Mimlendim :)

Herkese merhaba;
Blogda daha önceden duyurmuş olduğum yeni bloggerlar için tanışma etkinliği düzenleyen Kozmetik Tutkunu blogunun sahibesi sevgili Sezen tarafından mimlendim, sorduğa sorulara verdiğim cevaplar da aşağıda, buyrun bakalım ;)

1- Önce kısaca kendini tanıtır mısın ? 
Adım Özlem, 29 yaşındayım..Tekirdağ'da bilişim teknolojileri öğretmeniyim. Görevde 8.yılıma başladım. Nişan, düğün filan yok bekarım hala :) 

2- Blog yazma fikri nereden aklına geldi? 

2 aylık yaz tatilim sürecinde sıkılmış bi şekilde nette gezinirken kozmetik bloglarına rastladım okudukça hoşuma gitti yahu ben de mi yazsam acaba dedim, seneler önce açtığım blogumu aktif hale getirmeye karar verdim o şekilde başladık işte :)

3- Blog içeriğin nedir?
Kozmetik, makyaj, moda, alışverişlerim, kullandığım ve hoşuma giden gitmeyen ürünlerle ilgili deneyimlerim ağırlıklı olmak üzere, hayatımda yaşadığım herhangi bir şey de bloguma konu olabilir.




4-Hangi konularda yazılar okumak hoşuna gider ?
Kozmetik ürün tanıtımları, fashion bloggerlarının kıyafet kombinleri, nişan, düğün hazırlıkları ile ilgili yazıları okumak hoşuma gidiyor. 
  
5-Kitaplarla aran nasıldır? Klişe bir soru olacak ama en son okuduğun kitap nedir ?

Kitap okumayı seviyorum ama fazla zaman ayıramıyorum, en son okuduğum kitap Sebahattin Ali - Kürk Mantolu Madonna 

6- Modayı takip eder misin? Moda deyince ne anlıyorsun?
Takip etmeye çalışıyorum ama öyle çok değil ucundan kıyısından. Çok değişken olduğu için çoğu zaman geride kalıyorum ehe :)

7-Peki ya kozmetik deyince ? 
Kozmetik aşığı filan değilim, oje bile sürmeye üşenirim çoğu zaman:) blogumu açtığım süreçten bu yana ve bloggerlerı okuya okuya yeni makyaj ürünleri keşfettim. Şu an biraz daha fazla ilgiliyim diyebilirim :)

8- Ne tarz müziklerden hoşlanırsın?
Yerli yabancı pop, rock müzik dinlemeyi seviyorum. 
  
9- Bloğuna ilişkin yapmak istediklerin neler ? Kendini geliştirdikten sonra ne düşünüyorsun?

Aslında pek bi hedefim yok, yani yazdıklarım okunsun istiyorum tabii, kendi kendime yazmamın bi anlamı olmaz ama böyle bi sürü takipçim olsun, bi sürü yorumlar yazılsın diye bir derdim yok, yeter ki yazdıklarım birilerine ışık tutsun, işe yarasın..bir de çooook uzun yıllar geçtiğinde açıp baktığımda, yazdıklarımı okuduğumda yüzümde gülümseme oluşsun yeter :))

10-İyi bir blogger olmanın yolu nedir sence?

Samimiyet çok önemli, ortak bi dil oluşturmak, beklenen, istenen şeyleri yazabilmek, en önemlisi de her kesime hitap edebilmek. 

11- Blog dünyasında gördüğün en büyük yanlışlar neler ? 

Öyle bloggerlar var ki yaptıkları kombinleri, gösterdikleri kozmetik ürünlerini kimsenin almaya gücü yetmez, insanların psikolojileri de olumsuz etkilenebilir böyle durumlarda.. Halktan olabilmek lazım biraz..

12-Bu etkinlikten tam olarak beklentin nedir ? 

Ortak noktalarda buluşup sohbet edebileceğim kafa dengi arkadaşlar edinmek :)

13- Bulunduğun şehirde yaşayan diğer blogger arkadaşlarla buluşma ayarlansa katılmak ister misin?
Tabii kiii varsa Tekirdağ'da bloggerlar neden olmasın ;)
 
14- Kendinle ilgili 3 olumlu, 3 olumsuz özelliğini söyleyebilir misin?

Önce olumsuzlardan başliyim; Alınganım, çok çabuk sinirlenirim ama sinirim çok uzun sürmez :), bir de karamsar biriyim sanırım, yani olaylara olumsuz tarafından bakmakta üzerime yoktur :D
Olumlu özelliklerim iyi niyetliyim, yardımseverim, cömertim.. 

15- Bu tarz bir etkinlik nasıl daha da geliştirilebilir ?

Bence kendiliğinden gelişiiirrr gider :)

Yorumlar

  1. Blogunu çok beğendim ve sana bir soru sorabilir miyim ? Eğer istemezsen cevap vermeyebilirsin :)
    Tekirdağ'da nerede öğretmenlik yapıyorsunuz?Ben de bu sene Tekirdağ'da okumaya başlayacağım da merak ettim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cevap için teşekkürler :)) Yok ben liseye geçtim de Tekirdağ'da yeniyim :D

      Sil
    2. hımm başarılar diliyorum o zaman sana yeni okulunda, dersine giremicem malesef :))

      Sil
    3. Önemli değil ya hem ben senin blogundan da yararlı şeyler öğreniyorum :D

      Sil
    4. mutlu oldum o zaman ;)

      Sil

Yorum Gönder