Farmasi BB Krem + BB Eye Cream Göz Altı Kapatıcısı

Haziran ayında katıldığım Makyaja Yeni Başlayan Kız Ezgi'nin etkinliğinde (okumak için tıklayınız) tanışmıştım Farmasi markasıyla. Türk markası olması sebebiyle dikkatimi çekmişti, aynen avon ve oriflame gibi katalog üzerinden satış yapıyorlar. 1985 yılından beri var olan ama kozmetik alanında yeni yeni duyduğumuz Farmasi markası, sadece Türkiye'de değil yurt dışında da kullanıcıları olan bir marka. Etkinlikte denememiz için verilen BB krem ve BB göz altı kapatıcı kremini 1 aydan fazla zamandır kullanıyorum ve sizler için yorumlamak istedim. Instagram hesabımda Farmasi ürünleriyle yapılmış makyajımı paylaştığımda da ufak yorumlar yapmıştım ama şimdi detaylı inceleyelim:)

Farmasi Skin Perfection Balm ya da Beauty Balm ya da kısaca BB krem:)  Light to Medium tonu açık ten ve buğday tenliler için uygun bir ton. 7 in 1 özelliği mevcut. Vaat ettiklerine bakıcak olursak:
*Ultra hafif formülüyle gözenekleri tıkamadan cilt kusurlarını kapatır.
*İçerisindeki macadamia özü ile cildi gün boyu nemlendirir. (Macadamia nedir diye baktım, Avustralya'da yetişen bir tür bitkiymiş)
*Vitamin B3 cilde doğal bir parlaklık kazandırır.
*Yulaf özü cildi besleyerek cildi onarmaya yardımcı olur.
*Spf15 güneş ışınlarının zararlı etkilerine karşı cildi korumaya destek olur.
*İpek protein sayesinde yumuşacık bir cilt sağlar.
*Kolajen ve argan yağı ile mimik ve yaşlılık çizgilerini azaltmaya yardımcı olur.

Bu BB krem 50ml'lik bir ambalajda satılıyor. Pembe alt tonlu olması nedeniyle önce bana gitmez diye düşündüm. Normalde pembe alt tonlular benim cildime gitmediğinden sarı alt tonluları tercih ediyordum, mesela watsonstan aldığım pure beauty hem pembe alt tonlu olduğu hem de aşırı parlama yaptığı için kenara fırlattığım bi bb krem olmuştu benim için. Sarı alt tonlu olan garnier bb ile yola devam ediyordum. Ama dediğim gibi Farmasi BB krem cildimle güzel uyum sağladı. 
Kokusu rahatsız etmiyor, kıvamı koyu, sürmesi kolay, aynı zamanda paraben içermiyor, tabii eşdeğer koruyucular içerse de içeriğinin bir çok ürüne göre temiz olduğu söylenebilir. Sürdüğün anda matlaşmaya başlıyor bu özelliğini sevdim, yağlıya dönük karma cildimde pudrayla birlikte kullandığımda saatler sonra bile az parlamayla günü kurtarıyorum. Ben sonucu çok çok beğendiğimi söyleyebilirim. Kapatıcılığına gelirsek orta düzeyde. Bi fondöten kadar kapatıcılık beklenemez zaten BB kremlerden.

 Gelelim Farmasi Eye Cream göz altı kapatıcısına. Minicik 2ml'lik ambalajda sevimli bir ürün. Light to Medium tonu göz altlarımı kapatmakta oldukça başarılı oldu. Kapatıcılığının iyi olmasının yanı sıra göz altı çizgilerinin içine dolmuyor fazla, bu özelliğini sevdim. Göz çevresinde aydınlanma da sağlıyor. Ben sadece göz altlarıma değil, göz kapaklarıma, göz çevreme de uyguluyorum. 
5 in 1 özelliği ile, göz altlarına yoğun nemlendirme sağlıyormuş, spf 15 koruma faktörü ile cildi zararlı güneş ışınlarından koruyormuş, koyu halka görünümünü kapatıp, torba ve ince çizgi görünümünü azaltıyormuş ve tabii ki göz çevresinde aydınlama sağlıyormuş. 


O zaman before afterla özetleyelim durumu:)) Sol alt resimde cildimde herhangi bir şey yok. Sağdakinde Farmasi BB krem ve BB Eye Cream göz altı kapatıcısı uygulanmamış halini görebilirsiniz. Çok doğal ve temiz görünüyor cilt, parlama yapmıyor, kapatıcılık iyi, ee daha ne olsun:)

Umarım fikir verebilmişimdir sizlere.
Hepinizi kocaman öpüyooruum

 


Özlemle Kelebeketkisi Blog

Yorumlar

  1. Elimdeki kapatıcılar bitince bu kapatıcıyı denemek istiyorum gerçekten çok fazla övüldü :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel yazı olmuş ben de kullanıyorum, ürünler için yardımcı olayım instagram: berfinselcuk

      Sil
  2. BB kremi kullanmadım ama göz altı kapatıcısını sevdim diyebilirim,günlük kullanıma uygun

    YanıtlaSil
  3. İki ürün de çok başarılı duruyor, ilk Farmasi ürünüm bb kremi olacak galiba. Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  4. Farmasi Ürün Satışı ve Bilgi için : www.farmasi-kayit.com
    İnstagram : @farmasimarketim

    YanıtlaSil
  5. Güzel bir anlatım oldu. Yerli malı Farmasi Kozmetik 1 numara:)

    YanıtlaSil
  6. Bende bb kremini kullanıyorum çok memnunum :) bloguma beklerim :)

    YanıtlaSil
  7. 4 yıldır farmasi ürünlerini kullanıyorum. Yerli dev bir kozmetik firması olan farmasi Türkiye'nin gururudur:)

    YanıtlaSil
  8. çok güzel bir blog hazırlamışsınız. Daha fazla farmasi ürünü paylaşırsınız umarım.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder