Watsons'tan Elidor Biotinli (B7 Vitaminli ) Saç Bakım Serisi

Herkese merhaba..
Geçtiğimiz haftalarda Watsons'tan bir paket almıştım. İçinden Elidor'un yeni Biotinli yani B7 Vitaminli Sağlıklı Uzayan Saçlar serisinden şampuan, saç kremi ve keratinli besleyici yağlardan oluşan bakım spreyi çıktı. Ve bunların yanında şirin bir bone havlu da vardı, teşekkür ediyorum Watsons ekibine:)


Ürünleri kullanmaya başladım bile. Elidor'un bu yeni Sağlıklı Uzayan Saçlar serisi saçların daha sağlıklı ve güçlü bir şekilde ayda 1,3cm uzamasını vaat ediyor. 

Serinin içeriğindeki Biotin yani B7 vitamini güzellik vitamini olarak isimlendiriliyor ve;
* Saçın kırılmasını ve yıpranmasını önlüyor.
* Saçı canlandırıp güçlendiriyor.
* Saçların sağlıklı uzamasına yardımcı oluyor.


Şampuan, saç kremi ve keratinli besleyici yağlar içeren saç bakım spreyiyle birlikte kullanıldığında daha etkili sonuçlar almak mümkün..
Saç Kremi 
Saç Bakım Spreyi

Mart ayı boyunca Watsonslardan 2 Elidor ürünü alana bu şirin bone havlu hediyeydi, umarım sizler de bu fırsatı değerlendirmişsinizdir:) Çünkü ben bu bone havluya bayıldım,  saçımız eğip döndürerek kıvırdığımız havlunun ucunu arkadaki düğmeye iliklediğimizde pratik bir şekilde bağlamış oluyoruz havluyu..
Henüz 3 sefer kullandım ürünleri. Saçımdaki etkisini sevdim. Özellikle saçıma yağlı maskeler uygulayıp geceden beklettiğim zamanlarda, ertesi gün saçımı yıkarken şampuan acaba arındırır mı tamamen saçımı diye düşünürdüm, bu şampuanın arındırıcılığı güzel. Saç kremi saç uçlarımı yumuşacık yapıyor. Saçlarım nemliyken kullandığım saç bakım spreyinin etkilerini henüz gözlemlemek zor olur, kokusunu sevdim ama bu tür spreyler yerine argan yağı kullanmayı daha çok seviyorum ben.

Biotinli şampuanlar;


 Saçı ve saç derisini temizler.
 Saçların daha kaliteli uzamasını sağlar.
 Koparak dökülmeleri önlemeye yardımcı olur.
 Uçtan kırılmaları azaltır.
 Saçtaki sönükleşme ve matlaşma gibi sorunları düzeltir.
 Saçın kuaförlük hizmetlerine (boya, perma, fön) dayanma gücü artar.
 Saçların rüzgar, güneş ışınları, hava kirliliği gibi zararlı etkenlerden etkilenmesini azaltır.

Ürünleri kullanıp da saçlarının çok hızlı uzadığını söyleyenler var, düzenli kullanıp aradaki farkı gözlemlemek gerekiyor. Ben başlangıçta saçımın ne kadar olduğuna bakmadım o yüzden bir kıyas yapamıyorum, ama bundan sonrası için bakıcam uzama miktarına:))


Fiyatlarına gelirsek 6-10tl arasında değişiyor her birinin fiyatı. Aranızdan kullananlar var mı bu seriyi, memnun kaldınız mı?

Sevgiler..

Özlemle Kelebeketkisi Blog

Yorumlar

  1. Saçların uzadımı yazmadın canım.. Bakacam dedin ama yazmayı unuttun.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. olabilir ya o kadar çok ürün deniiyoruz ki sıra gelmiyor bazen :)) Bu seriden ziyade parabensiz yeni Elidor serisini deneyin bence ;)

      Sil

Yorum Gönder