Yves Rocher Sebo Vegetal Yüz Temizleme Jeli ve Nemlendirici Jel Krem + Eklips Yüz Fırçası

Merhabalaaar. 
Karma/yağlı cildi olanlar parmak kaldırsıııın:) Kuru bir cilde göre daha geç yaşlanma etkileri olacağı için elbet iyidir karma/yağlı cilt ama sabah uyandığımızda ya da gün içerisinde T bölgesinde olan yağlanma parlama vs insanın sinirlerini bozabiliyor. Bunun için sabah akşam cildimize uygulamamız gereken cilt bakım rutini büyük önem taşıyor. Sabahları uyandığımda yüzümü mutlaka jelle yıkarım burası tamam, ama  özellikle işe gideceğim zamanlarda nemlendirici uygulamaktan kaçınırdım çünkü makyaj öncesi sürdüğüm nemlendiriciler yüzümdeki parlama oranını arttırıyorlardı, hadi pudrala özlem pudrala modundaydım. Hangi nemlendiricileri kullandım onları da söyliyim Loreal Skin Perfection, Nivea Cellular Anti age gündüz kremi, Avon Anew Vital vs. Bunlarda o parlama sorununu yaşamıştım. Hatta sivilcelerim de hiç geçmiyordu bu kremlere bağladım sebebini.

 Öncelikle bitmiş olan temizleme jelimi yenilemek istedim. Dermokil kullanıyordum o da güzeldi ama bu sefer Yves Rocher'e şans vermek istedim. Yeni çıkan Sebo Vegetal serisi cildi sebum fazlasından temizleyip matlaştırma vaad ettiğinden hem temizleme jeli hem de nemlendirici kremini alıp kullanmaya başladım.

Temizleme jeli 125ml'lik ambalajında. Paraben, mineral yağ (petrol), renklendirici içermiyor. En güzel yanı da temiz içerikli olması. Jelin formülündeki maddelerin cildin yağ fazlasını emerek parlamayı engellemek gibi bir iddiası var. Cildi çok hafif kuruttuğunu söyleyebilirim yani uygulama sonrası nemlendirici şart.  

Ben cildimi temizleme aşamasında geçenlerde Gratis'ten indirimli aldığım Eklips yüz fırçasını kullanıyorum. 2.95tl gibi komik bi fiyata almıştım sanırım. Fırçanın kılları yumuşacık cilde hiç zarar vermiyor. Fırçanın içine biraz jelden döküyorum, ıslak olan yüzüme sürerek dairesel hareketlerle çok da bastırmadan uygulayıp yıkıyorum yüzümü.

Ardından nemlendiriciye geçmeden önce gözenek sıkılaştıcı tonik veya serum da kullanılabilir. Şu an elimde Dermokil'in yağlı ciltler için olan toniği var bazen onu kullanıyorum.Yves Rocher'in bu sebo vegetal serisinde  serum da var, aklım onda kalmadı değil:) 

Nemlendirici kremin kutusunda Türkçe açıklama var mı diye ararken kutunun iç tabanında açıklama olduğunu gördüm, en azından Türkçe'yi unutmamışlar. Buna çok dikkat ediyorum ben çünkü Yves Rocher'in bir çok ürününün ambalajında ne yazık ki Türkçe açıklama göremiyorum bu biraz sinir bozucu, internet sitesinden okumak zorunda kalıyorum vs. Allahtan bu kremin kutusunda açıklama var, en altta olsa bile:)

 Krem 50ml'lik cam kavanozda ve gözenek sıkılaştırıcı,  kusur giderici nemlendirici jel krem olarak geçiyor. Hem gündüz hem de gece kullanılabiliyor. Formülündeki kaside kökü hücreleri vs jelin içindekilerle aynı. Diğer kullandığım kremlerden çok farklı, jel krem olduğu için hemen emiliyor, yüzde yağlı yağlı bir his bırakmıyor, kadife yumuşaklığını hissediyorum cildimde ayrıca kokusunu da çok ama çok seviyorum. Makyaj öncesi uyguladığımda da ilerleyen saatlerde aşırı parlamaya neden olmadı. Paraben, mineral yağ (petrol), renklendirici içermiyor. İçinde alkol var sanırım o da kremin parlama yapmasını engellemek için konmuştur bilemiyorum.
1 aydır kullanıyorum ve önceki kullandıklarıma göre daha iyi sonuçlar elde ettim ve artık bir süre yoluma bunlarla devam etmeye karar verdim:) 

Yves Rocher ürünlerinde şu an indirim var. Hem internet sitesinden hem de mağazalarından indirimli olarak bu ürünleri satın alabilirsiniz. 
Temizleme jelinin fiyatı %20 indirimli 19.90tl, nemlendirici kremin fiyatı da yine %20 indirimli 30.30tl. 

Sebo Vegetal serisinin tonik, serum, maske, peeling gibi başka ürünleri de var internet sitesini inceleyebilirsiniz.

Benim cilt temizleme ve nemlendirme rutinim şu sıralar böyle.
Hepinizi öpüyorum
 
Özlemle Kelebeketkisi Blog


Yorumlar

  1. bu yazın tam bana göre olmuş diyebilirim okurken sanki ben yazmışım gibi hisstettim aynı sorunlar malesef bendede mevcut karma&yaglı bir cildim var ve siyah noktada cabası aşırı yaglanma oluyor çenem ve t bölgemde denemedigim ürün kalmadı sanırım onlar bitince senin önerinle bu seriyi denicem teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yağlanma ne yazık ki oluyor, hangi ürünü kullanırsan kullan oluyor ama en azından bunlar ekstradan sivilcelenme yapmadı yüzümde, jel nemlendirici iyi geldi. bi dene bakalım umarım beğenirsin;)

      Sil
  2. teşekkürler denemeye deger açıkçası :))

    YanıtlaSil
  3. Merhaba bende sürekli sivilce oluyor bu ürünün o konuda ki etkisi nedir işe yarar mı öyleyse hemen alabilirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ürünün sivilce geçirme gibi bir etkisi yok malesef. cildiniz sivilceye meyilliyse önermem bu ürünü

      Sil

Yorum Gönder