Oriflame Optimals Cilt Bakım Ürünleri

Herkese merhaba.
Geçtiğimiz aylarda Oriflame Optimals cilt bakım ürünlerini denemeye başlamıştım ve artık deneyimlerimi sizlerle paylaşma vakti geldi. 

Oriflame Optimals ürünleri sevilen oyuncu Ezgi Mola'nın da cilt bakım rutininde güvendiği ürünler arasında yerini almış bile.

 Doğal özler ve gelişmiş teknolojiyle formüle edilen ve içeriğinde İsveç yaban mersini özleri barındıran Optimals serisi benden geçer not aldı.

Oriflame Optimals serisi 3 farklı cilt tipine uygun olarak geliştirilmiş. Normal ve karma ciltler için olan mavi renkli seri. Yağlı ciltler için olan yeşil seri, kuru ve hassas ciltler için de pembe seri. Ayrıca ürünler tüm yaş grupları için uygun.

Benim kullandığım seri normal ve karma ciltler için olan mavi seri.

Oriflame Optimals cilt bakım ürünleri Temizleme Jeli, Tonik, Gündüz ve Gece Kremi ile Göz Altı Kremi'nden oluşuyor.

Temizleme: Optimals Foaming Gel
Kullandığım ilk günden beri favorilerimden birisi oldu bu temizleme jeli. Cildimde herhangi bir reaksiyona, sivilceye, kızarıklığa yol açmadı. Hatta dibini gördüm diyebilirim. Cildim kolay kolay anlaşamıyor temizleme jelleriyle, bununla hiç sorun yaşamadım. Güzel köpürüyor ve cildi kirden, makyaj kalıntılarından güzelce arındırıyor. Ben elimle ya da bazen makyaj temizleme fırçasıyla uyguluyorum, isterseniz temizleme süngeriyle de kolayca uygulayabilirsiniz. 

 Şişesinin pompalı olması da çok iyi olmuş, 2 pompa yeterli oluyor. Kokusu da güzel.
Ciltte hafif bir gerginlik hissi oluşturuyor, ama daha sonrasında nemlendirici kullanacağım için benim için sorun olmuyor.

Dengeleyici Tonik: Optimals Balancing Toner
Cilt temizliği sonrasında açılan gözenekleri sıkılaştırmak ve cildi dengelemek için tonik de kullanmak da gerekiyor. Ben bu aşamayı pek alışkanlık haline getiremesem de uygulamaya çalışıyorum zaman zaman.


Nemlendirme: Optimals Oxygen Boost Gündüz ve Gece Kremi
Cildi temizleyip tonikledikten sonra sıra cilde ihtiyacı olan nemi vermeye geliyor. Serinin gündüz ve gece olmak üzere 2 kremi var. İçlerindeki aktif oksijen bileşenleri ile cildi nemlendirip canlılık kazandırıyorlar. Açık mavi kapaklı olan gündüz kremi, koyu mavi kapaklı olan da gece kremi.

50ml'lik cam kavanozda bulunuyorlar.

Nem vermeleri oldukça başarılı, yapıları hafif, kolayca emiliyorlar. Cildim temizleme jellerine reaksiyon gösterdiği gibi nemlendiricilere de hemen sivilceyle karşılık veriyor. Bunları kullanırken o tarz bir sorun yaşamadım.



Göz Altı Nemlendirme: Optimals Seeing Is Believing Göz Kremi
Bu serinin göz altı nemlendiricisini de oldukça başarılı buldum yaklaşık 4 aydır kullanıyorum. Göz altlarını güzel nemlendiriyor. İçeriğinde bulunan D-circle kompleks sayesinde göz altı şişliklerini, ince çizgilerin ve koyu halkaların görünümü hafifletmeye yardımcı olma vaadinde bulunuyor. Ayrıca ışığı dağıtan ve göz çevresini aydınlatma özelliğine de sahipmiş.

15ml'lik cam kavanozda bulunuyor.


Sizlerden Oriflame'in Optimals cilt bakım ürünlerini deneyenler var mı, neler düşünüyorsunuz? 
Ben yaklaşık 4 aydır kullanıyorum özellikle temizleme jeli ve göz altı nemlendiricisini çok beğendim. Hatta temizleme jelini bitirdiğim için tekrar almayı planlıyorum.

Siz de Oriflame ürünlerini incelemek isterseniz Oriflame kataloguna göz atabilirsiniz.

Sevgiler.

Özlemle Kelebeketkisi Blog

Yorumlar