Son Zamanlardaki Alışverişlerim ( H&M - Koton - Watsons - Gratis - Flormar )

Herkese merhaba. 
Ne zamandır alışveriş yazısı yazmıyordum. Son alışverişlerimde aldığım birkaç ürünü sizlerle paylaşmak istedim. 
Alışveriş olayını artık pek abartmamaya çalışıyorum, ihtiyacım olan ürünleri almaya yönelik olarak avmye gidiyorum. Özellikle kozmetiğe fazlaca doymuş durumdayım. Sadece merak ettiğim ürünler olursa alıyorum. 
Alışveriş yazımda bahsedeceğim ürünleri H&M, Koton, Watsons, Gratis ve Flormar'dan aldım.

Ankara'da olanlar Cepa Avm'yi bilirler, oraya gittiğim zaman ilk baktığım mağazalardan biri H&M oluyor:) Geçtiğimiz günlerde gittiğimde de bu beyaz çantanın indirimde olduğunu gördüm. 60tl'den 30'a düşmüş. Beyaz çantaya ihtiyacım vardı, büyük olması da hoşuma gitti. Ayrıca önündeki delikler de çantaya ayrı bir hava katmış. Delikler sadece ön yüzeyde var, arkasında yok. Çantanın içerisinde bölme yok, ama plaj çantalarında olduğu gibi minik ek bir çantacık var içinde, paramı kartlarımı vs. onun içine koyuyorum. Çantayı kapatmak için herhangi bir fermuar ya da mıknatıs gibi bir şey yok, tek olumsuz yanı bu olabilir. Ama ben zaten çantamı pek kapatma alışkanlığına sahip olmadığımdan benim için sorun olmadı. Dün alışverişe çıkarken taktım ve çok rahat ettim, geniş olduğu için poşetlerimi bile içine koyabildim:)

Dün de Eryaman'daki Optimum avmye gitmiştim. Minik kardeşimi sinemaya götürmek için söz vermiştim. O Barbie'nin yeni filmini izlerken, ben de biraz alışveriş yaptım. 

İlk durağım Watsons oldu. Daha önce Pantene Keratin Onarıcı E Vitaminli Saç Bakım Yağı'nı blogumda yazmıştım. Okumadıysanız buradan okuyabilirsiniz. Çok beğenerek kullandığım için indirimde görünce stoklamak istedim. Gratis'te 14tl iken Watsons'ta 7,99tl. Saç uçlarıma iyi geliyor, ayrıca kokusuna da tam anlamıyla ba-yı-lı-yor-um:)

Kasaya doğru yavaş yavaş ilerlerken saç bakım ürünlerini de inceliyordum. Daha önce Sebnemsblog'un videosunda gördüğüm Schwarzkopf'un ısıya karşı koruyucu spreyi Got2b Guardian Angel'ı görünce denemek istedim. Zaman zaman saçıma maşa yapıyorum, hemen hemen her yıkama sonrasında da mutlaka uçlarına düzleştirici uyguluyorum. Özellikle maşa yaparken saçımdan dumanlar çıktığına şahit olmuştum ve tabii yanık kokusu da oluşabiliyor. Bu ürün 220 derece ısıya karşı koruma sağlıyorsa işime yarar diye düşündüm. Fiyatı da 17.90 dı. 

Gratis'ten aldıklarıma gelecek olursak, Tekirdağ'da evimde milyon tane kare pamuk ve Cala makyaj temizleme mendili vardır, indirimlerde stoklamıştım ama Ankara'ya gelirken akıllı gibi 1 er paket getirmişim ve yetmediler tabii ki:) Dönmeme az bir süre kaldı ama yine de bunlarsız yapamadığımdan almak istedim. Benri'nin kare pamuğundan oldukça memnunum 2 tanesi göz makyajımı temizlemeye yetiyor. İndirimsiz fiyatı 3,95tl
Makyaj temizleme mendilleri de cilt temizliğinde benim vazgeçilmezlerim. Cala'nın ürünlerini kullanıyorum aslında ama Benri'ninkini de görünce bir şans vermek istedim fiyat olarak biraz daha uygundu. Normal ve karma ciltler için, A, E ve F vitaminli, Macademia yağı içeriyor, alkol ve paraben içermiyormuş. Kulağa gayet hoş geliyor. 2 seferdir kullanıyorum performansını da beğendim. Fiyatı 3 ya da 3.5tlydi herhalde.


 Gelelim Flormar alışverişime. Aslında geçtiğimiz ay Flormar'ın %50 indirim yaptığı zaman bir çok ürün satın almıştım. Hatta instagram hesabımda da paylaşmıştım aldıklarımı. Buradan görebilirsiniz. Daha sonra indirim oranları %70'e çıktı ve meşhur Bohemian serisinde de indirimler olunca renkli eyelinerlara şans vermek istedim. V for Victory kahverengi rengi ile Psilocybin Blue lacivert rengini aldım. Fiyatları 4,80tl. Bir de fırça temizleyiciyi görünce onu da aliyim dedim. Normalde fırçalarımı bebek şampuanıyla yıkıyorum, ama buna da bir şans veriyim dedim. Fiyatı 9.90tl

 Son olarak Koton'da daha önceden görüp de fiyatını pahalı bulduğum Hellöö:) yazılı clutch çantayı indirimde görünce kapıverdim. 26tl'ye inmişti. Dünden beri aşk yaşıyoruz kendisiyle:)

Benim son zamanlardaki alışverişlerim böyleydi, umarım beğenmişsinizdir.
Herkese sevgiler..
Özlemle Kelebeketkisi Blog

Yorumlar

  1. Got2b Guardian Angel'ın yorumlarını merak ediyorum, cidden ısı karşısında başarılımı? Eğer işini iyi yapıyorsa mutlaka almam gereken bir ürün, yorumlarınızı sabırsızlıkla bekliyorum..

    YanıtlaSil
  2. gule gule kullan hepsı çok tatlış :)

    YanıtlaSil
  3. benri makyaj temizleme pamuğunu ilk defa görüyorum memnun kaldıysan ben de deneyebilirim.. koton çantaya ise bayıldım güle güle kullan..

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel ve akıllıca bi alışveriş olmuş. Özellikle kozmetikte ihtiyaca yönelik alışveriş yapmak çok mantıklı. Al al nereye kadar? Ben de kozmetik anlamında alışveriş yasağı koydum kendime. Evde ne güzel cicilerim varmış, onları farkettim :)) Bu arada beyaz çanta nefis bence.
    Güle güle kullan hepsini de :)

    YanıtlaSil
  5. güle güle kullan koton clutch hoş :)

    YanıtlaSil
  6. güle güle kullan hepsini flormar fırça temizleyici yorumlarını bekliyorum :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder