Ciltteki Gözeneklerinizi Gizlemek İster misiniz? | Flormar Invisible Pores Pore Minimizer

Güzel bir haftasonundan herkese merhabalar..
Bugün 1 aydan fazla zamandır kullandığım ve bu haftasonu %70 indirimle sahip olabileceğiniz güzel bir Flormar ürününden bahsetmek istiyorum sizlere.

Bir çoğumuzda gözenek problemi vardır diye düşünüyorum. Kimilerinde minik kimilerindeyse malesef derin ve büyük gözenekler olabiliyor. Şimdiye kadar hiç gözeneklerimle ilgili bir ürün kullanma ihtiyacı hissetmemiştim ama son zamanlarda açıldıklarını farkettim ve görüntüleri beni rahatsız etmeye başlamıştı.

 Flormar'ın internet sitesinde indirimli olduğunu görünce Invisible Pores Pore Minimizer'ı denemek için satın almıştım. 


Açıkçası pek fazla beklentim yoktu ama beklediğimin çok üstünde çıktı, 1 aydır makyajımın vazgeçilmez bir parçası oldu diyebilirim.

Ürün kremsi yapıda ve ten renginde. Daha önceden kullanmış olduğum The Balm Time Balm makyaj bazının kadifemsi dokusunu bunda da hissettim ve bu hoşuma gitti. Sürerken bir pürüssüzlük hissi yaşıyorsunuz.


Gözenekleri gizleme konusunda iyi buldum ben, en azından Benefit gibi pahalı markalara güzel bir alternatif olabilir.

Ürünü makyaja başlamadan önce uyguluyorum. Uygularken de tampon hareketlerle parmak ucuyla pıt pıt vurarak ürünün gözeneklere dolmasını sağlıyorum. Alın çizgim üzerinde de denedim, çizgiyi bir miktar kapatıyor. Ancak üzerinden fondötenle geçildiğinde çizgi tekrar belirginleşiyor, tekrar bir miktar gözenek kapatıcıdan uyguladığımda nispeten daha iyi bir görüntü çıkıyor ortaya. 

Burun çevremden yanaklarıma doğru olan bölgede bir miktar gözenekciğim var:) Öncesi ve sonrası fotoğrafımı paylaşıyorum, siz karar verin nasıl göründüğüne.

Flormar Invisible Pores gözenek kapatıcı 18 mllik tüp şeklinde bir ambalaja sahip. Her gün makyaj yapan birine 2-3 ay gidebilecek bir ürün. Pin-up serisiyle birlikte çıkmıştı yanlış hatırlamıyorsam, o yüzden kutusu da çok şirin. Benefit ürünlerine benziyor tasarım olarak sanki:) 


Ben %50 indirimle 12.5tl'ye almıştım ama 18-19 nisan günlerinde Flormar internet sitesinde %70 indirimle 7.5tl'ye alabilirsiniz. Bence gözenek problemi olan herkes alıp denemeli.
Herkese sevgiler..
Özlemle Kelebeketkisi Blog

Yorumlar

  1. Alıp almama konusunda kararsızdım ancak gözeneklerini çok güzel kapatmış tekrar düşüneceğim :)

    YanıtlaSil
  2. Peki sivilcelenme veya komedon yaptı mı canım, gerçekten işe yarıyor gibi :)

    YanıtlaSil
  3. ürünün sizde duruşunu çok sevdim işe yaramış gibi duruyor merak ettiğim gözenekleri küçültüyor mu yoksa öylesine maskeliyor mu, tedavi edici bir yönü yok zannedersem ?

    YanıtlaSil

Yorum Gönder