Temmuz - Ağustos Bitenler #3

Herkese merhaba, mutlu pazarlar ;)
Ocak ayından beri bitenler yazısı yazmadığımı farkettim, uzun zaman olmuş. Yazın kullandığım ve bitirdiğim ürünleri atmamıştım yazısını yazmak için, o zaman başlayalım hemen.

Eveett biten ürünlerimi meşhur gratis poşetimizden çıkardımm ve gördüğünüz gibi baya birikmişler:)

1- Yves Rocher Isırgan Otlu, Yağlı Saçlar için Arındırıcı Şampuan: Yaz aylarında kullanmaya başladığım bi şampuan bu. Bitkisel içerikli ve silikon, paraben içermiyor, saçlarımı da güzel arındırıyor. Yalnız saçlarımdaki dökülme miktarında bir artış oldu. Bu şampuandan mıdır değil midir henüz bilemiyorum o yüzden bir süre ara vericem başka şampuanlar denicem bakalım dökülme miktarında azalma olucak mı:/

2- Palmolive Body Butter Çilek Rüyası Duş Jeli: Palmolive duş jellerinin kokularına bayılıyorum, hatta yiyesim geliyor eheh:) Köpürmesi temizlemesi de güzel. Çileklisi bitti bu sefer yeni çıkan şeftali büyüsü ve ölü deniz mineralli termal spa olanlarından aldım. Onların kokusu da harikaaa kesinlikle denemelisiniz.

3- Dove Original 48 saat Etkili Alkolsüz Antiperspirant Deodorant: 48 saat etkili olmasa bile bir gün idare edebiliyorsunuz, terlemeyi ve ter kokusunu kesinlikle engelliyor. Dove'un klasik sabunları gibi kokuyor, ben çok severek kullandım bu ürünü. Yalnız dikkatli sıkmak lazım yakın mesafeden sıkınca beyazlıklar bırakabiliyor. Bu bitince yine Dove'un Invisible dry olanından aldım leke bırakmıyor ama onun da kokusu pek hoşuma gitmiyor. O da bitince yine buna dönücem ya da rexona'nın methini çok duydum onu denicem sanırım.

4- Elidor Yağlı Saçlar için Canlandırıcı Kuru Şampuan: Bunu daha önce de blogumda yazmıştım, buradan okuyabilirsiniz. Çok severek kullanıyorum kaçıncı şişe sayısını unuttum artık. Saçınızın yağlandığı ve yıkamaya üşendiğiniz zamanlarda imdadınıza koşuyor.

5- Down Under Naturals Kolay Kırılan Saçlar için Argan Oil Saç Bakım Kremi: Down under naturals yeni adıyla Urban Care severek kullandığım saç bakım markalarından birisi. Bu saç kremi de saç uçlarıma çok iyi geliyor, yumuşacık ve düz olmasını sağlıyor.  Bu markanın saç maskesi ve saç bakım serumunu da kullanıyorum, kırıklarıma iyi geliyorlar.  Bu saç kreminin sıvı olanını da kullandım hatta hala kullanıyorum, durulanmadan kullanıldığı için pek istediğim sonuçları elde edemedim o bitince buna tekrar dönüş yapıcam:)

6- Organique Fresh'n' Fruity Kivi-Mango-Kırmızı Üzümlü Body Jelly Peeling: Çok severek kullandığım ve bittiğine üzüldüğüm ürünlerden birisi de buydu. Blogumda yazmıştım yazısınız buradan okuyabilirsiniz. Bu peelingi her banyo yapışımda özellikle bacaklarıma uyguladım ve batıklarıma çok iyi geldi. Kokusu zaten bi harika. Uygularken insan keyif alıyor resmen. Kırmızı iri tanecikler var içinde ama kesinlikle rahatsız etmiyor, mis gibi bişey bu:))

7- Loreal 3 etkili makyaj temizleme suyu: Bunu bir çok kez paylaştım instagram hesabımda vs. kirpiklerimi dökmeyen tek temizleme suyu bu. Herkesin öle bayıla kullandığı  bioderma h2o, yves rocher ve garnier ürünleri kirpiklerimde dökülme yapıyor. Ben de o sebeple bittikçe bunu almaya devam ediyorum. 

8- Yves Rocher Karma/Yağlı Ciltler için Sebo Vegetal Temizleme Jeli : Haziran ayından beri kullanıyorum ve bu zamana kadar cildime en iyi gelen ürün bu oldu.  Hatta ankaradan gelmeden önce stok yaptım , şu an kullandığımın dışında 2 tane de yedeği var o derece yani. Paraben, silikon, petrol vs zararlı içerikler yok içinde o yüzden seviyorum ve kullanmaya da devam edicem:)

9- Yves Rocher Karma/Yağlı Ciltler için Sebo Vegetal Nemlendirici Jel Krem : Temizleme jelinden memnun kalınca bu serinin nemlendiricisini de denemek istedim. Bundan önce kullandığım nemlendiriciler bende hep sivilceye neden oldu o yüzden satın alırken özellikle sordum satış temsilcisine herhangi bir soruna neden olabilir mi diye. Orada elimde denedik ve cildim hemen emdi kremi, jel şeklinde olması nedeniyle sanırım cildimle iyi anlaştı bu krem. Bu bitince yedeğini açtım bile:) Temizleme jeli ve nemlendirici kremin yazısını da blogumda yazmıştım buradan okuyabilirsiniz.

10- Farmasi BB Eye Cream Göz Altı Kapatıcısı / Light to Medium : Kozmetik ürünlerini normalde kolay kolay bitiremiyorum, sıkılıp atıyorum bi kenara filan ama farmasinin bu kapatıcısı son damlasına kadar kullandığım bir ürün oldu. Kapatıcılığı ve verdiği aydınlık hissi güzeldi, ayrıca göz altı çizgilerinin de içine dolmuyor. Elimdekileri kullanıp bitirmek adına bundan tekrar almadım ama kesinlikle güzel bir ürün. Bu ürünü de blogumda yazmıştım buradan okuyabilirsiniz.

11- Neutrogena Visibly Clear Sivilce Kurutucu Jel : Bu ürünü yazın keşfettim ve çok beğendim. Yeni çıkan sivilceler üzerinde oldukça etkili. 15mmlik küçük bir ambalajı var, bunu da son damlasına kadar kullandım diyebilirim:) Şu sıralar watsonsta indirimdeydi ama buradaki avmde malesef bulamadım, bayram indirimine kaldı artık.

12- Nuxe Gül Suyu Etkili Makyaj Temizleme Suyu : Bu ürünü sevgili blogger arkadaşım Kübra ankarada buluştuğumuz zaman hediye etmişti bana denemem için. Minicik  35mllik bir deneme ürünüydü bu. Göz, yüz, dudak makyaj temizliğinde kullanılabiliyor, içinde gül suyu olduğu için kokusunu çok sevdim, makyajı güzel temizliyor. Nuxe zaten çok başarılı bir marka, %90 doğal içerikli paraben alkol vs içermiyor. Orijinal boy fiyatı sanırım 45tl filan, pahalı açıkçası:)

13- Dirty Works Göz Kremi : Dirty works ürünleri gratislerde satılıyor. İlk çıktığı zamanlarda şirin mavi ambalajlarıyla herkesi etkilemeyi başardılar. Bir çok kişinin dirty works ürünlerini beğeniyle kullandığını duymuştum ben de göz kremini denemek istedim. Göz altlarımı nemlendirmesini beğendim, 15mllik küçük bir ambalajı var ama çok bereketli bir ürün. Ben ne zaman aldığımı bile hatırlamıyorum sabah akşam minik miktarda uygulamak yetiyor zaten. Tekrar alıcam kendisini:)

14- The Balm Sexy Mama Transparan Pudra : The Balm ürünlerini çok severek kullandığımı sağır sultan bile duydu herhalde:) Bu pudram da bitti bitecek artık son demlerinde, son tanesine kadar kullanıcam tabii ki:)  Paraben, talc gibi zararlı maddeler içermiyor, makyajı iyi sabitliyor. Ambalajı zaten harika. önümüzdeki bayram indirimlerinde tekrar almayı düşünüyorum.

15- Benri Kare Pamuk : Gratis'in benri kare pamuklarını sevmeyen yoktur herhalde. Bitiyor ama stokları da mevcut tabii ki, evde şu an 3-4 tane vardır. Pamuklar büyük ve yumuşacık makyajı güzel temizliyor. Kare pamuk dışında bundan daha büyük olan bebek temizlik pamukları da var, onlar da  çok güzel. İndirim zamanlarında kaçırmayın;)

Benim temmuz ve ağustos aylarında bitirdiğim ürünler bunlardı. 
Başka bir bitenler yazısında görüşmek üzere;)

Sevgiler

Özlemle Kelebeketkisi Blog

Yorumlar

  1. maşallah yine de güzel bitirmişsin tatlım :)

    YanıtlaSil
  2. Merhaba, blogumda saç dökülmesiyle ilgili yeni bir yazı paylaştım belki fikir edinirsin :))

    YanıtlaSil
  3. organique peelingi merak ettim batıklara iyi geldiğini yazman çok iyi oldu ben de böyle bir ürün arıyordum :)

    YanıtlaSil
  4. Ne çok ürün bitirebilmişsin. Harika! Farmasi BB göz kremini not ettim :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder