Upuzun Kirpiklere Kim Hayır Diyebilir? Flormar Revolution Lengthening Mascara

 Musmutlu bir haftasonundan herkese selamlar:)
Kirpiklerimin cılızlığından ve kısalığından şikayet edene ben, türlü türlü maskaralar denedim, maskara bazı da denedim ama hiç biri beni bu ürün kadar tam anlamıyla tatmin edemedi. Hangi üründen mi bahsediyorum? 

Son zamanlardaki alışverişlerimde Flormar'dan aldığım Revolution Lengthening Mascara'dan bahsediyorum. 


 Elastik ve küçük uçlu bir fırçası var. Kirpiklere dokunduğu anda kıvırmaya başlıyor. 

 İçerisinde yoğun hacim kazandıran fiberler ve bambu tozu bulunuyormuş. Ayrıca içerdiği argan yağı ve pamuk özleriyle kirpikleri diplerine kadar derinlemesine besliyormuş.

Revolution Mascara'ların Volume, Lengthening ve Waterproof olmak üzere 3 çeşidi var.
Volume hacim veriyor, Lengthening uzatıyor, Waterproof da suya dayanıklılık sağlıyor.
Ben kirpiklerimi uzatmasını istediğimden pemb renkli Revolution Lenghtening'i tercih ettim.

İyi ki de almışım diyorum, kesinlikle ve kesinlikle seneler sonra istediğim gibi bir mascaraya kavuşmuş oldum. Pahalı ürünler de kullandım ama emin olun pahalı olunca iyi olucak diye bir kural yok. Önemli olan ihtiyacımızı karşılaması diye düşünüyorum.

Aşağıdaki resimlerde kirpiğimin doğal halini ve mascara uygulanmış halini görüyorsunuz. Normalde kirpiklerim gerçekten çok cılız ve yönleri de aşağıya doğru yani kıvrımlı değil. 
Flormar Revolution Lenghtening Mascara'yı bir kaç hamlede diplerden uca doğru uyguluyorum ve işte çıkan sonuç ortada:)


Gün içinde akmıyor, dökülmüyor..Verdiği siyahlık, topaklanma yapmaması, tek tek ayırması ve kıvırmasıyla benim beklentimi karşılayan bir mascara oldu. 

Ben 2 hafta önce %50 indirimle 14,90tl'ye almıştım.

Flormar bu haftasonuna özel mascaralarda %50 indirim yapmış yine. yani 12 nisan'a kadar bu mascarayı 29,90tl yerine 14,90tl'ye alabilirsiniz sizler de.
  Bence kaçmaz bu fiyata. 
Herkese sevgiler

Özlemle Kelebeketkisi Blog


Yorumlar