Watsons Rimmel London Scandaleyes Eyeliner

Ne zamandır kendime güzel bi eyeliner arıyordum. Avon'un jel eyelinerını kullanıyordum ama sürmesi zor oluyordu, fırçası pek iyi değildi, istediğim siyah rengi de vermiyordu, simli koyu gri gibi bi renk oluyordu o yüzden eyeliner arayışlarına başlamıştım. Likit olanları tercih etmedim çünkü düzgün süremiyorum göz kapağımda dağılıyor kapkara oluyor filan. Geçenlerde Watsons'a gittiğimde Rimmel London'ın eyelinerlarının hepsini inceledim jel, likit, kalem vs. kalem şeklinde olanda karar kıldım. 
Fırça ucu biraz değişik thick ve thin olmak üzere kalın ya da ince çizgiler elde edebiliyoruz. 

Kalem şeklinde olduğu için sürümü kolay ama bu ürünü almak gibi bir hataya düşmeyin uzun süreli kullanım sonucunda bu ürünün bir halta yaramadığını gördüm, zamanla kuruyor, siyah renk elde edilemiyor vs vs. Sonuç olarak kötü olduğunu düşünüyorum. Bunun yerine alix avien, maybbeline gel eyeliner filan deneyebilirsiniz. 


Aranızda bu ürünü kullananlar var mı yorumlarınız nediiiiir?

Özlemle Kelebeketkisi Blog

Yorumlar

  1. çok başarılı gözüküyor sanırım buna bir şans verebilirim :)

    YanıtlaSil
  2. durusu cok guzelmıs gulegule kullan
    likit değil kalem halinde bile suremiyorum ama zar zor alt kısma uyguluyorum ben :) sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım..benim de pek başarılı olduğum söylenemez ama kalemle rahat ettim diyebilirim ;)

      Sil
  3. sizinki de çok çabuk kurudu mu ve çözümü var mı acaba bunun :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kurumak değil de siyah rengi biraz az çıkıyor..sürmeden önce ucunu bastırıyorum pamuğa ve sürerken diklemesine değil de yanlamasına sürüyorum öyle daha siyah renk elde edebiliyorum.

      Sil

Yorum Gönder