Rimmel London Lasting Finish By Kate Lipstick - Rossetto

Merhabalaaar
Herkese mutlu bir hafta diliyorum. Haftasonu Makyajdunyam Duygu'nun İstanbul'da düzenlediği blogger etkinliğine katıldım. Bununla ilgili detayları daha sonra yazıcam:) 
Watsons da bizlere hediye gönderen firmalar arasındaydı. Paketten çıkan ürünlerden biri Kate Moss'un Rimmel London için tasarladığı Lasting Finish by Kate rujlardan 30 numaralı Rossetto rengiydi.


Koyu tonda rujlar çok cesaret istiyor, ben pek kullanabildiğimi söyleyemicem, hem sanırım bana pek yakışmıyor ne bordo ne de kırmızı rujlar:)) ama tabii ki çok çok sevenler de var bu tonları, o yüzden hazır Watsons'ta 3 ekime kadar Rimmel London'da %40 indirim varken değerlendirmek isteyenler olabileceği için bu ruju sizlerle paylaşmak istedim. 

Ambalajı simsiyah çok şık ve tabi kırmızı kalpli Kate yazısı var kapakta:) kokusu da güzel vişne gibi kokuyor. Kate rujların siyah ambalajlı olanları kırmızı ambalajlı olanlar gibi mat değil, sürünce yumuşaklık hissi veriyor, saten bitişi var gibi. O yüzden sürmesi de kolay ama yine de dudak kalemiyle çerçevelendiğinde daha güzel görünür dudak kenarları. Benim uygun renkte kalemim olmadığından bu şekilde sürdüm ve kenarlara hafif yayıldı sürerken. 

Renk vişne çürüğü bordo karışımı tam kış rengi. Kalıcılığını da beğendim, dişlere filan da bulaşmıyor. Ben genelde koyu renk sürdüğümde dışarıda hep aynaya bakma ihtiyacı hissediyorum, bi yerlerime bulaşmıştır diye korkuyorum ehe:) Bunda öyle bir sorun yaşamadım. 2-3 saat dayanıyor, sonrasında tazelemek gerekir tabii ki gün içinde.





































Seride başka renkler de var. Watsonslara gidip Rimmel London stantlarında inceleyebilirsiniz:)





Herkese sevgiler:)

Özlemle Kelebeketkisi Blog

Yorumlar

  1. aslında renk dudagınzda çok güzel duruyo ama yüzünüzü görmedigim için geniş çaplı yorum yapamıcam bende daha çok şeftali tonlarını seviyorum ve yakışıyoda <3 bugday tenli oldugum için mutluyum :))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder