Flormar Jelly Look Oje | Salmon Pink

Merhabalar.
Son zamanlarda hep oje paylaşımları yapıyorum sanırım, bugün yeni bir tanesiyle devam edelim o zaman:)
Temmuz ayında Flormar'ın internet sitesindeki indirimlerden bir kaç parça ürün alırken bu ojeyi de sepete atıvermiştim. Instagramda bir çok kişide görüp rengine vurulmuştum. Harika bir yaz rengi. Sonbahara adım attığımız şu günlerde ben hala yaz renkleriyle vedalaşamadım, sık sık kullanıyorum ve sizlerle de paylaşmak istedim.

Flormar Jelly Look Jl 02 Salmon Pink


Bu oje 2.katta opaklaşıp tam rengini veriyor. Tek katta pek hoşuma gitmiyor. Ayrıca kıvamı biraz yoğun hatta yoğurt gibi o yüzden içine bi kaç damla aseton damlattım ben, bir de kalyonun oje çözücüleri varmış bi arkadaşım ondan da damlatılabileceğini söyledi. Hiç duymamıştım öğrenmiş oldum oje çözücüyü:)
Ojenin tırnakta duruşu çok hoşuma gidiyor, jelly look olduğu için parlak bir görüntü veriyor.


 Fırçası standart oje fırçalarına göre biraz daha kalın, bu da sürmeyi kolaylaştırıyor. Kuruma hızı ne çok yavaş ne çok hızlı ortalama diyebiliriz. Dayanıklılığını da şöyle söyliyim. Bugün okulda bulaşık yıkadım, bulaşık sırası bendeydi, hatta ojelerim bozulur mu acaba diye düşündüm ama bulaşık bittikten sonra baktım ki tırnak uçlarımda pek bozulma olmamış, dayanıklı olduğunu söyleyebiliriz. Bu fotoğraflar bulaşıktan sonra çekildi :) 




Flormar Jelly Look Jl 02 Salmon Pink ojeyi flormar internet sitesinde, flormar mağaza ve kiosklarında bulabilirsiniz. Satış fiyatı 3.5 tl. İnternet sitesinden jelly look serisindeki diğer renkleri de inceleyebilirsiniz.


Hepinizi öptüm
Sevgiler

Özlemle Kelebeketkisi Blog

Yorumlar

  1. şu an benim de tırnaklarımda bu renk var :)

    YanıtlaSil
  2. Ojenin rengi gercekten cok hosmus . Sizi ve takipcilerinizi cekilisime beklerim. kirmiziojelerim.blogspot.com.tr/2014/09/cekilis.html?m=1

    YanıtlaSil
  3. Çok tatlı bir renk <3
    Bence somon rengini sadece yazın değil kışın da yaşatmalıyız :))

    YanıtlaSil
  4. ne şeker bir renk öyle, bayıldım :) sana da çok yakışmış <3

    YanıtlaSil
  5. ben de çok beğendim flormarın sitesinde varsa almayı düşünüyorum. bence tam sonbahar rengi :))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder