Karma/Yağlı Ciltler İçin Note Mattifying Extreme Wear Fondöten - 03 Medium Beige

Herkese merhabalar.
Uzun zamandır yağlıya dönük karma cildim için fondöten arayışındaydım. Kapatıcılığı biraz fazla olsun istiyordum çünkü geçmek bilmeyen sivilce izlerim var :(
Note Mattifying Extreme Wear fondöteni uzun zamandır denemek istiyordum. Bir süredir kullanıyorum ve yorumlarımı sizlerle de paylaşmak istedim. 

Note'un Mattifying Extreme Wear fondöten serisi sarı alt tonlu 8 farklı renten oluşuyor. İçeriğinde sedir ağacı yağı ve spiraea özü bulunuyor.  Bu özler ciltteki sebum denilen yağ bezlerinin ürettiği salgıyı azaltmaya yardımcı olurken cildin pürüzsüz ve mat görünmesini sağlayarak gün boyu kalıcı bir kapatıcılık vaat ediyor. Ayrıca spf 15 güneş koruması içeriyor.  35mllik mika plastik ambalajda, pompalı bir ürün ve 12 aylık kullanım ömrü var. 



Paraben içermiyor, dermatolojik olarak test edilmiş. İçerik listesini aşağıdaki resimden görebilirsiniz.


Çok sarı bir tonu varmış gibi görünse de ben 03 medium rengini tercih ettim.


Sürerken hemen matlaşıyor çok beklemeden dağıtmak gerekiyor. İpeksi kadifemsi bir yapısı var. Çok sarı olduğu için cildimle uyum sağlamaz diye tereddüt etmiştim ama cildimle olan uyumuna bayıldım. Fondötenlerde yaşadığım en büyük sıkıntı yüzümle boynum arasında renk farkı oluşmasıydı. Note Mattifying Extreme Wear fondötenle o sorunu da çözmüş oldum. 

Çok pudra bitişli olduğunu düşünmüyorum o yüzden ben yine pudrayla sabitliyorum. Fondöteni uygularken de genelde Real Techinques Expert yüz fırçasını kullanıyorum. Ucu top şeklinde olduğu için daha kolay uyguluyorum. İsteyenler nemli makyaj süngeriyle de uygulayabilir.

Kapatıcılığını çok çok beğendim. High end markaların fondötenleriyle yarışır durumda. Gün içinde parlama sorunu oluyor malesef. Ama sırf güzel kapatıcılığı için ona da katlanılır yani:) 

Maske etkisi yaratmıyor ama ince yapılı olduğunu da söyleyemem. Ciltteki varlığını hissettiriyor. 
Kırmızı lekeleri kapatmada çok başarılı. Benler kahverengi olduğu için onlar az buçuk belli oluyor yine alttan:)


Note piyasaya çok iyi bir giriş yaptı bence. Bir çok ürününü çok severek kullanıyorum. Note Mattifying Extreme Wear fondöten de yoluma severek devam edeceğim ürünlerden biri oldu. Satış fiyatı indirim zamanlarında 17tlye kadar düşüyor. İndirimsiz fiyatı da 35tlydi sanırım. Note ürünlerine Rossmann, Watsons, Boyner mağazalarından ya da kozmetik sitelerinden ulaşabilirsiniz. 

Sizlerden kullananlar var mı, yorumlarınızı bekliyorum.

Sevgiler


Özlemle Kelebeketkisi Blog

Yorumlar

  1. merhaba note fondoten yorumun icin tesekkurler ben note almak dusunuyorum paraben yox dedin ama tamamenmi kimyasal yok?benim icin onemli iceriyi.notun siyah kutulu pompasiz olani da var ama mat deyil ve kapaticiligi orta diyorlar hangisini aliyim acaba dusunuyorum hem icerik hem kapaticilik onemli bana.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Icinde paraben olmamasi, diger kimyasallarin bulunmadigi anlamina gelmiyor tabi. Icerik fotosunu da paylasmistim orada yazanlari googleda arastirabilirsin. Diger bahsettigin urunu kullanmadigim icin bir yorum yapamiyorum su an. Ama note un bu fondoteni baya örtücü.

      Sil
  2. Merhaba bende de aynısından var ben biraz karma bir cildim olduğunu söyledim oradaki çalışan öylelikle bunu benim ici tercih etti ama eskisine göre kuru bir cildim var şu an. Bu ürünü uygulandığında hemen parça parça oluyor pürüzsüz bir görünüme sahip olmak imkansız oluyor. Yeterince nemlendiricisini de sürüyorum çöpe atmak da istemiyorum ne yapabilirim sizce bu durumda

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yüz için kullanılan yağlar var, içine 1-2 damla bu yağlardan karistirirsaniz probleminize çozum olabilir diye dusunuyorum. Sevgiler.

      Sil

Yorum Gönder