Günün Makyajı #2 | The Balm Nude Tude Far Paleti

Herkese merhaba..
Günün makyajında 2. yazımla sizlerleyim:) Dün avmye gitmek üzere evden çıkmadan önce yaptığım makyajı instagramda paylaşmıştım. Bugün de bloguma eklemek istedim.  The Balm'ın Nude Tude paleti yaz kış benim vazgeçilmezlerim arasında, tabii sonbahar ve kışın daha sık kullanıyorum. Hazır bayram da yaklaşırken Gratis %50 indirim yaparsa mutlaka bu paletten edinin bence. Çok rengarenk farları pek tercih etmiyorum ben,  nude tonları ister gündüz makyajı yapın ister gece her zaman rahatlıkla kullanabiliyorsunuz. Bu paletle ilgili milyon tane swatch u internette bulabilirsiniz o yüzden renkleri swatchlamadım:)

Resimde de gördüğünüz gibi bu paletin kendi fırçası var, ama ben far uygularken yine the balm'ın daha önceden de yazısını yazdığım give crease a chance çift taraflı far fırçasını kullanıyorum. 
(Yazısını buradan okuyabilirsiniz. )
Paletin bu fırçasıyla ne yaptığımı merak ediyorsanız, sağdaki açılı tarafıyla kaşlarımı dolduruyorum, soldaki yassı tarafını da alt kirpik diplerime far uygulamak için kullanıyorum.

Ben makyajımda snobby ve ışıltılı kahverengi silly tonlarını kullandım. Bence bu iki renk birbirine çok yakışıyor..Kaşlarımı da sophisticated rengiyle dolduruyorum. Biraz eyeliner, biraz bronzer bi de ruj makyaj tamamdır :)





































Aranızda Nude Tude kullananlar eminim vardır, sizler hangi renkleri kombinliyorsunuz merak ettim:)
Herkese sevgiler..
Özlemle Kelebeketkisi Blog

Yorumlar

  1. Bu paleti istiyordum ama her rengini kullanmam dusuncesi ile her defasında vazgeciyordum. Yeni cıkan Nude Dude palete tam anlamı ile bayıldım. Nasıl güzel nasıl tatlı renkleri var o paletin. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. onu da gördüm ama ben yine de nude tude diyorum, her rengini de çok severek kullanıyorum :D

      Sil
  2. En sevdiğim paletlerden :)

    Stubborn+selfish
    Selfish+sophisticated
    Seductive+Silly

    uyumlarını seviyorum ben :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hımm onları da denicem o zaamann :)) sağol fıstık ;)

      Sil

Yorum Gönder