Rimmel London Magnif'Eyes İkili Kalem Far | 003 Queens of the Bronzed Age

Herkese merhabalar.
Son yaptığım Watsons alışverişimde bayılarak aldığım bir üründen bahsetmek istiyorum bugün sizlere. Watsons önemli günlerdeki indirimler dışında da Rimmel London ürünlerinde zaman zaman indirim yapabiliyor. Geçenlerde gittiğimde %40 indirim olduğunu görünce standdaki ürünleri biraz kurcaladım ve swatchladığım zaman renklerine bayıldığım Magnif'eyes 003 Queens of the Bronzed Age ikili kalem farı alıverdim.

Rimmel London'ın Magnif'eyes ikili far kalemlerinin bir ucu far, diğer ucu da eyeliner olarak da kullanılabilen kajal kısımdan oluşuyor. 

 003 Queens of the Bronzed Age'in far ucu sedefli, bol simli kremsi yapıda şampanya renginde. Çok fazla simli bulanlar olabilir ama ben sevdim diyebilirim.
 

Kalemin kajal ucu ise oldukça kalıcı, saten yapıda bronz kahverengi tonunda. İki rengin uyumu tam anlamıyla harika bence. Hatta kalem ombre kalemi olarak da geçiyor.Yalnız şunu belirtmeden geçmiyim iki taraf da çok fazla yumuşak olduğu için sürerken bile kırılabiliyor. O yüzden dikkatli uygulamakta fayda var.

Bu kalemlerin far tarafı da kajal tarafı da çok çabuk sabitleniyor o yüzden sürer sürmez hemen dağıtma işlemini yapmak gerekiyor.

Ben açık rengi tüm göz kapağıma sürüp, kajal kısımdaki bronz kahverengiyi de göz kapağımın kenarlarına gölge yaparak kullanıyorum. Bronz kahve müthiş bir renk ama tüm göz kapağımda o kadar koyu renkleri tercih etmiyorum. Dileyenler tüm göz kapağına onu sürüp, göz pınarlarını da açık renkle aydınlatabilir. Dileyenler bronz kahveyi eyeliner fırçasıyla sürüp eyeliner olarak da kullanabilir. Bu renk maybelline color tattoo kıvamında cilde tutunan bir formda. Elimdeki swatchları parmaklarımla silerek çıkarmaya çalıştım olmadı zamk gibi yapışmışlar:)) çift fazlı temizleyiciyle kolaylıkla çıkıyor. Tam renklerini vermesi adına far bazıyla desteklemekte fayda var.


Magnif'eyes 003 Queens of the Bronzed Age ikili kalem far %40 indirimle 9tl'ye alınabilecek harika Rimmel London ürünlerinden birisi bence. Watsons mağazalarında farklı çeşitlerine de göz atabilirsiniz.

Herkese sevgiler.
Özlemle Kelebeketkisi Blog

Yorumlar