Boyasız Saçlarda Renk Açma Mucizesi | Loreal Casting SunKiss Renk Açıcı Jel

Merhaba kızlar. Bu devirde saçını boyamayan bayan sayısı çok az ama yine de hiç boyamamış olanlar varsa bu yazım sizin için:) 

Saç boyama yaşı baya bir azaldı ortaokula giden kızların bile saçlarını boyadığına şahit oluyorum. Ben neredeyse 31 yaşıma giricem boyama teşebbüsünde bulunmadım henüz. Bunun asıl nedeni beyaz sorunumun olmaması aslında. 

Tabii ki zaman zaman değişiklikler istedim ama çevremdekilerin sakın boyatma, boyayınca mahvoluyor saçlar, bir kere boyayınca bir daha hep isteyecek gibi sözlere maruz kaldığımdan ben de pek yanaşmadım açıkçası.

Saçlarımda doğal bir ışıltı istediğimden yazın ombre yaptırmayı ya da saç uçlarıma doğal sarı ışıltılar attırmayı planlıyordum. 
Loreal'in boyasız saçlar için renk açıcı jel ürettiğini ve Gratislerde satışa çıktığını 2 hafta önce instagramda görmüştüm. Kahverengiden sarıya şeklinde vaadi var ürünün, tabii görünce içimde alma isteği oluştu. .

Bu ürünle karşılaşınca en azından kendim bu ışıltı olayını yapabilirim diye düşündüm ve geçen hafta Gratis'e gidip Loreal Casting Sunkiss renk açıcı jelden satın aldım. 


Farklı tonları var mıydı bilmiyorum elime geleni aldım:) 1 numarası bendeki. instagramda birileri Türkiye'ye sadece 1 numarası gelmiş dedi, ne kadar doğrudur bilemiyorum.Yabancı sitelerden gördüğüm kadarıyla;

1 numara açık kahveden koyu sarıya
2 numara koyu sarıdan açık sarıya
3 numara açık sarıdan daha açık sarıya kadar açılmayı vaat ediyor

Bana en uygun olanı da 1 numara zaten.

Ürün jel şeklinde ve içeriğindeki hidrojen peroksit maddesiyle renk açma işlemini yapıyor.

Ambalaj üzerindeki açıklamalardan da bahsetmek istiyorum. En önemli kısım da ürünün aşamalı olarak kullanıldığı, yani tek seferde hepsini sürmüyoruz..Her gün olabilir, 2-3 günde bir olabilir..Renk açma işlemi aşamalı olarak gerçekleşiyor.


Loreal Casting Sunkiss renk açıcı jel nasıl uygulanır?
Renk açıcı jelin nasıl uygulanması gerektiği ile ilgili instagramda çok soru aldım. 
Nemli veya kuru saça uygulanabiliyor ben nemli saç olmasını tercih ettim. Saçlarımın uç kısımlarında doğal ışıltı olmasını istediğimden sadece uç kısımlara uygulamak istedim.

- Hangi bölümlere sürecekseniz saçınızın o bölümünü hafifçe ıslatın.
- Üründen bir miktar alın ve saçınıza masaj yaparak uygulayın.
-Eldivenle uygulamak sağlık açısından daha iyi olabilir.
- Uygulama sonrasında saçınızı kurutun.

İşte bu kadar:)

İlk bir kaç uygulamada açılma farkedilmeyecek kadar az oluyor, ama 4-5.uygulamada açılma gözle görülür hale gelmeye başlıyor. Hele ki gün ışığına çıkıldığında fark bariz bir şekilde görülebiliyor.

Bugün itibariyle her gün uygulayarak 1 haftada 1 tüpü bitirdim. Saç uçlarım sarı olmadı bakırımsı bir renk oldu yani saçımın 3-4 ton açığına ulaştım sanırım. Bu biraz da saç rengiyle alakalı, daha açık saç tonunuz varsa belki sarıya da ulaşılabilir. 

1.resimde saçımın doğal hali
2.resimde 3-4 uygulama sonrasındaki hali
3.resimde de en son halini görüyorsunuz. 

3.resimde saçımı attırmışım diğer tarafa o yüzden her yerine sürmüşüm gibi görünüyor ama aslında 2.resimdeki gibi üstteki doğal rengim halen mevcut. Resimlerde turuncumsu gibi görünse de aslında o kadar turuncu değil normal ışıkta. Gayet doğal bir görüntüsü var.  Sarı olmadı uçları ama doğal güneş ışıltısı vaadini bu şekliyle de gerçekleştiriyor bence. Gören arkadaşlarım bayıldılar çıkan sonuca:) 

Saça uygulandıktan sonra hafif bir sertlik oluyor uçlarda. Başta kalıcı olacağını zannedip korkmuştum ama saçlarımı yıkadığımda normal saç bakım rutinimi uyguladığımda saç uçlarım yine yumuşacık oldu. 


Bu da prova odasında saçımın arkasını çekmeye çalışırken ki halim:)

Kısacası ben çok memnun kaldım çıkan sonuçtan. 
Gratislerde satılan bu ürünün fiyatı sanırım 20tl, benim gittiğimde indirim vardı 15'e almıştım.

30 yaşına kadar saçını boyamamış olan bendeniz, bu ufak değişimle bile mutlu oldum. Sizlerden ürünü deneyenler oldu mu, neler düşünüyorsunuz? 

Hepinize kucak dolusu sevgiler..


Özlemle Kelebeketkisi Blog

Yorumlar

  1. kesinlikle harika sonuç vermiş, bende uç kısımları açıp ombre tarzı gibi gözükmesin istiyorum o yüzden kesin alacağım harikasın tatlım emeğine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah sonuç istediğiniz gibi olur:)

      Sil
    2. Harika bi ürün bim de wardı gecen hafta hala var 12.95 tl her uygulamada renk tonu bir kez daha açılıyor sadece 1 kez kullandım ve koyu kahveden acık kahveye dönüştü saclarım kimyasali çok az ve asla sac yıpratmiyor saclarımda altın ışıltısı yakaladım tesekkürler sunkiss

      Sil
    3. Gercekten cok aciklayici olmus ama ben yillardan beri papatya suyunu kaynatim sprey yardimiyla sacima uyguluyorum zaten acik kumralim saclarim iyice sari oldu ama bu yontemde daha koyu saclar icin uygun olabilir

      Sil
  2. Güzel bir değişiklik olmuş sizin için. Ama teknik olarak aslında bu da bir boya çünkü içerisinde peroksit var ve az da olsa bu da saçı yıpratıyor. Gerçek anlamda bir boya işlemine cesaret edemeyenler için iyi bir alternatif. Benim asıl merak ettiğim boyalı saçı da açabiliyor mu... Deneyenlere sormak gerek :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. boyalı saçta işe yaramıyormuş malesef..

      Sil
    2. bn bugün aldım yarn denemeye başlıycm saçımı 3 ay önce kumrala boyamıştım ...bakalım boyalı saçta işe yarıyckmı umarı yarar

      Sil
  3. Aslinda papatya yonetimine cok benziyor ama ben yine de boyama taraftariyim :)

    YanıtlaSil
  4. Sonucu çok beğendim gerçekten çok doğal ve çok güzel olmuş.Saçta sertlik ve kuruluk hissi bırakmaması da en büyük artılarından bence.Bende 20 yaşındayım ve saçıma hiç işlem yaptırmadım saç rengimizde yakın duruyor en kısa sürede alıp deneyeceğim.Sevgiler! :)

    YanıtlaSil
  5. Yillarca renkten renge girip en sonunda verdigim zarari anladiktan sonra inat ve sabirla saclarimdaki boyayi akittim 4 yildir boyamiyorum meger kendi rengi ne guzel ve parlakmis kötülük etmisim kendime. Ama minik isiltilarin zarari yok bunu cok meraknediyordum ellerine saglik cok yakismis

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çıkan sonucu ben de beğendim. sağol canım :)

      Sil
  6. Merhaba
    Çok güzel bir yazı hazırlamışsınız
    Bende 28 yaşındayım hiç saçımı boyatmadım ürünü görür görmez gittim aldım benim saçım küllü kumral gibi sanırım iki numara benim için daha uygun olurdu ama gittiğim gratiste sadece bir numarası vardı ürünü iki kere kullandım açılma oldu bakalım denemeye devam edeceğim genel olarak memnun kaldım tavsiye ederim bende
    İyi pazarlar

    YanıtlaSil
  7. hımm çok hoş peki saçınız da kuruluk incelme vs gibi sorunlar yaptı. Benim saçlarımda ombre var bana olmaz sanırım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saç uçlarım zaten kendiliğinden biraz kırık o yüzden resimlerde yıpranmış gibi duruyor ama saçımda hiç bir değişikliğe neden olmadı bu ürün..

      Sil
  8. saçlarını çok beğendim çok doğal durmuş

    YanıtlaSil
  9. bende aldım bundan bugün 2. kez uyguladım saçlarıma fakat hiç bi değişiklik olmadı saçlarımız aynı renk seninle sende kaçıncı aşamadan sonra farkedildi ve kaç günde bir uygulama yaptın saçına yazarsan çok seviniriiiim bu arada çoook heycanlıyım sonucu çoooook merak ediyorum nasıl olacak acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir günde 3-4 kere üst üste uygulamıştım sonuç alabilmek..sonra diğer günler de üst üste 2şer kere uyguladım 1 hafta tüm ürünü bitirdim ve sonuç gayet güzel oldu:)

      Sil
    2. saçına zarar vermedi mi üstüste uygulamak bende hergün bir kere kullanıyordum şimdi bir gün ara vererek kullanıyorum ve 3. uygulamadan sonra saçım çok güzel bir renk olmaya başladı ombre tarzı yapıyorum bende senin gibi çok hoşuma gitti yaaa favori saç ürünüm iyi ki de hiç boyatmamışım saçlarımı eskiden kına vardı ama etkilemedi kullandım hiç bişeyde olmadı

      Sil
    3. üst üste uyguladığımda zarar vermedi. sen aynen devam et o zaman ;)

      Sil
  10. Bende ürünü dün aldım benim saçım koyu kestane uçları hafif daha açık bende hiç boyatmadım ama üstünde kahverenginden daha koyu renkli boyanmamış saçlara tavsiye edilmez yazısını görünce Tereddüt ettim yinede deneyeceğim inşallah kötü bir sonuç elde etmem :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. siyah saça tavsiye edilmeme sebebi çok koyu rengi açamamasından olabilir belki de..

      Sil
  11. saçımın uçlarında ombre var tam boya değil aslında uçlarına bu ürünü kullansam saçıma zarar verir mi şuanki saçım sizin gibi sadece biraz daha sarı istiyorum 2 numara gibi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. boyalı saça uygulanmaz diyor ama zarar vereceğini sanmıyorum sadece etki göstermeyebilir..

      Sil
  12. Kınalı saça etki eder mi acaba?

    YanıtlaSil
  13. Bende ürünü alıp almama konusunda tereddütte kalmıştım ama şu an iyi ki almışım diyorumm :) Benim saçım ince telli olduğu için biraz yıpranma oldu tamamen zararsız bi ürün değil tabii. Saçımın açık kumral olmasını istiyodum fakat dediğin gibi bakır oldu ışıkta mükemmel parlıyo:)) Sonuç gerçekten harika gören herkes çok begeniyo kesinlikle tavsiye ederimm.

    YanıtlaSil
  14. Ben iki yıl önce sacimi boyamistim simdi sadece uçlarında boya kaldı kullansam bi zararı olurmu? Saclarimi acarmi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zararı olmaz ama boyalı kısımlarda etki göstermez büyük ihtimalle

      Sil
  15. Benim sacim bal köpüğü renginde de guzel bir acma saglar mi bu 01 boya rengi? :))

    YanıtlaSil
  16. Dipten uca mi denediniz?

    YanıtlaSil
  17. Tek kutu yeterli oldumu ben aldim ve bitti yatin ikinci bir kutu almayi planliyorum ayni gun icerisinde bi kac kere denedim ve yikamadim ama pek etki ettiginis soyleyemiycem saclarimin tonu zaten acikti anca guneste belli oluyor tekrar aldigimda 3.kez uygulamis olucam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben sadece saç uçlarıma kullandığım için tek kutu yeterli oldu. gün içinde üst üste 3-4 kez uyguladığım da oldu. ilk uygulamada sonuç vermese de diğer uygulamalarda renkte açılma oldu. saçınız açık renkli olduğu için pek etki göstermemiş olabilir..çünkü ürün koyu kahveden açığa doğru açmayı vaat ediyor

      Sil
  18. Acaba nasil uyguladiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kuru ya da nemli saçıma direkt sürdüm, saç kurutma makinesiyle de kuruttum. ekstra bişeye gerek yok yani..

      Sil
  19. Sacinizi islemden sonra yikadiniz mi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayır yıkamadım. yıkayıp yıkamamanın bir önemi yok zaten:)

      Sil
  20. Saçta ne kadar bekletilirse o kadar çok mu açıyor? Yani saça sürüp kurutup yarım saat bekletip ve yıkamak ile o gün hiç yıkamamak arasında fark var mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yoo öyle bir durum yok. yani ne kadar çok bekletirsen o kadar çok açılır gibi bir durum söz konusu değil. en azından kutusunda öyle birşey yazmıyor:) sürüldüğü andan itibaren 3-5dk içinde açma işlemini yapıyor ve öylece kalıyor..

      Sil
  21. Uçlarına direk elinizle mi sürdünüz yoksa özen gösterip krep felan attınız mı kuaförler genelde ayırarak ombre yapıyorlar ya o yüzden sordum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elimle sürdüm daha sağlikli olmasi acisindan eldivenle uygulansa daha iyi olur tabii

      Sil
    2. Saçı kurutmadan uygulasak urun işe yararmı

      Sil
  22. Merhaba ben ürünü 4 defa uyguladim bir kutu bitmelik oldu ama henüz hicbir etki yok acaba bir seyi yanlış mı yapıyorum

    YanıtlaSil
  23. Sacinizda boya, kina vs bi uygulama yoksa ise yaramasi lazim..ben 3 ya da 4.uygulamada rengin acildigini farketmistim. Saclariniz cok koyuysa 5 -6. Uygulamada da sonuc verebilir..denemeye devam:)

    YanıtlaSil
  24. Banada bi takımımız söyledi Bin de var diye bende gidip aldım bugün güzel bir ürün henüz bir kez kullandım gayet güzel tavsiye ederim:)

    YanıtlaSil
  25. Uygulama sonrası saçı kurutma makinesi kullanmadan doğal haliyle kurutsak nasıl olur

    YanıtlaSil
  26. benim saçım boyalı yapsam bi zarar görür mü yada açılırmı

    YanıtlaSil
  27. Peki saçımız uzayınca yine bu uygulama sonucu elde edilen renk ile uzuyor? Biraz saçma bir soru oldu ama

    YanıtlaSil
  28. Kalıcılıgı nasil pekii???

    YanıtlaSil
  29. Ben de merak edip aldım ve bir tüp bitti. Açıkçası ben pek istediğim sonucu alamadım. Renkte açılma oldu ama peklediğim kadar olmadı açıkçası. Ama kokusu muhteşem ve sürüp hemen evden çıkıyorsunuz, çok pratik bir ürün. Tekrar kullanır mısın derseniz malesef Türkiye'de bulunmayan 02 no. ürünü alırım. Çünkü saçımda beklediğim kadar açılma olmadı. Ama güzel bir ürün ben şuanki halinden de memnunum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. normalde pek belli olmasa da güneşte açılmalar daha çok belli oluyor..

      Sil
  30. Jeli saçınıza sürdüğünüzde ne kadar bekletip kuruladınız?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bekletmemiştim sanırım. uyguladıktan sonra kurutmuştum hemen

      Sil
  31. Bu ürün nerelerde satılıyor hiçbir yerde bulamıyorum gratiste artık satılmıyor bimde var mı?

    YanıtlaSil
  32. daha bugün üç mağazayada baktım ama yok -_-

    YanıtlaSil
  33. Çok çok teşekkürler öneriler ve bu çalışma için, denemek istiyorum ben de.. Güle güle kullan saçlarını tatlım :))))

    YanıtlaSil
  34. Merhaba iyi günler saçımın uçlarında önceden yaptırmış olduğun ışıltılar var ürünü kullanmak istiyorum bi sakıncası olur mu Aceba bilgisi olan ??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. boyalı saç üzerinde etkili olup olmadığı hakkında bir bilgim yok malesef.

      Sil
  35. Ürünü YouTube videolarında ve bloglarda görüp heves ettim, saç rengim açık küllü kumral. Yani reklamlarında gösterilen tam ideal saç rengi. 3. Uygalamamdayım bir ton bile açılmadı 😡 inanamadım saçım doğal renginde boya değmedi hiç. Ürün şişirilmiş bir balon gibi geliyor bana, çoğu kişi para karşılığı övmüş ürünü...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla benim ürünü şişirmeme gerek yok resimlerle herşey ortada zaten. ben bu ürünü kendi paramla aldım, bazı youtuber ya da bloggerlara gönderildiği gibi ücretsiz yollanmadı bana. fikirlerim tamamen objektif. ayrıca bir kutu daha alıp saçımın üstlerine de sürdüm geçen gün ve renk açıldı yine 2-3 ton. ürünün kutusunda kahverengi saçı açtığı gösteriliyor. kumralı açar mı açmaz mı bilemem ben.

      Sil
  36. merhaba ben aldım ama annemler saçların zarar görür yapma diyolar sizce saçlarınızda kötü bir değişiklik oldumu sonuçta içinde kimyasal var bu yüzden çok korkuyorum ama renginide açmak istiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saçıma hiç bir zararı olmadı, bence gönül rahatlığıyla kullanabilirsin;)

      Sil
  37. Sacim acik kahverengi bende uygulamak istiyorum hangi renk olur acaba bu arada kalici mi?

    YanıtlaSil
  38. Merhaba saçım doğal renginde ancak beyazlarım var sızce sonuc ne olur

    YanıtlaSil
  39. Merhaba saclarimi onceden boyamistim simdi boya yok ve siyah sizce bu durumda sacima ne olur yani renk degil de yipranma olarak soruyorum

    YanıtlaSil
  40. Merhaba bende sizin gibi saçıma ombre ya da ışıltı yaptırmayı düşünüyodum ama sonradan saçım yıpranır ve dökulür diye korktum bu ürünü kullansam saçım dökülür mü ?

    YanıtlaSil
  41. saçımı daha önce saç açıcıyla açmıştım. şimdi bununla açmak istiyorum etki edermi ?

    YanıtlaSil
  42. Benim kuzenim 11 yaşında bana sorup duruyor.Bu ürünü kullanabilir mi ve kışında kullanabilir miyiz bu ürünü?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kışında kullanılabilir ama sonuçta kimyasal küçük çocuklarda uygulamamakta fayda var bence ;)

      Sil
  43. Saclarim siyah rengini acarmi

    YanıtlaSil
  44. Urunu bitirdiginizden beri sac renginizde acilma oldu mu? Yoksa urun yikayinca tam anlamiyla sactan cikiyor mu? Bilgi verebilirseniz cok sevinirim simdiden tesekkurler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ürünü uygulayınca saç açılıyor ve o şekilde de kalıyor.

      Sil
  45. Bu sunkiss kalıcı mı. Yani akma falan olmuyor mu sonra ? Hep saçımda mı kalacak ?

    YanıtlaSil
  46. Selam. Ürüne Bim markette rastladım. Fiyatı 12tl'ye düşmüş bilginiz olsun. Bu fiyata bulmuşken 2 paket almıştım. İlk paketi tüm saçıma uyguladım neredeyse hiç belli olmadı bile. 2. Paketi yaklaşık 1 hafta sonra yine tüm saça uyguladım gözle görülür derecede açıldı saç rengim. Sanırım 1 kez daha uygularsam oldu bu iş 👍🏼 16 yaş altı için önerilmiyor bilginiz olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öyle yapılmıyacak 1 paketi azar azar bir kaç seferde yapılacak,mesela sürdünüz saçlarınıza ve kurutuyorsunuz iyicee fön makinesiyle,başka gün yine yapılacak aynı işlem ,sıcak ısıyla açılıyor saçlar.Bende kızıma aldım biz çok kez papatya çayıyla açtığımız için biliyorum

      Sil
  47. Çok güzel durmuş sizde ama acaba kalıcımı geçicimi

    YanıtlaSil
  48. Çok güzel olmuş ama hala satılıyor mu

    YanıtlaSil
  49. Siyah sacta işe yarıyomu

    YanıtlaSil
  50. Ya benım sacım sıyah gıbı bende geçenlerde aldım 1 numarasına tam 5 kere sürdüm hiç bi işe yaramado hatta 1 ton bile açılmadı sizin yaptığınız gıbı nemli saça sürüyorum sonra kurutuyorum ama hiç bir değişiklik olmadı

    YanıtlaSil
  51. kutuda kahveden koyu renkli saçlara önerilmez diyor benim saçlarım boyasız siyaha yakın ama yinede kullanmaya başladım umarım bi sıkıntı olmaz

    YanıtlaSil
  52. Benim saçım koyu kestaneydi bende ilk önce kahverengiye boyadım sonra saç açıcı JEL olduğunu öğrendim ama boyalı saçlarda ile yaramıyor dediler ama yinede denemek istedim kullandım ve bugün 5.günüm gerçekten sonuç aldım ve saçımdada herhangi bir yıpranma durumu olmadı arkadaşlar 😊

    YanıtlaSil
  53. Benim saclarimda boya var yani suan sacim siyah bugun kuaforumde actirmaya calistim olmadi bir tutam denedik simdi once kahve tonuna boyasam daha sonra bu urunu kullansam yawas yawas acilirmi acaba kizlar 😞🌼

    YanıtlaSil
  54. Nerden bulabilirim acaba bu jeli

    YanıtlaSil
  55. Uygulamadan sonra sacta kaliciligi ne kadar akiyor mu yoksa

    YanıtlaSil

Yorum Gönder