FLormar Passionate Dots Far Paleti PD42

Merhabalaar:) 
Flormar'ın geçtiğimiz sene çıkartmış olduğu Passionate Dots serisi ürünlerinden far paletleri, invisible powder , shimmering terra cota powder, stylo lipstick gibi ürünlerde online alışverişte %70 indirim var şu an. Hatta 25tl üzeri kargo ücretsiz ve 24 temmuza kadar da devam edecekmiş bu kampanya. Ben de bir kaç parça ürün aldım denemek için. 

İndirimlerden yararlanmak isteyenler için Passionate Dots Far Paleti'ni göstermek istedim sizlere. Aslında yeteri kadar far paletim var, The Balm nude tude, voyage vs ama bu passionate dots sersinin kırmızı ambalajları beni benden aldı kayıtsız kalamadım:) 

Far paletlerinde PD 41 ve PD 42 olmak üzere 2 çeşit var ben PD 42'yi tercih ettim. 
Böyle siyah puantiyeli kırmızı şipşirin bir kutu:) Koruma bandı var yani paleti ilk siz açıyorsunuz aldığınız zaman.

İçindeki renkler de aşağıda gördüğünüz gibi.  
Beyaz, bisküvi rengi, kahve, haki, turkuaz, mavi, pembe ve siyah olmak üzere 8 renkten oluşuyor palet. 

Renklerin aşırı pigmentli olduğunu söyleyemem. Far bazı kullanmakta fayda var. Ben mavi, pembe, turkuaz ve haki renklerini beğendim. Bisküvi rengini de beğendim ama pigmentasyonu çok az gibi, nude bir makyaj yapıcaksanız kullanılabilir.
Far paletinin içinde çift taraflı bir aplikatör var ama genelde tercih edilmiyor bu fırçalar. Ben far fırçası olarak daha önce yazısını da yazmış olduğum The Balm give crease a chance far fırçasını (bakınız) kullanıyorum. 

Bir kaç çekim yaptım, ahh bi kaliteli makinem yok ki güzel resimler çekiyim, s3ün kamerasıyla idare ediyoruz işte:)

Mavi - Pembe

Siyah - Haki


Turkuaz - Beyaz 



Flormar.com.tr'den %70 indirimle 27.50 yerine 8.25tl'ye alabilirsiniz bu paleti. 
PD 41 paleti de aşağıdaki renklerden oluşuyor.


Hepinize kucak dolusu sevgileeer 



Özlemle Kelebeketkisi Blog

Yorumlar

  1. Bende de diğer rengi var bu paletin canım. Severek kullanıyorum. Flormarın sitesinde kapıda ödeme var mı biliyor musun acaba:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kapıda ödeme yok ödeme seçeneklerinde yazmıyor..

      Sil
  2. siyah rengi çok yoğun bir şekilde veriyor mu acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet siyah baya pigmentli, yoğun renk veriyor.

      Sil
  3. blog bi harika:)
    banada beklerim

    http://matmazelrapunzel.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  4. Canım bu far Paleti nin boyutu ne kadar

    YanıtlaSil

Yorum Gönder