Kaşlarımı Nasıl Şekillendiriyorum? Flormar Kaş Farı | EB04 Dark Ash Brown

Herkese merhabalar. Uzun zamandır aklımda olan yazıyı nihayet bugün yazabiliyorum. Biz kızların en önemli meselelerinden biri de kaşlarımızdır belki de. Kimimizin kaşları seyrek, kimimizin çok gür. Benimkisi de seyrek olanlardan. Aslında seneler öncesini düşündüğümde seyrek değillerdi diye hatırlıyorum. Yanlış ve ince almalar sonucunda sanırım küstüler ve seyrekleştiler malesef. 

Tabii her şeyin bir çaresi olduğu gibi bunun da çaresini bulmuş insanoğlu:)) Kaş doldurma denilen uygulamada isterseniz far, isterseniz kalem, isterseniz boya, isterseniz keçe uçlu kalem, isterseniz dövme, daha bir sürü yöntem kullanabiliyorsunuz.

 Yüzümüzdeki ifadenin en önemli unsurlarından biri tabii ki düzgün ve belirgin kaşlar. Kaşlardaki en ufak bir değişiklik ifademizi de tamamen değiştiriyor. O yüzden kendimiz için doğru yöntemi bulabilmek de önem taşıyor.

Ben bu yöntemlerden farla doldurmayı tercih ediyorum. Her gün her gün yapmak uğraştırsa da uygulaması pratik geliyor bana.

Bunun için şimdiye kadar far paletlerimdeki renkleri kullanmıştım. Mesela The Balm Nude Tude paletindeki sophisticated, The Balm Balmsai paletindeki Dig it rengi. Ama sonradan kaş farı olarak üretilmiş olan, bir yere giderken koca paleti yanımda taşımak zorunda bırakmayan küçük bir ürün kullanmak istedim.

Bunun için de Flormar'ın kaş farlarından EB04 Dark Ash Brown'u denemek istedim.


Ürün 3 gramlık küçük bir ambalajda ama sadece kaşlara uygulamak için kullanacağımız düşünülürse uzun süreli kullanılabilir hatta baya baya uzun:) 


 Benim kaşlarım koyu renkli olduğundan ben de en koyu ton olan Dark Ash Brown'u tercih ettim. Bunun dışında  Brown, Light Brown ve Beige tonları da var.


Ambalajına baktığımızda üst kapağın üst kısmında minik bir aynası da bulunuyor. İnce yapılı ve yumuşak dokusuyla uzun süre kalıcılık sağlıyor. Kaşlarımda bütün gün sabit olarak kalıyor, uçmuyor, bulaşmıyor, akmıyor, sabitleyici kullanmaya da gerek duymuyorum. Farı uygularken üstteki resimdeki gibi açılı bir fırça kullanabilirsiniz. Ben Real Techniques Brow brushı kullanıyorum.

Kaşıma uygulanmış hali de böyle. 
Öncesi ve sonrası arasındaki fark çok çok büyük öyle değil mi? 

Bu ürünü Flormar mağazalarında ve Flormar'ın internet sitesinde bulabilirsiniz.
Fiyatı da 13,90tl.

Herkese sevgiler..


Özlemle Kelebeketkisi Blog

Yorumlar

  1. Kesinlikle aradaki fark çok büyük. Ben de içerisinde kızıllık olmayan, mat acı kahve tonlarındaki kahverengi farları kaş doldurmak için kullanıyorum. Sonuç her zaman mükemmel oluyor :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder