Sonbahar'a Uygun Makyaj Önerilerim

Merhaba kızçeler :) Yaza elveda dediğimiz günlerdeyiz artık. Dün son kez deniz sefası yaparken şu an dışarıda fırtına kopuyor Tekirdağ'da. Elektrik gidip geliyor, çok tırsmış durumdayım blogumla oyalanayım dedim :) Bugünkü yazımda sonbahar makyajından bahsedicem. Malum sonbahar gelince makyaj tercihlerimiz değişiyor, cıvıl cıvıl renkler yerini koyu renklere bırakıyor. Kırmızı, bordo rujlar, eyelinerlar, daha dolgun siyah kirpikler sonbahar makyajının vazgeçilmezleri arasında. 

Benim sonbahar makyajımda kullandığım ürünlerden bazıları şöyle:

* Makyajınızı uzun süre kullanacaksanız makyaj bazı ve far bazı kullanmanızda fayda var. Ben The Balm'ın bazını alana kadar Oriflame Veryme makyaj bazıyla idare ediyorum. Far bazı olarak da Essence'i tercih ediyorum. 
* Cildinizde çok fazla sorun yoksa bb krem tercih edebilirsiniz, Garnier bu konuda oldukça başarılı.. sorunlu cildiniz varsa kapatıcılığı daha fazla olan fondötenleri kullanmanızda fayda var. Maybelline Affinitone olabilir.

*Eyeliner olarak avon jel eyeliner'ı kullanıyorum, kendi fırçası da var. Kalem şeklinde olanlar, ya da likit şeklinde olanlar da tercih edilebilir. Likit güzel ama sürmesi çok zor diyenler kulübündeyim ben:))

* Rimelden yana tercihim Maybelline Rocket.. Dolgun ve simsiyah kirpikler elde edebiliyorsunuz.

*Farlarda doğal ve nude tonlar iyi gider diye düşünüyorum. The Balm Nude Tude tonları sonbahar makyajına gayet uygun.Özellikle selfish, sophisticated, silly ve sexy tonları harika duruyor. 
Aydınlatma için de stand-offish tonu tercih edilebilir.


* The Balm Instain Pinstripe kuşkusuz sonbaharın en çok tercih edilecek allıklarından biri. Mürdüm rengine benziyor ve pigmentasyonu çok iyi, hatta dikkat edin fazla sürünce palyaçoya dönebilirsiniz :)


*Sonbaharda kırmızı rujun ayrı bir güzelliği var, makyajınızı kırmızı, bordo ya da koyu pembe tonlardaki rujlarla tamamlayabilirsiniz. Ben Avon Extralasting ruju severek kullanıyorum. 

Ruj ve allığın swatchları da burada


Siz sonbahar makyajınızda neler kullanıyorsunuz? :)

Özlemle Kelebeketkisi Blog

Yorumlar

  1. kırmızı ve bordo rujlara bayılıyorumama daha kullanamıyorum :) blogunu yeni keşfetim ve çok sevdim bende beklerim bloguma :)

    YanıtlaSil
  2. Bence Nude Tude her mevsime gider :) Guzel bi post olmus canım ..bana a beklerim http://mervelil.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet haklısın yazın da sık sık kullandım nude tude paletimi..takipteyim ;)

      Sil
  3. tam sonbahara uygun renkler kırmızı ruj benimde favorimdir her zaman:)

    YanıtlaSil
  4. nude rujlar aynı pinstripe rengi rujlar :D siyah göz kalemi kahve-hardal-gül kurusu farlar yeşil eyeniliner :D

    YanıtlaSil

Yorum Gönder