LİVALE DAİR & DERİNCEECE BLOGGER BULUŞMASI

Merhaba arkadaşlar, yine bir etkinlik yazısıyla sizlerleyim. 22 Haziran Pazar günü sevgili LivaleDair ve DerinceEce'nin hazırlamış oldukları İstanbul Tarabya Testi Garden'da gerçekleşen #özelizbizbloggerizbiz etkinliğine davetliydim. Çok çok uzun zaman öncesinden hazırlıklara başlayan, harika bir ortamda harika insanları bir araya getiren Yasemin ve Ece'ye çok çok teşekkür ediyorum.

Etkinlik mekanımızın bulunduğu yere ilk kez gittim, ağaçlar arasında yemyeşil manzarasıyla çok beğendiğimi söyleyebilirim. Ulaşım da çok zor değildi. Sabah 9'da Tekirdağ'dan çıktık yola, İstanbul'a vardık, Temde ilerleyip Türk Telekom Arena stadını geçtikten hemen sonra Tarabya istikametine devam edince tabelalar ulaştırdı bizi oraya:) Etkinlik saatimiz 11'di biz erken bile gitmiş olduk:) Tabii ben biraz torpilliydim önde Gözde'ciğim vardı onların aracını takip ettim ehe ama dönüşte kendim buldum yolu ve zorlanmadım hiç:))


Çok bol sponsorlu bir etkinlikti, bu da sponsor listesi..Tüm bunlar Yasemin ve Ece'nin ne kadar emek harcadıklarını ortaya koyuyor zaten..


İçeriye girdiğimizde kızları hazırlık yaparken bulduk:) Masalar öylesine özenli hazırlanmıştı ki, bakakaldım detaylara..  Pembe Köpük Tasarım Gözde'nin Blog headerlerımızla hazırladığı servsilerimize bayıldım. Onun dışında Ece'nin kendi elleriyle hazırladığı papatya taçlarımız, minik süslü aynalarımız, Yapika.com tarafından hazırlanmış yapışkanlı yaka kartlarımız, Mutlu Tasarımlar tarafından hazırlanmış süslü kupalarımız, Gırlafikir Nazlı'nın hazırladığı çekiliş kartlarımız, Nideno.com'dan etkinlik ajandalarımız, Yeliz'in Hünerleri kurabiyelerimizle herşey kusursuzdu:)

Kahvaltımız da güzeldi, biz Gözdeyle masanın en ucunda olunca biraz serviste gecikmeler oldu ehe napalım kalabalıktı olsun o kadarcık:)

Kahvaltımızın ardından Pastel, Kliksa, Dore, Seltek, Farmasi, Kozmospot, Fulser, Cinevim, NanoTuz, Aspire, Makara40Yama firma yetkilileri ürünleriyle ilgili bilgiler verdiler, Yasemin ve Ece çok cici çekilişler yaptılar:)



 Ececiğim ve Gözdeciğimleee:)


Gözde, Gamze, Neslihan, Serap ve Elifle hoş bir fotoğraf, en sevdiklerimden biri:)



 Aylarca instagramda konuşup da nihayet bir araya gelebildiğim, taa Ankara'dan gelen fıstık Sena :) iyi ki tanışmışızz ;)

Bu arada şanslı 14 numaramla Kavanoz Dipli Dünya'dan harika kavanozlar kazandım ki ben:)

Şimdi de gelelim etkinlik sponsorlarımızın bizler için hazırladıkları ürünlere:)

 Nude ojeleri ve glossu denedim, instagramda da paylaşmıştım zaten, güzeller cidden:)

Watsons'ın o bayıldığım turkuaz kutusundan pembiş alışveriş çantası ve diğer gördüğünüz ürünler çıktı. İncele incele bitiremedim. Şu en sağda görünen ince pembe balm'a aşık oldum diyebilirim. Daha detaylı tanıtıcam yakında.  magic lip balm adı:) 

Kimyasal katkısız %100 doğal içerikli bu ürünleri kullanmaya başladım bile. Yakında detayları instagram ve blog sayfamda olucak:)

Kozmetikten ev eşyalarına geniş bir ürün yelpazesi olan Dore'yle etkinlik esnasında tanıştım. Resimdeki eveline cosmetics ruju ve parfümü çok beğendim. Kırmızı baharat değirmeni de çok şık öyle değil mi:)

Farmasi ile Ezgi'nin etkinliğinde tanışmıştık, hızlı bir giriş yaptılar kozmetik dünyasına. Ürünlerini kullanmaya başladım bile, instagramda da zaman zaman paylaşım yapıyorum. Katalog üzerinden satış yapıyorlar, fiyatları da gayet uygun;)

Gratis de bu cici ürünlerle etkinliğimize katkıda bulunmuş teşekkür ederiz. 


Jane iradale golden pudrayı henüz denemedim, insan dokunmaya kıyamıyor, aynalı filan ambalajı çok şık gerçekten.

Fulser de Tresan saç toniği, Krauterhof selülit jeli , ayak kremi veee daha önce de yazısını yazmış olduğum (bakınız) müthiş köpük fondöten M.Asam magic finish'ten oluşan bir paket hazırlamışlar. Selülit jelini denedim bile, aman yarabbi o nasıl bir ısıtıcı etkidir, yanıyosun resmen o yüzden kışa sakladım o ürünü:)

kliksa.com online alışverişlerin yeni adresi olucak gibi görünüyor. Etkinlikte bizleri yalnız bırakmayan firma yetkilisi Kübra Hanım da çok şeker, hoş sohbet bir insandı..Tekrar görüşürüz umarım:)

Seltek firma yetkilisi de o gün bizlerle birlikteydi. Ürünlerini tanıttı ve bizlere de hediye etti. Mattifying jeli ve Eyeko mascarayı kullanmaya başladım bile, detaylar daha sonra ;)

Blogger dostu Essence her zamanki gibi şipşirin ürünlerle buluşturdu bizi, teşekkürler.

14 numaranın uğuru ile çekiliş hediyelerim Kavanoz Dipli Dünya'dan geldi..çok sevdim teşekkürler:)

İlk kez missha'nın bir ürününü denedim o da gördüğünüz perfect concealer kapatıcı. bir kaç kez kullandım kapatıcılığını beğendim hatta elimdeki garnier kapatıcıya göre daha iyi kapatıyor.




 Uzamayan ve kırılan saçlar için nar özlü şampuan





Gratislerde de satılan Aspire  bir kutuda 200 kalori yaktırmayı vaat eden şeker ilavesiz, yaban mersini ve yeşil çay aromalı gazlı bir içecek. Firma yetkilileri etkinliğimize bizzat katılıp ürünle ilgili bilgi verdiler, teşekkürler.

 Valla Uneller kurabiyelere tam anlamıyla baa-yılll-dımm diyorum. Normalde kurabiyelerle pek aram yoktur ama damla çikolatalı olanını çok çok sevdim, hatta öyle ki bi çırpıda bitirdiğimden fotoğrafını bile çekememişim görseli internet sitelerinden aldım:) Ağızda dağılışı, tadı müthişti, kutu kutu sipariş verebilirim o derece sevdim:)





Cinevim etkinliğimize cici telefon kılıflarıyla renk kattı. Ben de kendi telefonum için pembiş olanı seçtim, teşekkürler:)



 Kupamın şirinliğine bakıınn hem de baykuşlu, ellerinize emeğinize sağlık, teşekkürler.



HG Turkey  derz temizleyici, Hediyerengi'nden de biblo ve Keçici'den peynirler vardı resimlerini çekmeyi unutmuşum, şehir dışındayım onlar evimde kaldı malesef. Çok teşekkürler sizlere de:) Bu sponsorların dışında etkinlik sırasında çekilişle hediye veren firmalar da oldu. Kozmospot, Keramika, MAC, Makara40Yama, Kliksa, Tereson ve Lotis Pharma bunlardandı.

Sponsor Listesi


Etkinliğe Katılan Blogger Arkadaşlarım
Lival'e Dair

Uzun bir yazı oldu farkındayım ama bölmek istemedim. Yasemin ve Ece'ye sonsuz teşekkürler, böylesi güzel bir gün geçirmemizi sağladıkları için. Sizi seviyorum kızlaarr:) En kısa zamanda yeniden görüşmek üzere, hepinizi öpüyoooruum;)

Özlemle Kelebeketkisi Blog

Yorumlar

  1. Çok güzel bir gündü, iyi ki seninle tanıştık canım
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Çok sohbet edemedik ve benim telaşımdan dolayı geç fark etmeme rağmen seni tanıdığıma çok mutlu oldum Herşey çok güzeldi

    YanıtlaSil
  3. Canım benim seni tekrar gördüğüme çok sevindim :* :*

    YanıtlaSil
  4. canım benim iyiki geldi ayağına sağlık bitanemmm

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel bir gündü,seninle tanıştığıma memnun oldum :) bol bol görüşelim tatlım, kavanozlarına ayrıca bayıldım

    YanıtlaSil
  6. canım benim seviyorum senii tekrar görüşmek üzere biz teşekkür edriz bizimle birlikte olduğun için..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder