Garnier BB Krem (Karma ve Yağlı Ciltler için)


Kullandığım günden beri beni benden alan krem oluyor kendisi..Kullandıktan sonra eski alışkanlıklarınıza son vereceğinize eminim. Pata kremleri fondötenleri kaldırın artık bir kenara :)

Ürünün ambalajı yukarıda gördüğünüz üzere tüp şeklinde ve 40ml. Ürün akışkan bir yapıya sahip, yani kapağı açtığınızda biraz sıkmayla fışkırabiliyor hatta 2 sevdiğim bluz bu nedenle lekelendi ve lekeler kolay kolay çıkmıyor, makineye atmadım henüz ama elle lekeleri çıkarma işlemim olumsuz sonuçlandı. O yüzden bu konuda dikkatli olun kıyafetlerinize sıçratmayın ;)

Garnier BB Krem'in özellikleri; 
- Cildi nemlendirir.
- Cilt rengini sabitler ve ışıltı verir.
- Cilt kusurlarını azaltır ve gözenekleri sıkılaştırır.
- Parlamayı kontrol eder.
- GKF 20 ile UV ışınlarından korur.

Ürünün 2 renk tonu var, Açık Ton (Light/Clair) ve Orta Ton (Medium). Almadan önce testerlerdan kendi teninize uygun tonu deneyerek bulabilirsiniz. Ben açık tonunu aldım, cildime de çok güzel uydu. Sürdüğünüz anda farkı anlıyorsunuz, cildiniz yumuşacık oluyor ve kapatıcılığı da güzel, eskiden golden rose pata krem kullanıyordum sonrasında da oriflame fondöten denedim ama bu bb krem mucizesiyle tanıştıktan sonra diğerlerine asla geri dönmem. Kremsi yapıda olduğundan ellerinizle çok güzel dağıtabiliyorsunuz yüzünüze..Göz altlarım için ayrı bir ürün kullanmıyorum fırça yardımıyla bb kremi göz altlarıma da uyguluyorum. Cildim yağlı olduğundan ilerleyen saatlerde parlama problemi oluyor, bb kremle bu parlama azaldı ama tamamen gitmesi için matlaştırıcı pudra lazım, bir sonraki alışverişimde Rimmel Stay Matte pudra almayı planlıyorum..
Cildimde sivilce ya da başka her hangi bir soruna neden olmadı, Gratis'ten 14.75'e alabilirsiniz.

Özlemle Kelebeketkisi Blog

Yorumlar

  1. Ben de bu kremi bir yarışmadan kazanmıştım hatta 1 paket göndermeleri gerekirken 2 paket yollamışlardı :)) kokusuna hastaydım ama bitince bir daha almadım. Şu anda soruyorum kendime niye almadım diye en yakın zamanda almalıyım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben 10-15 gündür kullanıyorum çok hoşuma gitti..belki daha güzel ürünler de vardır ama bu hem fiyat olarak hem de performans olarak güzel :)

      Sil
  2. Kesinlikle fiyat/performans açısından çok başarılı bir ürün. İnanılmaz da bereketli. 6 aydır kullanıyorum ve daha bitmedi :)
    Tek olumsuz yanı çok akışkan olması olabilir gerçekten.
    Güle güle kullan.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder