Uygun Fiyatlı Far Bazı | Flormar Eye Perfection Primer 01 Warm Ivory

Herkese merhaba.
Far bazı denen şeyi keşfettiğimden beri benim için makyajımın vazgeçilmez ürünlerinden biri olmuş durumda. Aslında hala far bazının ne olduğunu bilmeyen, ben farımın kalıcılığını korumak için far bazı kullanıyorum dediğimde aaa o da neymiş diyen bir sürü insan var çevremde:) 

İnsanlar pek gerek duymuyorlar belki de ama benim gibi göz kapakları yağlanan kişilerin göz makyajlarını uzun süre sabit tutabilmek için far bazı kullanması gerekiyor.
O sebeple ben de 2 yıldır sürekli kullanıyorum. Öncelikle Essence'in i love stage bazıyla başlamıştım ama benim ihtiyacımı karşılayamadı, saatler sonra göz makyajımda bozulmalar oluyordu. 

Sonrasında The Balm'ın Put a lid on it far bazını keşfettim ve çok çok beğendim, hatta yazısını da yazmıştım buradan okuyabilirsiniz. Bu çok bereketli çıktı 1 buçuk senedir kullanıyorum sanırım ve hala bitmedi ama bitmek üzere. İndirimlere de daha zaman var. O yüzden Flormar'da %70 indirim varken Eye Perfection Primer far bazını denemek istedim.


Flormar'da  Eye Perfection Primer far bazlarının 4 rengi var. Ben en açık renk olan 01 Warm Ivory rengini tercih ettim.
Ürün 12ml'lik bir ambalajda ve her seferinde çok çok az miktar kullanıldığından bir kaç yıl gider diye düşünüyorum.

Ürün oldukça sıvı kıvamlı. Diğer kullandığım far bazlarına göre bu yönünü sevemedim aslında. Çünkü ambalajını sıkmaya bile gerek kalmadan kendisi fışkırıyor ve ürün ziyan oluyor. 
Bu yüzden ambalajın ucunda birikmiş olan ürünü göz kapağıma sürüyorum o yeterli oluyor:)

Peki gerçekten etkili mi, yani göz makyajını saatlerce sabit tutmayı sağlıyor mu? Cevabım evet. The Balm'ın put a lid on it'i kadar olmasa da yine de onun performansına yakın olduğunu düşünüyorum. Göz makyajının 6-8 saate kadar bozulmadan kalmasını sağlıyor. Sonrasında ise bozulma oluyor malesef. 

Aslında bu far bazı olmasının yanında likit aydınlatıcı olarak da kullanılabilir, çünkü yapısı buna gayet müsait. 

Göz kapağıma ürünü uyguladıktan sonra rahatsız edici bir his oluşturmuyor. Bazı kişilerde far bazları yapış yapış durabiliyor, bu da farı düzgün sürmeyi engelliyor. Bende öyle bir durum yaratmadı. Ürünü uyguladıktan sonra ardından farımı rahatlıkla sürebiliyorum. 

Ürün farın altından belli olmuyor, herhangi bir parlaklık ya da simli görünüm de oluşturmuyor. Bu yönlerini ve şu an ki indirimli fiyatını da düşününce Flormar Eye Perfection Primer gayet alınası bir ürün bence:)

Sıvı olmasını çok dert etmem diyorsanız, indirimler de devam ederken bence bu ürüne bir şans verin..
Herkese sevgiler..

Özlemle Kelebeketkisi Blog

Yorumlar

  1. bulursam hele de indirimdeyken alacağım ben bundan..

    YanıtlaSil
  2. ben de aldım sanırım başka bir tonuydu ama çok sevdim :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder