatmadan önce uyguluyorum. Cildim daha iyi bir görünüme kavuştu, bi süre daha kullanıp ara vericem artık. 

Hepinize sivilcesiz günler diliyorum ;)

Özlemle Kelebeketkisi Blog

Yorumlar

  1. imex'in kremini de sabununu da kullandım. sabun kreme göre çok daha etkili. krem açıkçası pek işe yaramadı. ama o sabunla yüzü yıkayınca cilt çok ama çok güzel oluyor.

    YanıtlaSil
  2. ya doktor bana da bu ilacı verdi ama bi sitede okudum sürüp güneşe çıkmayın diyor. leke mi ne yapıyormuş doğru mu bu. okudugum yazının adresi bu : imex krem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sürüp de güneşe çıktığım olmadı, o yüzden bişey diyemicem :/

      Sil
  3. bendede böyle bir dert var
    kullanmadığım ilaç kalmadı sadece sabunu kullansam olurmu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deneyin denemekten bişey çıkmaz..bir de sudocrem diye bir bebek kremi satılıyor eczanelerde onun da sivilceler konusunda çok başarılı olduğu söyleniyor..isterseniz bir araştırın ;)

      Sil
    2. Sen eczaneden -koza kükürtlü sabun-al inan bana çok faydasını göreceksin ben kullandım ve memnun kaldım

      Sil
  4. Imex sabun kullanmadım ama kreminin hiç faydası olmadı benim çenemdeki izlerde ve sivilce söndürmede:( Başka bi tedavi deniyoruz şimdi hatta bakalım. Seninkilerin geçmesine çok sevindim tatlım buarada ben meyvesalatasii, Ezgi=)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de kullanmıyorum ne zamandır, sudocrem sürüyorum genelde :))

      Sil
  5. once sabun kullanalim mi yoksa krem mi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunu 2li olarak vermisti doktor bana tek basina krem ya da sabun etkili olur mu bilemiyorum:/

      Sil
  6. sudokremi ve imexi denemiş biri olarak şunu söyleyebilirim; eğer normalde sivilceyle savaşan biri değilseniz ve arada bir çıkan sivilceleriniz varsa belki sudokrem işe yarayabilir ama benim gibi sivilce müptelasıysanız:)) işe yaramaz aksine arttırabilir. benim öyle oldu zaten yapısı çok yağlı anlyorsunuz işe yaramayacağını. imexe gelince yaklaşık 1 aylık tedavi nedeniyle kullandım hatta tetra 500 mgla birlikte. 1 aylık tedavinin sonucu pek iyi değil:( tekrar kontrole gidicem. özellikle yaz aylarında imexi kullanmak çok sıkıntılı. çünkü onu sürüp güneşe çıkamazsınız leke kalır. sürünce de güneş kremini kusuyor resmen. cild çok yağlanıyor. ben geçen sene clindoxyl jel kullandığımda daha iyi sonuç almıştım. sivilce için bence benzoil peroksit içerikli ürünler çok daha işe yarıyor. tabi ben geçen sene tedavimin devamını getirmeyince tekrar hortladılar. kesin çözüm yok ama kesine yakın çözüm var bulacaz inanıyorum:)))

    YanıtlaSil
  7. Bende imex sabunla yıkadıgım cildimin üzerine sivex losyonu suruyorum ve öyle uyuyorum sabahlarıda sivilceli bolgeye imex kremi sürüyorum sabahları kapatıcı gibi oldugu icin kolaylık saglıyor daha tedaviye yeni başladım inşallah iyi gelir :))

    YanıtlaSil
  8. bu krem sadece gece mi sürülür?
    sabah sürüp dışarı çıksam iz bırakırmı?

    YanıtlaSil
  9. Merak ettiğim bir şey var anladığım kadarıyla yüzünde sivilce lekeleri de varmış. Benim de yüzümde sivilce değil yalnızca lekeler fakat bir çok şey kullandım ve gereksiz para harcamayı geçtim umduğum gibi sonuç alamamaktan yoruldum. Eğer bu sabunu kullanırsam izlerin geçmesi açısından sonuç elde edebilir miyim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bu yaziyi yazali 1,5 yil filan oldu artik kullanmiyorum bu urunleri. Sivilce izlerim malesef var ve pek gectiklerini de soyleyemem, her yeni cikan sivilce oynadigim zaman lekeye donusuyor. Sivilce kurutucu jel kullaniyorum sivilce ciktigi zaman. Sivilcenin uzerine suruyorum ve bu da sivilceyle oynamami engellemis oluyor.baya faydasini gordum. Neutrogena ve essence pure skin kullaniyorum.ama dedigim gibi lekelere faydasi yok. Lekeler icin salyangoz kremi filan diyorlar ama denemedim hic.

      Sil
  10. Merhaba biraz geç oldu ama ben yaklaşık 4 hafta önce isotrexin jele başladım benimkiler ergenlik sivilcesi ama tabiiki doktor tavsiyesinde😊😊 1-2 hafta çok iyiydi ama 3.haftadan itibaren ağzımın kenarında yayıldılar kuru kurular neyse içim rahat etmedi ellerimde sürekli yüzüme gidiyor😂😂 sağlıkocağına gittim kadın imex merhem ve imex sabun verdi boşver başka birşey kullanma dedi imexede başladım fazla olmadı ama şimdi isotrexini bıraksammı yoksa isotrexini akşam, imexi sabahmı kullansam bir fikrim yok ama birde okul var malum buğday tenliyim imex yüzümde sırıtıyor güneş kremi sürsem bildiğiniz cildim sivilce kusuyor dahada artıyor valla kaldım böyle bana verebileceğin tavsiye çok işime yarayabilir ha unutmadan Hergün yada haftada 3 kez yüzüme buhar tutuyorum bunun zararı olurmu acaba senide baya doktor yerine koydum ama artık doktor işe yaramıyor bilinçli olan kişilerin önerileri daha bir önemli şimdiden teşekkür ederim Allah kimseyi sivilcelerle sınamasın 👍👍👍👍👍💋

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba canım öncelikle geçmiş olsun, sivilceler herkesin başının belası. Ben bu ürünü kullanalı 2 yıl filan oldu, çok sivilce yaşayan biri olmadığım için artık kullanmıyorum. Cildim karma olduğundan bir çok ürüne hemen reaksiyon gösterip sivilce yapıyor, çıkan tek tük sivilceler için başka yöntemler kullanıyorum. mesela sivilce kurutucular. hiç denedin mi? Denemediysen gratislerde satılan essence pure skin sos sivilce kurutucu veya neutrogena sivilce kurutucuyu denemeni tavsiye ederim. Sivilcelerin bir kaç gün içinde sönmesini sağlıyor.

      Sil
    2. Merhabalar,
      Ben de imex sabun aldim yaklaşık bir haftadir kullaniyorum goz cevrelerimde kizarikliklar dudak kenarlarmda kizarikliklar meydana geldi sabunu birakmaliyimiyim. Yardim edin lutfen

      Sil
  11. İmex kremin sivilce izlerinede etkisi varmı acaba asil izleri sorun oluyor.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder