Biten Ürünlerim #1


Bitirmiş olduğum ve elveda dediğim ürünleri sizlerle paylaşmak istedim. 

Soldan sağa:
Diadermine  Ekspres 3'ü 1 Arada Temizleme Sütü: Tam bitiremedim ve artık kullanmayı da düşünmüyorum, krem süt tarzında olan temizleyicileri sevmiyorum. Bu ürün göz, yüz, dudak temizleyicisi. Gözlerimde hiç kullanmadım desem yeridir çünkü gözümün içine kaçıyor ve buğulu buğulu görmeme neden oluyor. Bunun yerine artık yeni aldığım bioderma sensibio h2o yu kullanıyorum.

Golden Rose Compact Foundation (Pata Krem): Uzun yıllar boyunca kullandığım bir üründü bu, 4 numarası favorimdi, ürün bitmeye yakınken  bb kremi keşfettim ve bu ürüne de elveda dedim :)

Maybelline Cat Eyes Maskara: 2-3 seferdir üst üste aldığım bir maskara bu, memnundum genel olarak, tek sevmediğim tarafı ürün ilk açıldığında kullandığım ilk 2-3 günde kirpiklerde yeteri kadar kıvrılma sağlamıyordu, fazla sıvı oluyor. Sonradan kurumaya başladığında performansı daha iyi oluyordu. Bitmeye yüz tuttuğu zamanlarda da topaklanma fazlalaşıyordu yine de ısrarla kullandım, son olarak maybelline rockete geçtim ve cat eyes'a elveda dedim :)

Gliss Ultimate Repair Şampuan: Senelerdir alışkanlığım olan Elidor şampuana veda ettiren üründür kendisi. 4 aydır kullanıyorum gayet memnunum. Saçlarımı her gün yıkıyorum bazen de şekillendirici, düzleştirici kullanıyorum. Her gün kurutma bile saçları mahvetmeye yetiyor. İnce telli düz saçlarım var ve kolay kırılıyorlar, şu an uçları berbat durumda ama artık uzatmak istediğimden kestiremiyorum. Bu şampuan ve saç kremini kullanmaya başladığımdan beri saçlarımda düzelme oldu gibi. Tabi kırıklardan kurtulsam bir an önce çok daha iyi olucak:) Bu ürün kuru saçlar için, alırken ona pek dikkat etmemiştim çok kuru ve yıpanmış saçlar için yazıyor üzerinde, benim saç uçlarım da baya yıpranmış durumdaydı,  şu an yağlı saçlar için olanını kullanıyorum ondan da memnunum..

Gliss Ultimate Repair Çift Fazlı Ekstra Hasar Onarım Spreyi: Serinin vazgeçilmezi tabi ki de bu sprey. Bittiği için hemen yenisini aldım. İsterseniz saçınız nemliyken isterseniz de kuruyken uygulayabiliyorsunuz, ben kuruttuktan sonra uyguluyorum, saç uçlarımı yumuşacık yapıyor,  kırıklarımı kamufle ediyor, hatta kırıkları onardığını da düşünüyorum. Başarılı bir ürün.

Stopever Acne Patch: Gratisteki bayram indirimi zamanında aldığım hatta 2 paket aldığım bu akne patchlerini beğenerek kullandım, hatta daha sonraki gratis ziyaretlerimde de almak istedim ama her ne hikmetse bulamadım hiç bir şubesinde. Bir pakette 16 adet akne bandı var, gece yatmadan önce yapıştırıyorum 8 saat etkisi var, sabah uyandığımda da çıkarıyorum. Yeni çıkmış sivilcelerde oldukça başarılı kırmızılığı geçiriyor, şişlik varsa onu da indiriyor 1-2 kullanımda. Kaç yaşına gelmiş olsam da hala ergen gibi sivilce çıkardığım zamanlar oluyor, böyle zamanlarda iyi iş görüyorlar:)

Watsons Apricot Exfoliating Mask: Geçenlerde bu maskeyi uygulama yazımı da yazmıştım, buradan okuyabilirsiniz. Gayet memnun kaldım, bir sonraki watsons ziyaretimde tekrar almayı düşünüyorum.

Loreal Hassas Makyaj Temizleyici Göz & Dudak: Genel olarak memnun kaldım diyebilirim. Bu bittikten sonra internetten bioderma sensibio siparişi vermiştim,  hafiften kirpik dökülmesi yaptı sanki o yüzden gözlerimde kullanmaya bir süre ara verdim.  Loreal'in yeni çıkan hem yüz, hem göz hem de dudak temizlemede kullanılan 3 etkili makyaj temizleme suyunu almayı planlıyorum. 


Biten ürünlerim şimdilik bunlar, bir sonraki postumda görüşmek üzere  ;)

Özlemle Kelebeketkisi Blog

Yorumlar

  1. Gliss senin saçına iyi gelmiş ne güzel. 1 aydan sonra benim saçımda kuruluk yapmıştı

    YanıtlaSil
  2. ben de öyle bir şey olmadı ama genelde zaten uçlarda bi kuruluk var belki de o yüzden farketmedim :))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder