Rimmel London #Insta Flawless Renkli Makyaj Bazı

Herkese merhabalar.
Bugün sizlere bir süredir kullandığım ve memnun kaldığım, sevdiğim bir marka olan Rimmel London'ın #Insta Flawless Perfecting Radiant Skin Tint yani kusursuzlaştırıcı, aydınlatıcı renkli manyaj bazından bahsetmek istiyorum.

Rimmel London ürünlerini çok sevdiğim doğrudur. Sadece Watsons mağazalarında satılıyor ve indirim zamanlarında %40-%50 indirimlerle çok uygun fiyatlara ürünler alınabiliyor. Hem kaliteli hem de uygun fiyatlı olduğu için markanın bir çok ürününü gözümü kırpmadan alıyorum. Beğenmezsem de çok para ödemediğim için içime oturmuyor verdiğim para:) Nitekim Rimmel London yeni ürünler çıkardığında meraktan hemen gidip alıyorum. Bu ürün de onlardan biriydi.



#Insta Flawless aslında bir makyaj bazı olmasından ziyade cilt tonunu eşitleme, cildi daha aydınlık, pürüzsüz ve nemli gösterme gibi özellikleri var. Özellikle kuru/normal ciltlilerin seveceğini düşünüyorum. Çünkü karma/yağlı ciltte nemli yapısından dolayı parlama yapabiliyor. 

Ürün 30ml'lik ve el kremi ambalajlarına benzer tüp ambalajda bulunuyor. 006 Light/Medium ve 007 Medium/Dark olmak üzere iki renk seçeneği mevcut. Ben açık tenli olduğum için 006'yı tercih ettim. 007 daha koyu tenliler için. Ayrıca Spf 15 güneş koruması içeriyor.



#Insta Flawless çok sıvı olmasa da akışkan formda. Sarımsı bir rengi var. Ama ciltte kendini çok belli etmiyor. Dışarı çıkarken ay makyajsızım zombi gibi görünmiyim dediğiniz anlarda imdadınıza yetişebilecek bir ürün:) Hatta ben işe giderken de, özellikle sıcak havalarda cildimde fondötenin ağırlığını hissetmek istemediğim zamanlarda sadece bunu uygulamayı tercih ediyorum. Yalnız daha önce de bahsettiğim gibi karma/yağlı ciltte biraz parlama yapıyor malesef. Mat fondötenlerin bile parlama yaptığını düşünürsek bununkini de görmezden gelebiliyorum ben. Yağ emici mendiller sağolsun, sürekli yanımdalar:)



Ben #insta Flawless'ın cildimdeki sivilcelerden ötürü oluşan kırmızılıkları bir nebze olsun nötrlemesini, cildimi daha canlı ve pürüzsüz göstermesini sevdim. Az biraz kapatıcılığı var tabii, ama sonuçta bu bir makyaj bazı,  bb kreme benziyor, yüksek kapatıcılık beklemek pek de doğru olmaz.



#insta Flawless'ı makyaj bazı olarak da denedim. Makyajın kalıcılığını arttırma konusunda ekstra bir özelliğini gözlemleyemedim. Mat fondötenlerin ciltteki kuru duruşunu yumuşatmak için alta sürülebilir ama parlama sorununu daha da arttırmış oluyor, onu da söylemeden geçmiyim.



Rimmel London #Insta Flawless'ı sevdim diyebilirim. Hafif makyajlar tercih ettiğim günlerde, ya da böyle alel acele dışarı çıkmam gereken zamanlarda iş görücek diye düşünüyorum. Fiyatına da bakıcak olursak indirimsiz 17tl yanlış hatırlamıyorsam. İndirim zamanlarında çok daha uygun fiyatlara satın alabilirsiniz.

Sizlerden bu ürünü kullananlar oldu mu, yorumlarınızı bekliyorum.

Sevgiler..
Özlemle Kelebeketkisi Blog

Yorumlar