Günün Makyajı #1

Herkese merhabaa..sizlere artık Ankara'dan değil Tekirdağ'dan yazıyorum. Malum 1 eylül'de iş başı yaptık.  1 temmuz - 1 eylül arası 2 ay tatilimiz vardı, yani sanıldığının aksine 3 ay değil 2 ay tatil yapıyor öğretmenler ehe:) Blogumda yeni bir bölüm yapmaya karar verdim hatta headerın altında bulunan tıklanabilir alanları da değiştirdim günün makyajı, ne giydim gibi bölümler ekledim. Yaptığım makyajları instagramda günün makyajı olarak paylaşıyorum zaman zaman, bunu bloguma da taşımaya karar verdim, sonuçta herkes instagram kullanmıyor. 

O zaman bugünün makyajıyla başlayalım:)

































Kullandığım Ürünler

1-Bu yaz severek kullandığım Farması light to medium bb krem
2- The Balm sexy mama pudra. Dibi göründü bitmek üzere, bayram indiriminde tekrar almayı düşünüyorum. 
3- The Balm Voyage Far paletinden D3 ve A4 renklerini kullandım, kaş altlarımda da harika bir ten rengi olan B1'i kullandım.
4-Maybelline jel eyeliner favorilerimden biri oldu. Sürümü çok kolay, fırçasını her kullanımdan sonra temizlemek gerekiyor kurumaması için.
5-Watsonslarda satılan rimmel london wonderful argan yağlı mascara. Bu mascarayı çok sevdim hem kirpikleri besliyor, güzel tarıyor, tek tek ayırıyor, topaklanma yapmıyor. Fazla volüm verdiğini söyleyemem ama 2 katta istediğim sonuca ulaşabiliyorum.
6-The Balm hot mama allık. Şeftali tonlarındaki bu sedefli allık yaz kış favorilerimden.
7-Blogger etkinliklerinden birinde hediye edilen faberlic ruj güzel bir nude tonu, bugünkü makyajımla iyi uyum sağladı:)


Umarım beğenmişsinizdir. Bir sonraki "günün makyajı" bölümünde görüşmek üzere..

Sevgiler
��

Özlemle Kelebeketkisi Blog

Yorumlar

Yorum Gönder