İyi bir kapatıcı alternatifi ister misiniz? | Wet n Wild Cover All Kapatıcı Paleti

Güzel bir hafta sonundan herkese merhaba. 
Birkaç aydır severek kullandığım bir concealer (kapatıcı) paletinden bahsetmek istiyorum bugün sizlere.
Gratis'lerde satılan Wet n Wild markasını duymayan yoktur herhalde. Uygun fiyatlı ve kaliteli ürünleri var. Göz ve dudak ürünlerini çok severek kullanıyorum. Concealer paletini de görünce renkleri ilgimi çekti ve denemek istedim.

Paletin güzel bir ambalajı var, hangi ürünün ne işe yaradığını gösteriyor üzerinde. 

 Somon, yeşil, beyaz ve ten renginden oluşan 4 rengi içeriyor.

*Ten rengi olan Covers çok güzel bir kapatıcı. Tek başına bile ciltteki lekeleri kapatmaya yetiyor. Göz altlarındaki etkisi de güzel. Palette en çok kullandığım hatta dibi görünen renk bu:)

*Beyaz olan Highlights aydınlatıcı görevi görüyor. Grimsi beyazımsı bir rengi var. Aynı zamanda ışıltılar da var içinde. Sanırım palette en az kullandığım renk bu. Genelde aydınlatma yapmıyorum yüzümde, yapıcağım zaman da The Balm Mary Lou'yu tercih ediyorum. Bu paletteki Highlights da kaş altını aydınlatmada başarılı.

*Yeşil renkli olan Neutralizes ciltteki kırmızı alanları nötrlemek için kullanılıyor. Ben bu rengi de sık sık kullanıyorum. Cildimdeki sivilce lekelerinin üzerine biraz uyguluyorum ardından da Covers kapatıcıyla üzerinden geçiyorum. Daha iyi bir sonuç çıkıyor. 
Aşağıda ilk resimde kırmızı sivilce lekelerim görünüyor, 2.resimde paletteki Neutralizes yeşil rengi uyguladım, 3.resimde de paletteki Covers rengini uyguladıktan sonra fondötenle geçtiğimde sivilce izlerimi güzelce gizlemiş oldum.

* Somon pembe karışımı renk Brightens da göz altlarını aydınlatmada kullanılıyor. Tatlı bir rengi var, bazen kaş altlarımda kullanıyorum güzel duruyor.


Ben 14.95tl gibi bir fiyata almıştım, fiyatı da gayet uygun. Her gün günlük makyajıma eşlik eden bir ürün. Sivilceleriyle ve sivilce izleriyle başı dertte olanların sevebileceği bir ürün olduğunu düşünüyorum.

Herkese sevgiler..

Özlemle Kelebeketkisi Blog

Yorumlar

  1. Böyle bir ürüne ciddi anlamda ihtiyacım vardı. Bilgi için teşekkür ederim.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Size tavsiyem ürünü asla parmakla almayın, çünkü elimizdeki kir ve bakteriler -elimizi yıkasak bile- kapatmaya çalıştığımız o sivilceleri daha da kötüleştirebilir. Sadece temiz bir fırça ya da sünger ile uygulayın. Naçizane tavsiyem.

    YanıtlaSil
  3. Kuru ciltler icin uygun mu acaba :)

    YanıtlaSil
  4. gerçekten başarılı ara sıra sivilcem oluyor benim de deneyebilirim bunu..

    YanıtlaSil
  5. Bende severek kullanıyorum güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  6. benimde bir sürü sivilce izim var kırmızı kırmızı bundan alıp denemekte fayda var :) flormarın cc kremi var yeşil olan o da bu etkiyi yapıyormuş ama dün sordum 27 küsür TL idi biraz pahalı geldi bu arada ben de bloğuma izleyicim olarak gelmenizi isterim :) http://kozmetikpsikolojisi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  7. Görsel çok açıklayıcı olmuş, hemen edindim bir tane :) bende yeni açtığım bloguma beklerim http://makeup-engineer.blogspot.com.tr/ :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder