Özlemle Kelebeketkisi Blogumun 1.Yaşı Kutlu Olsuuunn:)

Bugün blogumun doğum günüüüüüü :))
Blog dünyasına adım atalı tam tamına 1 yıl olmuş, daha dün gibi sanki.
 Bir gün oturmuş başka blogları okurken kendimi bir anda blog yazarken buldum. Yazdıklarımın okunacağından bile emin değildim. Eğer kimse okumazsa bile seneler sonra yazdıklarıma baktığımda birer anı gibi olur benim için demiştim ve o şekilde başladım işte:)

Blogum sayesinde zamanla bir çok güzel insan tanıdım, bir çok etkinliğe katıldım, harika deneyimler yaşadım. Hiç bir zaman blogla ilgili büyük hedeflerim olmadı, tek istediğim şey kendi yağımda kavrulmak oldu. Yazdıklarımın okunduğunu bilmek, geri dönüşler almak, birilerinin yararlandığını bilmek, birilerine fikir verebilmek çok hoş bir duygu.

Yeri geliyor işten güçten vakit ayıramıyorum, haftalarca yazı yazamadığım oluyor ama aklım hep burada oluyor. Instabloggerlığın da etkisiyle bloga bazen daha az zaman ayırdığım da oluyor, çünkü ürün incelemelerinde fotoğraf çekmek, o fotoğraflar için doğru ışığı yakalamak, yazıyı yazarken cümleleri toparlayabilmek vs insanı yorabiliyor. Instagramda işler daha kolay yürüyor. Ama blog ilk göz ağrım, ilk başladığım nokta o yüzden çok önemli benim için:)

Bu bir sene içerisinde blogumu takip etmiş olan 640 kişinin hepsine tek tek teşekkür ediyorum, yorumlarıyla destek olan, güzel düşüncelerini ileten herkese sonsuz teşekkürler.

Blogumun 1.yaşını tabii ki güzel hediyelerle dolu bir çekilişle kutlayacağım. Şu sıralar hali hazırda devam eden bir insagram çekilişim var 1 ağustosta sona erecek. Ondan sonra da blog çekilişimi başlatmak istiyorum. 

İyi ki blogum var iyi ki blogger olmuşum, ne mutlu bana:)

Hepinizi öpüyorumm, iyi bayramlar



Özlemle Kelebeketkisi Blog

Yorumlar

  1. Bloğunun doğum günü kutlu olsun ;) İyi ki açmışsın

    YanıtlaSil
  2. Nice mutlu güzel yazılar yazmanız dileğiyle :)
    Sizi takibe aldım, bende bloguma beklerim ..
    http://yagmur-serhats.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

Yorum Gönder