Philips Lumea Prestige IPL ile Evde Epilasyon Maceram Başlıyor

Herkese merhabalar.
İstenmeyen tüylerle başı dertte olmayan var mı? Biz kadınların korkulu rüyası, hayat boyunca baş etmeye çalıştığımız bir sorunsal değil mi bu:) Herkes kendisine göre farklı yöntemler uyguluyor. Ağda, tıraş, eldiven, epilasyon cihazı ya da lazer epilasyon gibi alternatifler var. Kimisi anlık olarak kurtarırken bizi, kimisi de uzun seneler tüysüz olabilmeyi sağlıyor. Tabii hepsinin de kendi içlerinde avantaj ya da dezavantajları var. Ağda hayatımda hiç kullanmadım çünkü beceremiyorum. Uzun yıllar epilasyon cihazı kullandım o da batıklara neden olmuştu bacaklarımda. Hassas bölgelerde de çok çok can yakıyordu. Bir ara güzellik merkezinde lazer epilasyona başladım, vakitsizlik, üşengeçlik derken devam edemedim, tabii bu yüzden de hiç bir işe de yaramadı, paracıklarım gitmiş oldu. Tıraş bıçakları benim arkadaşım oldu senelerdir ama onlarda da hemen uzama olayı ve ara sıra olan kesikler can sıkıcı olabiliyor.

Son bir kaç yıldır tv reklamlarında ve sosyal medyada dikkatimi çeken yeni teknoloji cihazlar çıkmaya başlamıştı. Evde, kendi kendimize, istediğimiz zaman, rahat bir şekilde uygulama yapabileceğimiz,  güzellik salonlarında da kullanılan yoğunlaştırılmış ışık teknolojili (IPL) Philips Lumea da bunlardan biriydi. İnternetten sık sık araştırıyor, kullanıcı yorumlarını okuyor, yapabilir miyim yapamaz mıyım diye düşünüyordum. Ve nihayetinde bu cihazı almayı kafaya koyduğum sıralarda Tavsiye Kanalı'ndan gelen bir e-mail ile bu eşsiz cihazı deneyecek 25 Tavsiye Meleği'nden biri olduğumu öğrendim. Bu harika bir haber olmuştu benim için. Ürün kısa sürede tarafıma ulaştı ve ben de hem kendi sorularıma cevap bulabilmek, hem de bu ürünü merak eden, satın almak isteyen ama emin olamayan, kullanım şeklini, süreci ve sonucu merak eden herkes adına 8 hafta boyunca Philips Lumea Prestige IPL epilasyon cihazını deneyimleyip, yorumlarımı blogumda ve diğer sosyal medya hesaplarımda sizlerle paylaşıyor olacağım.


*Philips Lumea hassas ışık atışları ile tüy köklerini hedef alarak tüylerin uyku evresine girmesini sağlar ve uzun süre boyunca tekrar çıkmalarını engeller. 

* Tüm vücut ve yüz bölgesinde (gözlere yakın olan kaş bölgesi hariç) kullanılabilir.

* Kol ve bacaklar gibi geniş bölgeler için bir başlık, bikini bölgesi, koltuk altı, dudak üstü, çene altı, favori bölgesi gibi küçük ve hassas bölgeler için ekstra filtreli hassas başlık olmak üzere 2 başlıkla kullanılabilir.

*Kablosuz kullanımı sayesinde pratik uygulama yapma olanağı sağlar.

*5 farklı ışık yoğunluğu seviyesi ile uygulama bölgelerindeki hassasiyete göre yoğunluğu arttırıp azaltarak acısız uygulama yapılmasını sağlar. 

* 250.000 den fazla ışık atım gücüyle senelerce kullanılabilir.

* 2 haftada bir yapılan 4 uygulama sonunda tüylerde %80 azalma görülür.

* Şarjı bittiğinde şarj adaptörüyle 1 saat 40dk gibi kısa bir zamanda tekrar tam şarj edilir.


Ürünü tüm bacaklar, kollar, bikini bölgesi, koltuk altı, dudak üstü bölgelerinde olmak üzere dün ilk kez kullandım. Sıfır acı ile dakikalar içinde işlem bitmişti :) 2 hafta sonra tekrar uygulama yapıcam ve uygulama ile ilgili detayları bir sonraki yazımda paylaşıyor olucam. 

Benim ve Philips Lumea'yı deneyimleyecek olan diğer arkadaşlarımın deneyimlerini instagramda #benimzamanim hashtaginden takip edebilirsiniz. Yakında sürpriz hediyelerle dolu yarışmalar da olucak. Bunun için Tavsiye Kanalı blog sayfasını ziyaret edebilirsiniz. 

Herkese sevgiler.
Özlemle Kelebeketkisi Blog

Yorumlar