Maybelline Master Contour V-Shape Duo Stick

Herkese merhabalar. 
Bu yıl herhalde makyaj uygulamalarında en çok duyduğumuz kelime kontür kelimesi olmuştur.  Sosyal medyada nereye baksak suratlarının bir kısmı beyaz bir tarafı kahverengi, hatta suratlarını geçtim gerdan, göğüs bölgesi vs. rengarenk insanlar görür olduk:)) 

Geçtiğimiz günlerde alışverişe çıktığımda Maybelline'in ülkemize yeni gelen ve kontür uygulamada kullanılan 2si 1 arada Master Contour V-Shape Duo stick formundaki kalemine rastlayınca merakıma yenik düştüm:) Aslında makyajımda kontür işlemlerine pek yer veremiyorum zamansızlıktan ama bu ürün oldukça pratik gibi göründü gözüme.


Ürün stick formda,  bir tarafı kontür, diğer tarafı da aydınlatıcıdan oluşuyor. 

Kanada'da üretilen bu ürün, altından çevirerek açtığınızda yukarıdaki resimde gördüğünüz kadar çıkıyor, yani toplamda 7gr:) 24 aylık kullanım ömrü var, ama içindeki ürün miktarına baktığımızda çok uzun süre kullanılabilecek miktarda değil zaten. Her gün kullanılsa 2-3 ayda biter herhalde. 

Maybelline Master Contour V-Shape Duo Stick 2 farklı çeşitten oluşuyor. 01 Light ve 02 Medium. Ürünün testerı yoktu deneme şansım olmadığından açık renk olan 01 rengini aldım. 


Yapıları kremsi ve mat. Kontür tarafı sütlü kahve gibi, aydınlatıcı tarafı da standart aydınlatıcı renginde. Parmaklarla, kontür fırçasıyla ya da makyaj süngerleriyle dağıtarak uygulanabilir. 

Benim kişisel fikirlerime gelecek olursak  anladım ki toz yapıda olan ürünlerle kontür uygulamayı daha kolay yapabiliyormuşum. Ayrıca kontür rengi mor alt tonlu mu desem gri alt tonlu mu desem yanaklarımda bir tuhaf durdu. Renk itibariyle de sevemedim. Kremsi yapıda olduğu için parlak duruyor ciltte ve boyut kazandırmak istediğim yerlerde, mesela burnumda bunu yapamıyorum çünkü ürün dağılıp gidiyor. Nereye ne sürdüm anlayamıyorum. Yani kontür hiç belli olmuyor, yok gibi bir etkisi var :D Ayrıca kremsi yapıda olduğu için fondöten üzerine sürmenin de etkisiyle yağlı yağlı bir görüntü oluşturuyor. Karma/yağlı ciltler için de uygun bir kontür ürünü olabileceğini düşünmüyorum. 

Kısacası Maybelline Master Contour V-Shape Duo Stick benim için olmazsa olmaz bir ürün olamadı. Ben yine toz ürünlerle yoluma devam ederim herhalde:) Çok seveni de var tabii, özellikle sosyal medyada sürekli rastlıyorum. Denemek isteyenler Watsons mağazalarından ulaşabilirler. Satış fiyatı 30-35tl.

Herkese sevgiler..

Özlemle Kelebeketkisi Blog

Yorumlar