Golden Rose Matte Lipstick Crayon Kalem Rujlar ( 8-13-14-21 )

Herkese merhabalar.
Geçtiğimiz günlerde çok merak ettiğim Golden Rose Matte Lipstick Crayon kalem rujlardan aldım. Son zamanlarda çok beğeniliyor bu rujlar. Ne yazık ki Golden Rose'un likit mat rujlarının yapılarından hoşlanmadım ben. Yazılarını yazmıştım daha önce, buraya tıklayarak okuyabilirsiniz. Dudaklarımda çok fazla kuruluk hissi oluşturdular. Crayon rujlar da mat yapıda olduğu için bir de bunları denemek istedim. 

Rujların kalem formda olması fikri hoşuma gitti. Kalem farlara benziyorlar, hatta okulda arkadaşlarıma gösterdim ilk etapta ruj olduğunu anlayamadılar:) Kapağının açılma derdi yok, bulaşma derdi de yok çok pratik geldi bana.

Ben 8-13-14 ve 21 numaralarını tercih ettim. Online alışveriş yaptığım için renkleri deneme şansım olmadı, ama sosyal medyada en çok karşılaştığım renkler bunlardı.


Kalemler kremsi yapıda, sürümleri çok kolay. Mat olmasıyla birlikte dudakları asla kurutmuyor. Kalıcılıklarını beğendim. Birşeyler yendiğinde biraz silinme oluyor ama kötü bir görüntü de oluşturmuyor, hani dudak içleri çıkmış kenarları çerçeve gibi kalmış görüntüsü:) O kötü görüntüyü mat likit serisinde çok fazla yaşamıştım. O sebeple o rujları kullanmıyorum artık. 

Bu kalem rujlar asansörlü olmadığı için kalemtıraşla açmak gerekiyor. Aslında çok bereketli bu rujlar, öyle hemen küçülmüyor uçları ama yine de sivrileşmesini istersek ucunu açmamız gerekiyor. Tabii kalın oldukları için jumbo kalemtıraş kullanılması gerekiyor, deliğin büyük olması lazım. Ben Essence'inkini kullanıyorum ve çok çok çok memnunum. Görürseniz kesinlikle alın deneyin derim. Kalem farlarımı da onunla açıyorum. İki taraflı zaten. Küçük tarafıyla dudak ve göz kalemlerimi açıyorum. Kesinlikle uçlarını kırmıyor, zarar da vermiyor.

Rujların swatchları da bu şekilde. 


İçlerinde en beğendiğim 21 oldu diyebilirim. Kiremit kahve tonlarında hoş bir renk. Onun dışında 8 de fena değil gibi, mor alt tonlu vişne çürüğü. Morluk olmasa daha çok sevebilirdim. 13 numara günlük kullanıma çok uygun mercanımsı şeftali tonlarında. 14 ise oldukça nude bir renk. Likit mat serisindeki 11 numaraya benziyor rengi. Swatchta her ne kadar rengi belirgin gibi görünse de benim dudaklarım biraz renksiz olduğu için bende biraz soluk durdu rengi.


Tabii bu rujları kullanırken mutlaka uygun bir dudak kalemiyle de çerçevelemek gerekiyor. Çünkü sadece rujun kendisiyle hatları belli etmek zor olabiliyor.


Ben Golden Rose Matte Lipstick Crayon rujların yapılarını ve kalıcılıklarını beğendim. Satış fiyatları 14.25tl, indirim zamanlarında çok daha uygun fiyatlara alabilirsiniz.

Herkese sevgiler..
Özlemle Kelebeketkisi Blog

Yorumlar

  1. Arkasındaki kapağı acıp içini kulak pamuğu ile itince açmaya gerek kalmıyor :)

    YanıtlaSil
  2. Bende severek kullanıyorum. Sizdeki renkleride görmüş oldum, yazı için teşekkürler. Bana da beklerim^^ https://sanatinsaklisirlari.blogspot.com/2019/02/golden-rose-matte-lipstick-crayon-10-ve.html

    YanıtlaSil

Yorum Gönder