Gratis Bayram İndiriminden Neler Aldım

Merhaba arkadaşlar. 
Gratis bayram indirimi 28 Eylül pazar günü sona eriyor, alışverişimi paylaşmak için biraz geç kaldım çünkü yoğun bir cuma, cumartesi geçirdim, blogger etkinliği için istanbula gitmiştim. Ama en azından indirimleri son gününde de olsa değerlendirmek isteyenler olabilir belki, o yüzden neler aldığımı yazmak istedim:)

Gratis sürpriz yaparak perşembe günü itibariyle indirimleri erkenden başlatmıştı. Ben de o gün hemen iş çıkışı giderek ihtiyaç alışverişimi gerçekleştirdim. O gün alışverişimi instagram hesabımda da paylaşmıştım belki oradan görenler de olmuştur. 

Neler aldığıma gelecek olursak dediğim gibi bir çoğu tamamen ihtiyaçlarım doğrultusunda alındı. 




























--> Öncelikle The Balm'da her bayramda olduğu gibi %50 indirim olduğunu söylemeliyim. Benim sexy mama transparan pudram bittiğinden sadece onu aldım. 16tl indirimli fiyatı.
Yeni çıkan Nude Dude ve Smoke paletleri de vardı. Açıkçası Nude Tude renkleri gibi renkler var içlerinde, o yüzden alma gereği duymadım. Nude Dude 30tl, Smoke Balmlar da 15tl.





--> Maybelline'de ya %40 ya da %50 indirim vardı. Mat fondöten arayışında olduğumdan Affinimat Rose Beige tonunu aldım. 2 kere kullandım aldığımdan beri ve kapatıcılığını çok sevdim, rengi de güzel uyum sağladı cildimle. 13.25tlydi..


--> Neutrogena'nın yeni çıkardığı misket limon ve mandalinalı peeling ve yüz temizleme jeli serisi çok çok uygun fiyatlıydı o yüzden denemek istedim. %50 indirimdeydi bütün Neutrogenalar..bunların her biri 4.90tl.

--> Neutrogena'nın sivilce kurutucu jelini yazın kullanıp memnun kalmıştım hatta bitirmiştim. Yenisini almak istiyordum ama fiyatı 12den aşağıya düşmüyordu hiç, o yüzden almak için indirimleri bekledim:) 7.75tlye aldım. Essence'in de yeni çıkardığı cilt bakım serisinde de sivilce kurutucu olduğunu görünce onu da denemek istedim. o da 7.25ti. 1-2 gün denedim. İkisini kıyaslarsam Neutrogena daha başarılı sanki.


--> Dirty Works göz kremim bitmişti, o da indirimdeydi 8.90a aldım. Nemlendirmesi gayet güzel.


-->Benri ıslak mendil 1.65, Benri makyaj düzeltme çubukları 2tl. Benri'nin ürünlerini severek kullanıyorum.

-->Son olarak Cala salatalık özlü makyaj temizleme mendilinden aldım. İlk başta makyajın kabasını almak için gayet kullanışlı bir mendil,  hafif bir kokusu var. 2.50tlydi sanırım fiyatı.


Benim Gratis alışverişim böyleydi. 
Herkese keyifli alışverişler :)

Özlemle Kelebeketkisi Blog

Yorumlar

  1. güle güle kullan canım :) çok güzel şeyler almışsın.

    YanıtlaSil
  2. güle güle kullan hepsini çok güzeller :)

    YanıtlaSil
  3. güle güle kullan, indirimlerde ihtiyaç dahilinde kalabilmek ne güzel! :)

    YanıtlaSil
  4. Güle güle kullan , bende Affinimat kullanıyorum ve çok memnunum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kapatıcılığı güzel cidden, hafif parlama yapıyor ama olsun:)

      Sil
  5. güle güle kullan tatlı öğretmen;)

    YanıtlaSil
  6. iyi günlerde kullanın. Dude ile tude birbirinden çok farklı paletler. Tavsiye ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok bana pek öyle gelmedi..tude bende olmasa alırdım dude u, ama cidden şu aşamada gereksiz geldi :D

      Sil

Yorum Gönder