Watsons Alışverişim | Watsons Kart + İndirim Kuponu Kullanımı

Malum bayram indirimleri 23'ünde başladı 27'sine kadar devam edicek. Bu sefer sadece ihtiyacım olan ürünleri almakla yetindim. Ağırlıklı olarak alıcağım ürünleri Watsons'tan aldım çünkü Watsons kartımla beraber gelen indirim kuponlarından da yararlanmak istemiştim.

 Kartı 2.5tl karşılığında Watsons'lardan alabiliyorsunuz, içinde de indirim kuponları bulunuyor ve bu kuponların 31 Aralık tarihine kadar kullanım süresi var.




















Bu resimde görünen kuponlar dışında tabii alışveriş sırasında benim kullandıklarım da vardı, onları alışveriş sırasında vermeniz gerekiyor o yüzden resimde görünmüyorlar:) Hemen neler olduğunu söyliyim sizlere +Maybelline jel eyelinerlarda geçerli %20 indirim, 
+Loreal'de geçerli 5tl indirim, 
+Johnson&Johnson ürünlerinde yani Johnson's baby, neutrogena, listerine vs ürünlerde geçerli 5tl indirim

Kuponlarımı kullanarak bayram indirimlerine ek olarak minik indirimler de yaptırmış oldum. Alışverişe gitmeden önce twitterdan msj atıp watsons yetkilisine bayram indirimleriyle kuponların birleştirilip birleştirilemediğini sormuştum, çünkü gittiğimde kasada sorun yaşamak istemedim, onlar da birleştirilebildiğini söylediler. Ankara Optimum Avm'de sorunsuz bi şekilde alışverişimi yaptım. 


Keçe uçlu eyelinerlardan sıkıldığımı düşünerek çok da beğenilen bir ürün olduğunu bildiğim için Maybelline Lasting Drama gel eyeliner intense black rengini  aldım. 2 gündür kullanıyorum çok çok beğendim:) Maybelline ürünlerinde %40 indirim vardı, 25tl fiyatı ben %20lik indirim kuponumu da kullanarak 10tl'ye aldım. 
Loreal göz makyaj temizleyicileri normalde 14 küsürdü, indirim zamanı fiyatları 18e çıkmış, indirimden önce bindirim yani:) bu fiyat üzerinden de %40 indirim vardı yani tanesi 10.80e geliyor. 5tl lik kuponumu da kullanmak istedim. Kupon sadece tek bir üründe kullanılıyor ve bu kupon indirimi ana fiyattan düşüyor yani 18-5= 13tl, buna bi de %40 bayram indirimi uygulanıyor. yani birine 7.8tl diğerine de 10.80 verdim yuvarlak hesap ikisi 19tl tuttu. Kupon kullanmasam da 21tl vericektim. 5tl lik kupon 2 tllik indirim sağlamış oldu. Açıkçası pek mantıklı gelmedi bana, yani kupon indirimlerini ana fiyattan değil de indirimli fiyattan düşselerdi daha çok işimize yarardı. Hatta kasadaki kız da öyle olacağını düşündü ama ikimiz de yanıldık neyse indirim indirimdir:)

Neutrogena yağsız nemlendirici ve sivilce jelini de denemek istedim. Aylar öncesinde migros indirimlerinde de almayı düşündüğüm ama almadığım ürünlerdi bunlar, bu sefer aldım bakalım. Yağsız nemlendirici dikkatimi çekti, belki nemlendiriciler yüzünden çıkan tek tük sivilceler için çözüm olur sivilce jeliyle birlikte kullandığımda. Neutrogenaların her biri 14.5tl,  %50 indirim vardı , 5tl indirim kuponuyla ikisine 12tl verdim. 

Kuponların mantığını anlatabilmişimdir umarım :) Bayram indirimleri hala devam ediyor. Herkese keyifli alışverişler



Özlemle Kelebeketkisi Blog


Yorumlar

  1. Güle güle kullan canım güzel bir alışveriş olmuş. Ben gidemedim Watsons a içimde kaldı :(

    YanıtlaSil
  2. Kuponları kaybettim ben ya kullanamadan :D Güzel günlerde kullan hepsini =)

    YanıtlaSil
  3. bir sey soracagim ben de ankarada optimum watsonsdan alis veriş yapiyorum o kuponlari hala nasil kullanacagimi anlamadim kasa da mi veriyoruz :D bir de onerebilecegin uygun fiyatli dipliner var mi watsons magzalarinda ? eyeliner hic yakismiyor bana gore yine de denemek istiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kasada söylüyorsun kuponlarını kullanmak istediğini zor değil yani:) dipliner konusunda da bişey diyemicem çünkü dipliner kullanmıyorum. alix avien keçe uçlu ve maybelline in jel eyelinerlarını kullanıyorum uzun zamandır:)

      Sil

Yorum Gönder